Art. 120. - Regulament din 2025 privind selectarea, promovarea şi evaluarea personalului Curţii Constituţionale
M.Of. 124
În vigoare Versiune de la: 8 Decembrie 2025
Art. 120
Secretarul comisiei de examinare are următoarele atribuţii principale:
a)realizează publicitatea examenului de promovare;
b)centralizează dosarele de înscriere a candidaţilor şi le prezintă spre analiză comisiei de examinare;
c)convoacă membrii comisiei de examinare la data programată a se desfăşura examenul de promovare sau ori de câte ori este necesar, la solicitarea preşedintelui comisiei;
d)întocmeşte procesul-verbal al selecţiei dosarelor şi cel de desfăşurare a examenului de promovare;
e)întocmeşte tabelele de prezenţă pentru proba scrisă şi consemnează prezenţa în sală a candidaţilor;
f)asigură îndeplinirea condiţiilor pentru desfăşurarea optimă a examenului - spaţii corespunzătoare, birotică, papetărie (seturi ştampilate cu ştampila Curţii Constituţionale, în vederea redactării lucrării scrise, ciorne ştampilate, pixuri cu pastă de culoare albastră), multiplicarea subiectelor, supravegherea candidaţilor;
g)întocmeşte, redactează şi semnează alături de comisia de examinare întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia;
h)asigură afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor şi ale examenului de promovare, la sediul şi pe site-ul Curţii Constituţionale, cu respectarea reglementărilor legale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal [GDPR - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE], indicând numai numărul de înregistrare a cererii de înscriere la examenul de promovare.