Regulament din 2025 privind selectarea, promovarea şi evaluarea personalului Curţii Constituţionale
M.Of. 124
În vigoare
(4)Datele prevăzute la alin. (2) se publică, printr-un anunţ, în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, şi pe pagina de internet a Curţii Constituţionale cu cel puţin 90 de zile înainte de data stabilită pentru concurs, respectiv data probei scrise.
f)declaraţia pe propria răspundere privind existenţa unor eventuale întreruperi în activitate, precum şi declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că nu a fost destituit(ă) sau eliberat(ă) din motive imputabile dintr-o funcţie publică în ultimii 5 ani;
(3)Dosarul de concurs se depune personal sau prin mandatar, cu procură autentificată, la Compartimentul resurse umane şi salarizare, în termen de 50 de zile de la data publicării anunţului prevăzut la art. 5 alin. (4).
Art. 201
(1)Candidaţii pot contesta nota acordată la proba orală în termen de 48 de ore de la publicarea rezultatelor potrivit art. 20 alin. (7).
(2)Soluţionarea contestaţiei la proba orală se face în termen de 3 zile de la expirarea termenului prevăzut la alin. (1) şi se realizează prin reevaluarea probei, pe baza înregistrării audio-video şi a analizei scrise depuse de candidat, având în vedere baremul de evaluare elaborat de comisia de concurs.
(3)Nota obţinută în urma contestaţiei este definitivă şi nu poate fi mai mică decât nota contestată.
(4)Rezultatele finale ale probei se afişează şi se publică în condiţiile art. 20 alin. (7).
(1)În termen de 5 zile de la data publicării rezultatelor finale de la proba orală, comisia de concurs va proceda la stabilirea notelor finale ale concursului.
(1)În maximum 30 de zile de la data înaintării raportului potrivit art. 23 alin. (2), Plenul Curţii Constituţionale, analizând respectarea condiţiilor prevăzute de Legea nr. 361/2023, Regulamentul de organizare şi funcţionare a Curţii Constituţionale şi de prezentul regulament, validează rezultatele concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat-asistent gradul III.
Art. 96
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi/sau proba practică, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie la Compartimentul resurse umane şi salarizare, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi/sau probei practice, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
(3)În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul probei scrise sau al probei practice, comisia de soluţionare a contestaţiilor analizează lucrarea sau procesul-verbal doar pentru candidatul contestatar în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
b)constată că punctajele nu au fost acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă;
d)ca urmare a recorectării lucrării de la proba scrisă, candidatul declarat iniţial «respins» obţine cel puţin punctajul minim pentru promovarea probei scrise.
b)punctajele au fost acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă;
d)se constată că punctajul acordat de comisia de soluţionare a contestaţiilor la proba scrisă este mai mic sau egal cu cel acordat de comisia de concurs.
(3)Rezultatele finale se afişează la sediul Curţii Constituţionale şi pe pagina de internet a acesteia, la secţiunea special creată în acest scop, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor pentru ultima probă, prin specificarea menţiunii «admis» sau «respins».Numele şi prenumele Semnătura |
Numele şi prenumele Semnătura |
Nr. crt. | Criteriul | Indicatorii pentru notarea criteriului | Punctaj |
1. | Calitatea activităţii | a) calitatea redactării actelor Curţii Constituţionale: structură coerentă, argumentaţie clară, logică juridică, exprimare corectă şi precisă, capacitate de interpretare şi aplicare a legii, capacitate de sinteză, stil clar şi concis, gândire independentă/critică; | 30 de puncte |
b) raportarea la soluţiile şi considerentele de principiu rezultate din jurisprudenţa Curţii Europene a Drepturilor Omului, a Curţii de Justiţie a Uniunii Europene, a curţilor constituţionale sau a instanţelor judecătoreşti, după caz; | |||
c) luarea măsurilor necesare pentru buna desfăşurare a şedinţei de judecată; | |||
d) conduita în timpul şedinţei de judecată şi în exercitarea altor îndatoriri profesionale; | |||
e) capacitatea de îndrumare şi consiliere în activităţile pentru care magistratul-asistent este solicitat. | |||
2. | Eficienţa activităţii | a) numărul de acte redactate (decizii, hotărâri, avize consultative) în raport cu media anuală a actelor redactate de magistraţii-asistenţi; | 30 de puncte |
b) respectarea termenelor legale de redactare a actelor Curţii Constituţionale; | |||
c) numărul de dosare soluţionate; | |||
d) reunirea şi asigurarea celerităţii soluţionării dosarelor cu obiect similar sau faţă de care sunt aplicabile prevederile art. 29 alin. (3) din Legea nr. 47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; | |||
e) planificarea lucrărilor şi adaptabilitatea în realizarea atribuţiilor; | |||
f) completarea datelor în aplicaţia SIGADOC; | |||
g) operativitatea şi celeritatea în soluţionarea lucrărilor repartizate, în raport cu numărul şi complexitatea acestora; | |||
h) rezolvarea lucrărilor stabilite de preşedintele Curţii Constituţionale în raport cu atribuţiile postului. | |||
3. | Integritate şi conduită în relaţiile de muncă | a) respect faţă de lege şi instituţie; | 30 de puncte |
b) respectarea deontologiei profesionale; | |||
c) existenţa sau inexistenţa unor sancţiuni disciplinare care privesc aspecte de integritate, rămase definitive în perioada supusă evaluării, cu excepţia cazurilor în care a intervenit radierea sancţiunii disciplinare; | |||
d) pronunţarea faţă de magistratul-asistent evaluat a unor soluţii de amânare a aplicării pedepsei, de renunţare la aplicarea pedepsei, dispuse printr-o hotărâre judecătorească definitivă, precum şi de renunţare la urmărirea penală, confirmată de judecătorul de cameră preliminară, pentru care nu s-a propus eliberarea din funcţie, în condiţiile legii; | |||
e) atitudine respectuoasă faţă de persoanele cu care interacţionează. | |||
4. | Formarea profesională | a) participarea anuală la cel puţin o acţiune de perfecţionare profesională; | 10 puncte |
b) studiul individual al legislaţiei, jurisprudenţei şi al literaturii juridice la nivel naţional şi internaţional; | |||
c) perfecţionarea nivelului de cunoaştere a unei limbi străine. |
Nr. crt. | Criteriul | Indicatorii pentru notarea criteriului | Punctaj |
1. | Capacitatea de organizare a activităţilor specifice | a) repartizarea echilibrată şi echitabilă a sarcinilor de serviciu, ţinând seama şi de specializarea persoanei; | 10 puncte |
b) capacitatea de planificare a activităţilor; | |||
c) iniţiativa, promptitudinea şi rapiditatea în luarea deciziilor şi asumarea răspunderii; | |||
d) Dezvoltarea aplicaţiei SIGADOC; | |||
