Art. 26. - La dosarul de personal al candidatului care a fost numit în funcţia de magistrat-asistent gradul III vor fi anexate: - Regulament din 2025 privind selectarea, promovarea şi evaluarea personalului Curţii Constituţionale

M.Of. 124

În vigoare
Versiune de la: 8 Decembrie 2025
Art. 26
(1)La dosarul de personal al candidatului care a fost numit în funcţia de magistrat-asistent gradul III vor fi anexate:
a)dosarul de concurs al candidatului, în original;
b)lucrările redactate de acesta, în original;
c)biletele extrase la proba interviului, în copie conformă cu originalul;
d)raportul final cu privire la desfăşurarea concursului, în copie conformă cu originalul;
e)hotărârea Plenului Curţii Constituţionale de validare a rezultatelor concursului, în copie conformă cu originalul;
f)ordinul preşedintelui Curţii de numire în funcţie, în copie conformă cu originalul.
(2)Toate actele întocmite cu ocazia concursului, înregistrările realizate, precum şi lucrările redactate se păstrează în original, într-un dosar al concursului, creat şi ţinut în acest sens de Compartimentul resurse umane şi salarizare. Predarea actelor se face de către secretarul comisiei de concurs pe bază de proces-verbal.
(3)Repartizarea pe secţii a magistraţilor-asistenţi se face prin ordin al preşedintelui Curţii Constituţionale.