e) modul de îndeplinire a atribuţiilor specifice, prevăzute de legi şi regulamente. | |||
2. | Autoritatea şi capacitatea de decizie în organizarea activităţilor specifice | a) rezolvarea cu celeritate a lucrărilor specifice activităţii de conducere; | 10 puncte |
b) abilităţi de comunicare; | |||
c) motivarea magistraţilor-asistenţi şi a personalului aflat în subordine; | |||
d) obiectivitate şi imparţialitate în aprecierea activităţii subordonaţilor; | |||
e) rezistenţa la stres. | |||
3. | Capacitatea de monitorizare şi de evaluare a activităţii | a) coordonarea şi urmărirea activităţii magistraţilor-asistenţi, precum şi, după caz, verificarea activităţii de grefă; | 10 puncte |
b) preocuparea pentru pregătirea profesională a magistraţilor-asistenţi, a personalului auxiliar de specialitate şi a personalului din subordine, după caz. | |||
4. | Atitudinea în relaţiile cu judecătorii, subordonaţii, colegii | a) comportamentul şi comunicarea; | 5 puncte |
b) transparenţa actului de conducere. | |||
5. | Abilităţi de mediere, negociere şi soluţionare a conflictelor | a) asigurarea unui climat optim de muncă; | 5 puncte |
b) capacitatea de sesizare şi soluţionare a deficienţelor de orice fel; | |||
c) managementul situaţiilor de criză. | |||
6. | Calitatea activităţii jurisdicţionale | a) calitatea redactării actelor Curţii Constituţionale: structură coerentă, argumentaţie clară, logică juridică, exprimare corectă şi precisă, capacitate de interpretare şi aplicare a legii, capacitate de sinteză, stil clar şi concis, gândire independentă/critică; | 30 puncte |
b) raportarea la soluţiile şi considerentele de principiu rezultate din jurisprudenţa Curţii Europene a Drepturilor Omului, a Curţii de Justiţie a Uniunii Europene, a curţilor constituţionale sau a instanţelor judecătoreşti, după caz; | |||
c) luarea măsurilor necesare pentru buna desfăşurare a şedinţei de judecată; | |||
d) conduita în timpul şedinţei de judecată şi în exercitarea altor îndatoriri profesionale; | |||
e) capacitatea de îndrumare şi consiliere în activităţile pentru care este solicitat. | |||
7. | Eficienţa activităţii jurisdicţionale | a) numărul de acte redactate (decizii, hotărâri, avize consultative) în raport cu media anuală a actelor redactate de magistraţii-asistenţi; | 10 puncte |
b) respectarea termenelor legale de redactare a actelor Curţii Constituţionale; | |||
c) numărul de dosare soluţionate; | |||
d) reunirea şi asigurarea celerităţii soluţionării dosarelor cu obiect similar sau faţă de care sunt aplicabile prevederile art. 29 alin. (3) din Legea nr. 47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; | |||
e) planificarea lucrărilor şi adaptabilitatea în realizarea atribuţiilor; | |||
f) completarea datelor în aplicaţia SIGADOC; | |||
g) operativitatea şi celeritatea în soluţionarea lucrărilor repartizate, în raport cu numărul şi complexitatea acestora; | |||
h) rezolvarea lucrărilor stabilite de preşedintele Curţii Constituţionale în raport cu atribuţiile postului. | |||
8. | Integritate şi conduită în relaţiile de muncă | a) respect faţă de lege şi instituţie; | 10 puncte |
b) respectarea deontologiei profesionale; | |||
c) existenţa sau inexistenţa unor sancţiuni disciplinare care privesc aspecte de integritate, rămase definitive în perioada supusă evaluării, cu excepţia cazurilor în care a intervenit radierea sancţiunii disciplinare; | |||
d) pronunţarea faţă de magistratul-asistent evaluat a unor soluţii de amânare a aplicării pedepsei, de renunţare la aplicarea pedepsei, dispuse printr-o hotărâre judecătorească definitivă, precum şi de renunţare la urmărirea penală, confirmată de judecătorul de cameră preliminară, pentru care nu s-a propus eliberarea din funcţie, în condiţiile legii; | |||
e) atitudine respectuoasă faţă de persoanele cu care interacţionează. | |||
9. | Formarea profesională | a) participarea anuală la cel puţin o acţiune de perfecţionare profesională; | 10 puncte |
b) studiul individual al legislaţiei, jurisprudenţei şi al literaturii juridice la nivel naţional şi internaţional; | |||
c) perfecţionarea nivelului de cunoaştere a unei limbi străine. |
Nr. crt. | Denumirea criteriilor şi indicatorilor | Nota acordată pentru îndeplinirea criteriului | Observaţiile evaluatorului |
1. | Cunoştinţe şi experienţă | ||
2. | Complexitatea, creativitatea şi diversitatea activităţilor | ||
3. | Judecata şi impactul deciziilor | ||
4. | Contacte şi comunicare | ||
5. | Gradul de realizare a atribuţiilor | ||
6. | Completarea datelor şi utilizarea aplicaţiei SIGADOC | ||
7. | Incompatibilităţi şi regimuri speciale | ||
8. | Absolvirea oricărei forme de pregătire profesională continuă | ||
9. | Adaptabilitatea | ||
10. | Asumarea responsabilităţii | ||
11. | Conduita în timpul serviciului | ||
12. | Receptivitate | ||
13. | Respect faţă de lege şi loialitatea faţă de instituţie | ||
14. | Alte criterii specifice |
Nr. crt. | Denumirea criteriilor şi indicatorilor | Nota acordată pentru îndeplinirea criteriului | Observaţiile evaluatorului |
1. | Cunoştinţe şi experienţă | ||
2. | Complexitatea, creativitatea şi diversitatea activităţilor | ||
3. | Judecata şi impactul deciziilor | ||
4. | Contacte şi comunicare | ||
5. | Gradul de realizare a atribuţiilor | ||
6. | Completarea datelor şi utilizarea aplicaţiei SIGADOC | ||
7. | Incompatibilităţi şi regimuri speciale | ||
8. | Influenţa, coordonarea, organizarea, planificarea şi supervizarea | ||
9. | Absolvirea oricărei forme de pregătire profesională continuă | ||
10. | Adaptabilitatea | ||
11. | Asumarea responsabilităţii | ||
12. | Conduita în timpul serviciului | ||
13. | Capacitatea de a delega şi de a dezvolta abilităţile personalului | ||
14. | Obiectivitate în apreciere | ||
15. | Abilităţi de mediere şi negociere | ||
16. | Respect faţă de lege şi loialitatea faţă de instituţie | ||
17. | Alte criterii specifice |
Curtea Constituţională Compartimentul .................. | |
Aprob Preşedintele Curţii Constituţionale/Secretarul general |
Nr. crt. | Criteriul de evaluare | Definirea criteriului |
1. | Capacitatea de a organiza | Capacitatea de a identifica activităţile care trebuie desfăşurate de structura condusă, delimitarea lor în atribuţii, stabilirea pe baza acestora a obiectivelor; repartizarea echilibrată şi echitabilă a atribuţiilor şi a obiectivelor în funcţie de nivelul, categoria, clasa şi gradul profesional ale personalului din subordine |
2. | Capacitatea de a conduce | Abilitatea de a crea o viziune realistă, de a o transpune în practică şi de a o susţine; abilitatea de a planifica şi de a administra activitatea unei echipe formate din personalităţi diferite, cu nivel diferit al capacităţii de a colabora la îndeplinirea unei atribuţii; capacitatea de a adapta stilul de conducere la situaţii diferite, precum şi de a acţiona pentru gestionarea şi rezolvarea conflictelor |
3. | Capacitatea de coordonare | Armonizarea deciziilor şi acţiunilor personalului, precum şi a activităţilor din cadrul unui compartiment, în vederea realizării obiectivelor acestuia |
4. | Capacitatea de control | Capacitatea de supraveghere a modului de transformare a deciziilor în soluţii realiste, depistarea deficienţelor şi luarea măsurilor necesare pentru corectarea la timp a acestora |
5. | Capacitatea de a obţine cele mai bune rezultate de la structura condusă | Capacitatea de a motiva şi de a încuraja dezvoltarea performanţelor personalului prin: cunoaşterea aspiraţiilor colectivului, asigurarea unei perspective de dezvoltare şi a unei atitudini de încredere; aptitudinea de a asculta şi de a lua în considerare diferite opinii, precum şi de a oferi sprijin pentru obţinerea unor rezultate pozitive pentru colectiv; recunoaşterea meritelor şi cultivarea performanţelor |
6. | Competenţa decizională | Capacitatea de a lua hotărâri rapid, cu simţ de răspundere şi conform competenţei legale, cu privire la desfăşurarea activităţii structurii conduse |
7. | Capacitatea de a delega | Capacitatea de a transfera atribuţii personalului din subordine care corespunde din punct de vedere legal şi al competenţelor proprii, în scopul realizării la timp şi în mod corespunzător a obiectivelor structurii conduse |
8. | Abilităţi în gestionarea resurselor umane | Capacitatea de a planifica şi de a administra eficient activitatea personalului subordonat, asigurând sprijinul şi motivarea corespunzătoare |
9. | Capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului | Cunoaşterea aptitudinilor personalului din subordine, inclusiv prin capacitatea de a crea, de a implementa şi de a menţine politici de personal eficiente, în scopul motivării acestuia; capacitatea de a identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine şi de a formula propuneri privind tematica şi formele concrete de realizare a instruirii |
10. | Abilităţi de mediere şi negociere | Capacitatea de a organiza şi de a conduce o întâlnire, precum şi de a o orienta către o soluţie comun acceptată, ţinând seama de poziţiile diferite ale părţilor; capacitatea de a planifica şi de a desfăşura interviuri |
11. | Obiectivitate în apreciere | Corectitudine în luarea deciziilor; imparţialitate în evaluarea personalului din subordine şi în modul de acordare a recompenselor pentru rezultatele deosebite în activitate |
12. | Capacitate de implementare | Capacitatea de a pune eficient în practică soluţiile proprii şi pe cele dispuse pentru desfăşurarea în mod corespunzător a activităţilor, în scopul realizării obiectivelor |
13. | Capacitatea de a rezolva eficient problemele | Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare şi asumarea riscurilor identificate |
14. | Capacitatea de asumare a responsabilităţilor | Capacitatea de a desfăşura în mod curent, la solicitarea superiorilor ierarhici, activităţi care depăşesc cadrul de responsabilitate definit conform fişei postului; capacitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi şi de a răspunde pentru acestea; capacitatea de a învăţa din propriile greşeli |
15. | Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite | Capacitatea de creştere permanentă a performanţelor profesionale, de îmbunătăţire a rezultatelor activităţii curente prin punerea în practică a cunoştinţelor şi abilităţilor dobândite |
16. | Capacitatea de analiză şi sinteză | Capacitatea de a interpreta un volum mare de informaţii, de a identifica şi de a valorifica elementele comune, precum şi pe cele noi şi de a selecta aspectele esenţiale pentru domeniul analizat |
17. | Creativitate şi spirit de iniţiativă | Atitudine activă în soluţionarea problemelor şi realizarea obiectivelor prin identificarea unor moduri alternative de rezolvare a acestor probleme; inventivitate în găsirea unor căi de optimizare a activităţii; atitudine pozitivă faţă de idei noi |
18. | Capacitatea de planificare şi de organizare a timpului de lucru | Capacitatea de a previziona cerinţele, oportunităţile şi posibilele riscuri şi consecinţele acestora; capacitatea de a anticipa soluţii şi de a-şi organiza timpul propriu sau, după caz, al celorlalţi (în funcţie de nivelul de competenţă), pentru îndeplinirea eficientă a sarcinilor de serviciu |
19. | Competenţa în gestionarea eficientă a resurselor alocate | Capacitatea de a utiliza raţional şi eficient resursele materiale şi financiare alocate, fără a prejudicia activitatea instituţiei |
20. | Integritate morală şi etică profesională | Înţelegerea şi respectarea principiilor de moralitate şi etică socioprofesională |
Nr. crt. | Criteriul de evaluare | Definirea criteriului |
1. | Cunoştinţe profesionale şi abilităţi | Capacitatea de a aplica şi de a utiliza cunoştinţele dobândite pentru a duce la îndeplinire sarcinile de serviciu în mod corespunzător: capacitatea de a pune în practică soluţii proprii şi de a rezolva probleme |
2. | Calitatea, operativitatea şi eficienţa activităţilor desfăşurate | Capacitatea de a îndeplini sarcinile de serviciu într-un timp rezonabil, de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare şi asumarea riscurilor identificate |
3. | Perfecţionarea pregătirii profesionale | Capacitatea de creştere permanentă a performanţelor profesionale şi de îmbunătăţire a rezultatelor activităţii curente prin punerea în practică a cunoştinţelor şi abilităţilor dobândite pe parcursul desfăşurării activităţii |
4. | Capacitatea de a lucra în echipă | Capacitatea de a se integra într-o echipă, de a-şi aduce contribuţia prin participare efectivă, de a transmite eficient idei şi de a dezvolta idei noi pentru realizarea obiectivelor echipei |
5. | Comunicare | Abilitatea de a transmite informaţii sub formă de mesaje verbale, texte scrise clare, astfel încât mesajele transmise (auzite sau scrise) să fie receptate, înţelese, acceptate de către persoana căreia i se adresează |
6. | Disciplină | Respectarea normelor de conduită instituite la nivelul instituţiei |
7. | Rezistenţă la stres şi adaptabilitate | Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare şi asumarea riscurilor identificate |
8. | Capacitatea de asumare a responsabilităţii | Capacitatea de a desfăşura în mod curent, la solicitarea superiorilor ierarhici, activităţi care depăşesc cadrul de responsabilitate definit conform fişei postului; capacitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi şi de a răspunde pentru acestea; capacitatea de a învăţa din propriile greşeli |
9. | Integritate şi etică profesională | Înţelegerea şi respectarea principiilor de moralitate şi etică socioprofesională |
10. | Capacitatea de analiză şi sinteză | Capacitatea de a interpreta un volum mare de informaţii, de a identifica şi de a valorifica elementele comune, precum şi pe cele noi şi de a selecta aspectele esenţiale pentru domeniul analizat |
11. | Capacitatea de a organiza | Capacitatea de a identifica activităţile care trebuie desfăşurate de structura condusă, delimitarea lor în atribuţii, stabilirea pe baza acestora a obiectivelor; repartizarea echilibrată şi echitabilă a atribuţiilor şi a obiectivelor în funcţie de nivelul, categoria, clasa şi gradul profesional ale personalului din subordine |
12. | Capacitatea de a conduce | Abilitatea de a crea o viziune realistă, de a o transpune în practică şi de a o susţine; abilitatea de a planifica şi de a administra activitatea unei echipe formate din personalităţi diferite, cu nivel diferit al capacităţii de a colabora la îndeplinirea unei atribuţii; capacitatea de a adapta stilul de conducere la situaţii diferite, precum şi de a acţiona pentru gestionarea şi rezolvarea conflictelor |
13. | Capacitatea de coordonare | Armonizarea deciziilor şi acţiunilor personalului, precum şi a activităţilor din cadrul unui compartiment, în vederea realizării obiectivelor acestuia |
14. | Capacitatea de control | Capacitatea de supraveghere a modului de transformare a deciziilor în soluţii realiste, depistarea deficienţelor şi luarea măsurilor necesare pentru corectarea la timp a acestora |
15. | Competenţa decizională | Capacitatea de a lua hotărâri rapid, cu simţ de răspundere şi conform competenţei legale, cu privire la desfăşurarea activităţii structurii conduse |
16. | Capacitatea de a delega | Capacitatea de a transfera atribuţii personalului din subordine care corespunde din punct de vedere legal şi al competenţelor proprii, în scopul realizării la timp şi în mod corespunzător a obiectivelor structurii conduse |
17. | Capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului | Cunoaşterea aptitudinilor personalului din subordine, inclusiv prin capacitatea de a crea, de a implementa şi de a menţine politici de personal eficiente, în scopul motivării acestuia; capacitatea de a identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine şi de a formula propuneri privind tematica şi formele concrete de realizare a instruirii |
18. | Capacitatea de implementare | Capacitatea de a pune eficient în practică soluţiile proprii şi pe cele dispuse pentru desfăşurarea în mod corespunzător a activităţilor, în scopul realizării obiectivelor |
19. | Creativitate şi spirit de iniţiativă | Atitudine activă în soluţionarea problemelor şi realizarea obiectivelor prin identificarea unor moduri alternative de rezolvare a acestor probleme; inventivitate în găsirea unor căi de optimizare a activităţii; atitudine pozitivă faţă de idei noi |
20. | Capacitatea de planificare şi de organizare a timpului de lucru | Capacitatea de a previziona cerinţele, oportunităţile şi posibilele riscuri şi consecinţele acestora; capacitatea de a anticipa soluţii şi de a-şi organiza timpul propriu sau, după caz, al celorlalţi (în funcţie de nivelul de competenţă), pentru îndeplinirea eficientă a sarcinilor de serviciu |
21. | Competenţa în gestionarea eficientă a resurselor alocate | Capacitatea de a utiliza raţional şi eficient resursele materiale şi financiare alocate, fără a prejudicia activitatea instituţiei |
Nr. crt. | Criteriul de evaluare | Definirea criteriului pentru personalul cu studii superioare | Definirea criteriului pentru personalul cu studii liceale (M), postliceale (PL), alte studii |
1. | Cunoştinţe profesionale şi abilităţi | Capacitatea de a aplica şi de a utiliza cunoştinţele dobândite pentru a duce la îndeplinire sarcinile de serviciu în mod corespunzător; capacitatea de a pune în practică soluţii proprii şi de a rezolva probleme | Capacitatea de a aplica şi de a utiliza cunoştinţele dobândite pentru a duce la îndeplinire sarcinile de serviciu în mod corespunzător; capacitatea de a pune în practică soluţii proprii şi de a rezolva probleme |
2. | Calitatea, operativitatea şi eficienţa activităţilor desfăşurate | Capacitatea de a îndeplini sarcinile de serviciu într-un timp rezonabil, de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare şi asumarea riscurilor identificate | Capacitatea de a îndeplini sarcinile de serviciu într-un timp rezonabil, de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare şi asumarea riscurilor identificate |
3. | Perfecţionarea pregătirii profesionale | Capacitatea de creştere permanentă a performanţelor profesionale şi de îmbunătăţire a rezultatelor activităţii curente prin punerea în practică a cunoştinţelor şi abilităţilor dobândite pe parcursul desfăşurării activităţii | Capacitatea de creştere permanentă a performanţelor profesionale şi de îmbunătăţire a rezultatelor activităţii curente prin punerea în practică a cunoştinţelor şi abilităţilor dobândite pe parcursul desfăşurării activităţii |
4. | Capacitatea de a lucra în echipă | Capacitatea de a se integra într-o echipă, de a-şi aduce contribuţia prin participare efectivă, de a transmite eficient idei şi de a dezvolta idei noi pentru realizarea obiectivelor echipei | Capacitatea de a se integra într-o echipă, de a-şi aduce contribuţia prin participare efectivă, de a transmite eficient idei şi de a dezvolta idei noi pentru realizarea obiectivelor echipei |
5. | Comunicare | Abilitatea de a transmite informaţii sub formă de mesaje verbale, texte scrise clare, astfel încât mesajele transmise (auzite sau scrise) să fie receptate, înţelese, acceptate de către persoana căreia i se adresează | Abilitatea de a transmite informaţii sub formă de mesaje verbale, texte scrise clare, astfel încât mesajele transmise (auzite sau scrise) să fie receptate, înţelese, acceptate de către persoana căreia i se adresează |
6. | Disciplină | Respectarea normelor de conduită instituite la nivelul instituţiei | Respectarea normelor de conduită instituite la nivelul instituţiei |
7. | Rezistenţă la stres şi adaptabilitate | Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare şi capacitatea de a îndeplini activităţile pe care le presupune realizarea atribuţiilor corespunzătoare funcţiei, a atribuţiilor delegate, precum şi a activităţilor sau lucrărilor cu caracter neplanificat | Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare şi capacitatea de a îndeplini activităţile pe care le presupune realizarea atribuţiilor corespunzătoare funcţiei, a atribuţiilor delegate, precum şi a activităţilor sau lucrărilor cu caracter neplanificat |
8. | Capacitatea de asumare a responsabilităţii | Capacitatea de a desfăşura în mod curent, la solicitarea superiorilor ierarhici, activităţi care depăşesc cadrul de responsabilitate definit conform fişei postului; capacitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi şi de a răspunde pentru acestea; capacitatea de a învăţa din propriile greşeli | Capacitatea de a desfăşura în mod curent, la solicitarea superiorilor ierarhici, activităţi care depăşesc cadrul de responsabilitate definit conform fişei postului; capacitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi şi de a răspunde pentru acestea; capacitatea de a învăţa din propriile greşeli |
9. | Integritate şi etică profesională | Înţelegerea şi respectarea principiilor de moralitate şi etică socioprofesională | Înţelegerea şi respectarea principiilor de moralitate şi etică socioprofesională |
10. | Obiectivitate în exercitarea activităţii de control financiar preventiv propriu (Se aplică doar personalului cu atribuţii de CFP.) | Exercitarea cu obiectivitate a atribuţiilor de control financiar preventiv propriu | - |
11. | Capacitatea de implementare | Capacitatea de a pune eficient în practică soluţiile proprii şi pe cele dispuse pentru desfăşurarea în mod corespunzător a activităţilor, în scopul realizării obiectivelor | Capacitatea de a pune eficient în practică soluţiile proprii şi pe cele dispuse pentru desfăşurarea în mod corespunzător a activităţilor, în scopul realizării obiectivelor |
12. | Capacitatea de analiză şi sinteză | Capacitatea de a interpreta un volum mare de informaţii, de a identifica şi de a valorifica elementele comune, precum şi pe cele noi şi de a selecta aspectele esenţiale pentru domeniul analizat | Capacitatea de a interpreta un volum mare de informaţii, de a identifica şi de a valorifica elementele comune, precum şi pe cele noi şi de a selecta aspectele esenţiale pentru domeniul analizat |
13. | Creativitate şi spirit de iniţiativă | Atitudine activă în soluţionarea problemelor şi realizarea obiectivelor prin identificarea unor moduri alternative eficiente de rezolvare a acestor probleme; atitudine pozitivă faţă de idei noi | Atitudine activă în soluţionarea problemelor şi realizarea obiectivelor prin identificarea unor moduri alternative eficiente de rezolvare a acestor probleme; atitudine pozitivă faţă de idei noi |
14. | Capacitatea de planificare şi de organizare a timpului de lucru | Capacitatea de a previziona cerinţele, oportunităţile şi posibilele riscuri şi consecinţele acestora; capacitatea de a anticipa soluţii şi de a-şi organiza timpul propriu sau, după caz, al celorlalţi (în funcţie de nivelul de competenţă), pentru îndeplinirea eficientă a sarcinilor de serviciu | Capacitatea de a previziona cerinţele, oportunităţile şi posibilele riscuri şi consecinţele acestora; capacitatea de a anticipa soluţii şi de a-şi organiza timpul propriu pentru îndeplinirea eficientă a sarcinilor de serviciu |
15. | Competenţă în gestionarea eficientă a resurselor alocate | Capacitatea de a utiliza eficient resursele materiale şi financiare alocate, fără a prejudicia activitatea instituţiei | Capacitatea de a utiliza eficient resursele materiale şi financiare alocate, fără a prejudicia activitatea instituţiei |
16. | Capacitatea de consiliere | Capacitatea de a oferi sprijin informaţional, cu argumentare solidă, justificată corespunzător şi prezentată adecvat, atunci când este solicitat | Capacitatea de a oferi sprijin informaţional, cu argumentare solidă, justificată corespunzător şi prezentată adecvat, atunci când este solicitat |
17. | Competenţa în redactare | Capacitatea de a se exprima în scris fluent, clar şi concis, de a utiliza corect vocabularul şi de a folosi limbajul corespunzător exigenţelor care trebuie să caracterizeze documentele elaborate | Capacitatea de a se exprima în scris fluent, clar şi concis, de a utiliza corect vocabularul şi de a folosi limbajul corespunzător exigenţelor care trebuie să caracterizeze documentele elaborate |
Nr. crt. | Criteriul de evaluare | Definirea criteriului pentru personalul încadrat cu studii liceale (M), postliceale (PL) şi gimnaziale/alte studii |
1. | Rezistenţă la stres şi adaptabilitate | Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare şi capacitatea de a îndeplini activităţile pe care le presupune realizarea atribuţiilor corespunzătoare funcţiei, a atribuţiilor delegate, precum şi a activităţilor sau lucrărilor cu caracter neplanificat |
2. | Capacitatea de a rezolva eficient problemele | Capacitatea de a depăşi obstacolele sau dificultăţile intervenite în activitatea curentă, prin identificarea soluţiilor adecvate de rezolvare |
3. | Capacitatea de asumare a responsabilităţilor | Capacitatea de a accepta erorile sau, după caz, deficienţele propriei activităţi şi de a răspunde pentru acestea; capacitatea de a învăţa din propriile greşeli şi de a nu le mai repeta |
4. | Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite | Capacitatea de creştere permanentă a performanţelor profesionale, de îmbunătăţire a rezultatelor activităţii curente prin punerea în practică a cunoştinţelor şi abilităţilor dobândite |
5. | Creativitate şi spirit de iniţiativă | Atitudine activă în soluţionarea problemelor şi realizarea obiectivelor prin identificarea unor moduri alternative eficiente de rezolvare a acestor probleme; atitudine pozitivă faţă de idei noi |
6. | Capacitatea de a comunica | Aptitudinea de a transmite şi recepta cu uşurinţă informaţiile, în scris şi verbal |
7. | Capacitatea de a lucra independent | Capacitatea de a desfăşura activităţi pentru îndeplinirea atribuţiilor de serviciu fără a solicita coordonare, cu excepţia cazurilor în care activităţile implică luarea unor decizii care depăşesc limitele de competenţă |
8. | Capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate | Capacitatea de a utiliza eficient resursele materiale şi financiare alocate, fără a prejudicia activitatea instituţiei |
9. | Integritate morală şi etică profesională | Înţelegerea şi respectarea principiilor de moralitate şi etică socioprofesională |
10. | Abilităţi în conducerea autoturismelor şi folosirea echipamentelor specifice | Aptitudinea de conducere a autoturismelor şi de folosire a echipamentelor specifice etc. |
Autoritatea sau instituţia publică: Curtea Constituţională Compartimentul: ........................................ | ||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate: .................. Funcţia: ................. Data ultimei promovări: .................... | ||||
Numele şi prenumele evaluatorului: ..................... Funcţia: ............................... | ||||
Perioada evaluată: de la ................... la .......................... | ||||
Programe de formare la care persoana evaluată a participat în perioada evaluată: 1 ....................................................................................................................................................... | ||||
Obiective în perioada evaluată | % din timp | Indicatori de performanţă | Realizat (pondere) % | Nota |
1. | ||||
2. | ||||
..... | ||||
Obiective revizuite în perioada evaluată | % din timp | Indicatori de performanţă | Realizat (pondere) % | Nota |
1........ | ||||
2......... | ||||
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor (media aritmetică a notelor acordate): ............... | ||||
Criteriile de performanţă utilizate în evaluare | Nota | Comentarii | |||
1. Capacitatea de a organiza | |||||
2. Capacitatea de a conduce | |||||
3. Capacitatea de coordonare | |||||
4. Capacitatea de control | |||||
5. Capacitatea de a obţine cele mai bune rezultate de la structura condusă | |||||
6. Competenţa decizională | |||||
7. Capacitatea de a delega | |||||
8. Abilităţi în gestionarea resurselor umane | |||||
9. Capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului | |||||
10. Abilităţi de mediere şi negociere | |||||
11. Obiectivitate în apreciere | |||||
12. Capacitate de implementare | |||||
13. Capacitatea de a rezolva eficient problemele | |||||
14. Capacitatea de asumare a responsabilităţilor | |||||
15. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite | |||||
16. Capacitatea de analiză şi sinteză | |||||
17. Creativitate şi spirit de iniţiativă | |||||
18. Capacitatea de planificare şi de organizare a timpului de lucru | |||||
19. Competenţa în gestionarea resurselor alocate | |||||
20. Integritate morală şi etică profesională | |||||
Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă (media aritmetică a notelor acordate): ............................... | |||||
Nota finală a evaluării: (Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă)/2 Calificativul evaluării: .......................... | |||||
Rezultate deosebite: 1. ................................................................................................................................................ 2. ................................................................................................................................................ 3. ................................................................................................................................................ Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată: 1. ................................................................................................................................................ 2. ................................................................................................................................................ 3. ................................................................................................................................................ Alte observaţii: 1. ............................................................................................................................................... 2. .............................................................................................................................................. 3. ................................................................................................................................................ | |||||
Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea | |||||
Obiectivul | % din timp | Indicatori de performanţă | Termen de realizare | ||
1. | |||||
2. | |||||
...... | |||||
Programe de instruire recomandate a fi urmărite în următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea: 1. .............................................................................................................................................. 2. ............................................................................................................................................. 3. .............................................................................................................................................. | |||||
Comentariile persoanei evaluate:1) | |||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate: .................................... Funcţia: ......................................................................................... Semnătura persoanei evaluate: .................................................... Data: ...................................... | |||||
Numele şi prenumele evaluatorului:. ............................................. Funcţia: .......................................................................................... Semnătura evaluatorului: .............................................................. Data: ....................................... | |||||
Menţiuni privind modificarea raportului de evaluare de către contrasemnatar şi motivarea modificării:2) | |||||
Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează:........................................ Funcţia: ......................................................................................... Semnătura persoanei care contrasemnează: ........................................................ Data: ............................................. | |||||
Comentariile persoanei evaluate:3) | |||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate:4)................................. Semnătura: ................................................................................... Data: ............................................ | |||||
Comentariile persoanei evaluate:5) | |||||
Menţiuni privind modificarea raportului de evaluare în urma admiterii contestaţiei6) | |||||
Numele şi prenumele conducătorului autorităţii sau instituţiei publice:7) ....................................................................................................... Semnătura: ................................................................................... Data: ........................................... | |||||
Autoritatea sau instituţia publică: Curtea Constituţională Compartimentul: ........................................ | ||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate: ........................ Funcţia: ............. Data ultimei promovări: ............. | ||||
Numele şi prenumele evaluatorului: .................. Funcţia: ........................ | ||||
Perioada evaluată: de la ................... la .......................... | ||||
Programe de formare la care persoana evaluată a participat în perioada evaluată: 1. .............................................................................................................................................................. | ||||
Obiective în perioada evaluată | % din timp | Indicatori de performanţă | Realizat (pondere) % | Nota |
1. | ||||
2. | ||||
..... | ||||
Obiective revizuite în perioada evaluată | % din timp | Indicatori de performanţă | Realizat (pondere) % | Nota |
1........ | ||||
2......... | ||||
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor (media aritmetică a notelor acordate): ............... | ||||
Criteriile de performanţă utilizate în evaluare | Nota | Comentarii | |||
1. Cunoştinţe profesionale şi abilităţi | |||||
2. Calitatea, operativitatea şi eficienţa activităţilor desfăşurate | |||||
3. Perfecţionarea pregătirii profesionale | |||||
4. Capacitatea de a lucra în echipă | |||||
5. Comunicare | |||||
6. Disciplină | |||||
7. Rezistenţă la stres şi adaptabilitate | |||||
8. Capacitatea de asumare a responsabilităţii | |||||
9. Integritate şi etică profesională | |||||
10. Capacitatea de analiză şi sinteză | |||||
11. Capacitatea de a organiza | |||||
12. Capacitatea de a conduce | |||||
13. Capacitatea de coordonare | |||||
14. Capacitatea de control | |||||
15. Competenţa decizională | |||||
16. Capacitatea de a delega | |||||
17. Capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului | |||||
18. Capacitate de implementare | |||||
19. Creativitate şi spirit de iniţiativă | |||||
20. Capacitatea de planificare şi de organizare a timpului de lucru | |||||
21. Competenţa în gestionarea eficientă a resurselor alocate | |||||
Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă (media aritmetică a notelor acordate): .................. | |||||
Nota finală a evaluării: (Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă)/2 Calificativul evaluării: .......................... | |||||
Rezultate deosebite: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... Alte observaţii: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... | |||||
Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea | |||||
Obiectivul | % din timp | Indicatori de performanţă | Termen de realizare | ||
1. | |||||
2. | |||||
...... | |||||
Programe de instruire recomandate a fi urmărite în următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... | |||||
Comentariile persoanei evaluate:1) | |||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate: .................................... Funcţia: ......................................................................................... Semnătura persoanei evaluate: .................................................... Data: ...................................... | |||||
Numele şi prenumele evaluatorului: .............................................. Funcţia: .......................................................................................... Semnătura evaluatorului: .............................................................. Data: ....................................... | |||||
Menţiuni privind modificarea raportului de evaluare de către contrasemnatar şi motivarea modificării:2) | |||||
Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează: ........................................ Funcţia: ......................................................................................... Semnătura persoanei care contrasemnează: ........................................................ Data: ............................................. | |||||
Comentariile persoanei evaluate:3) | |||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate:4)................................. Semnătura: ................................................................................... Data: ............................................ | |||||
Comentariile persoanei evaluate:5) | |||||
Menţiuni privind modificarea raportului de evaluare în urma admiterii contestaţiei6) | |||||
Numele şi prenumele conducătorului autorităţii sau instituţiei publice:7)............................................................ Semnătura: ................................................................................... Data: ........................................... | |||||
Autoritatea sau instituţia publică: Curtea Constituţională Compartimentul: ........................................ | ||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate: ....................... Funcţia: ................ Data ultimei promovări: .................... | ||||
Numele şi prenumele evaluatorului: ..................... Funcţia: ............................... | ||||
Perioada evaluată: de la ................... la .......................... | ||||
Programe de formare la care persoana evaluată a participat în perioada evaluată: 1. ......................................................................................................................................... | ||||
Obiective în perioada evaluată | % din timp | Indicatori de performanţă | Realizat (pondere) % | Nota |
1. | ||||
2. | ||||
..... | ||||
Obiective revizuite în perioada evaluată | % din timp | Indicatori de performanţă | Realizat (pondere) % | Nota |
1........ | ||||
2......... | ||||
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor (media aritmetică a notelor acordate): ............... | ||||
Criteriile de performanţă utilizate în evaluare | Nota | Comentarii | |||
1. Cunoştinţe profesionale şi abilităţi | |||||
2. Calitatea, operativitatea şi eficienţa activităţilor desfăşurate | |||||
3. Perfecţionarea pregătirii profesionale | |||||
4. Capacitatea de a lucra în echipă | |||||
5. Comunicare | |||||
6. Disciplină | |||||
7. Rezistenţă la stres şi adaptabilitate | |||||
8. Capacitatea de asumare a responsabilităţii | |||||
9. Integritate şi etică profesională | |||||
10. Obiectivitate în exercitarea activităţii de control financiar preventiv propriu (se aplică doar personalului cu atribuţii de CFP) | |||||
11. Capacitate de implementare | |||||
12. Capacitatea de analiză şi sinteză | |||||
13. Creativitate şi spirit de iniţiativă | |||||
14. Capacitatea de planificare şi de organizare a timpului de lucru | |||||
15. Competenţa în gestionarea eficientă a resurselor alocate | |||||
16. Capacitatea de consiliere | |||||
17. Competenţa în redactare | |||||
Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă (media aritmetică a notelor acordate):.................. | |||||
Nota finală a evaluării: (Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă)/2 Calificativul evaluării: .......................... | |||||
Rezultate deosebite: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... Alte observaţii: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... | |||||
Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea | |||||
Obiectivul | % din timp | Indicatori de performanţă | Termen de realizare | ||
1. | |||||
2. | |||||
...... | |||||
Programe de instruire recomandate a fi urmărite în următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... | |||||
Comentariile persoanei evaluate:1) | |||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate: .................................... Funcţia: ......................................................................................... Semnătura persoanei evaluate: .................................................... Data: ...................................... | |||||
Numele şi prenumele evaluatorului: .............................................. Funcţia: .......................................................................................... Semnătura evaluatorului: .............................................................. Data: ....................................... | |||||
Menţiuni privind modificarea raportului de evaluare de către contrasemnatar şi motivarea modificării:2) | |||||
Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează: ........................................ Funcţia: ......................................................................................... Semnătura persoanei care contrasemnează: ........................................................ Data: ............................................. | |||||
Comentariile persoanei evaluate:3) | |||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate:4)................................. Semnătura: ................................................................................... Data: ............................................ | |||||
Comentariile persoanei evaluate:5) | |||||
Menţiuni privind modificarea raportului de evaluare în urma admiterii contestaţiei6) | |||||
Numele şi prenumele conducătorului autorităţii sau instituţiei publice:7).................................................. Semnătura: ................................................................................... Data: ........................................... | |||||
Autoritatea sau instituţia publică: Curtea Constituţională Compartimentul: ........................................ | ||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate: .................................... Funcţia: ............................ Data ultimei promovări: .................... | ||||
Numele şi prenumele evaluatorului: ..................... Funcţia: ............................... | ||||
Perioada evaluată: de la ................... la .......................... | ||||
Programe de formare la care persoana evaluată a participat în perioada evaluată: 1. ......................................................................................................................................................................... | ||||
Obiective în perioada evaluată | % din timp | Indicatori de performanţă | Realizat (pondere) % | Nota |
1. | ||||
2. | ||||
..... | ||||
Obiective revizuite în perioada evaluată | % din timp | Indicatori de performanţă | Realizat (pondere) % | Nota |
1. ....... | ||||
2. ........ | ||||
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor (media aritmetică a notelor acordate): ............... | ||||
Criteriile de performanţă utilizate în evaluare | Nota | Comentarii | |||
1. Rezistenţă la stres şi adaptabilitate | |||||
2. Capacitatea de a rezolva eficient problemele | |||||
3. Capacitatea de asumare a responsabilităţilor | |||||
4. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite | |||||
5. Creativitate şi spirit de iniţiativă | |||||
6. Capacitatea de a comunica | |||||
7. Capacitatea de a lucra independent | |||||
8. Capacitatea de gestionare eficientă a resurselor alocate | |||||
9. Integritate morală şi etică profesională | |||||
10. Abilităţi în conducerea autoturismelor şi folosirea echipamentelor specifice | |||||
Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă (media aritmetică a notelor acordate):.................. | |||||
Nota finală a evaluării: (Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă)/2 Calificativul evaluării: .......................... | |||||
Rezultate deosebite: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... Alte observaţii: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... | |||||
Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea | |||||
Obiectivul | % din timp | Indicatori de performanţă | Termen de realizare | ||
1. | |||||
2. | |||||
...... | |||||
Programe de instruire recomandate a fi urmărite în următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea: 1. ....................................................................... 2. ....................................................................... 3. ....................................................................... | |||||
Comentariile persoanei evaluate:1) | |||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate: ................................... Funcţia: ......................................................................................... Semnătura persoanei evaluate: .................................................... Data: ...................................... | |||||
Numele şi prenumele evaluatorului:.............................................. Funcţia:.......................................................................................... Semnătura evaluatorului: .............................................................. Data: ....................................... | |||||
Menţiuni privind modificarea raportului de evaluare de către contrasemnatar şi motivarea modificării:2) | |||||
Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează: ........................................ Funcţia: ......................................................................................... Semnătura persoanei care contrasemnează: ........................................................ Data: ............................................. | |||||
Comentariile persoanei evaluate:3) | |||||
Numele şi prenumele persoanei evaluate:4)................................. Semnătura: ................................................................................... Data: ............................................ | |||||
Comentariile persoanei evaluate:5) | |||||
Menţiuni privind modificarea raportului de evaluare în urma admiterii contestaţiei6) | |||||
Numele şi prenumele conducătorului autorităţii sau instituţiei publice:7)............................................................. Semnătura: ................................................................................... Data: ........................................... | |||||
Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Acte numărul de obiecte din listă: (6)
Modificat de numărul de obiecte din listă: (4)
- Hotararea 39/2025 pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind selectarea, promovarea şi evaluarea personalului Curţii Constituţionale, aprobat prin Hotărârea Plenului Curţii Constituţionale nr. 7/2025
- Hotararea 29/2025 pentru modificarea Regulamentului privind selectarea, promovarea şi evaluarea personalului Curţii Constituţionale, aprobat prin Hotărârea Plenului Curţii Constituţionale nr. 7/2025
- Rectificare din 2025 în cuprinsul Regulamentului privind selectarea, promovarea şi evaluarea personalului Curţii Constituţionale, adoptat prin Hotărârea Plenului Curţii Constituţionale nr. 7/2025 pentru aprobarea Regulamentului privind selectarea, promovarea şi evaluarea personalului Curţii Constituţionale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 124 din 11 februarie 2025
Influenţat de numărul de obiecte din listă: (2)
- Regulamentul 679/27-apr-2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)
- Directiva 95/46/CE/24-oct-1995 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date