Art. 121. - Regulament din 2025 privind selectarea, promovarea şi evaluarea personalului Curţii Constituţionale

M.Of. 124

În vigoare
Versiune de la: 8 Decembrie 2025
Art. 121
Secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:
a)înregistrează la Compartimentul registratură şi arhivă generală contestaţiile depuse de candidaţi şi le prezintă spre analiză comisiei de soluţionare a contestaţiilor;
b)convoacă membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor, la solicitarea preşedintelui comisiei, prezentându-le spre analiză contestaţiile depuse, împreună cu documentele necesare soluţionării acestora;
c)întocmeşte procesul-verbal privind soluţionarea contestaţiilor;
d)asigură afişarea rezultatelor contestaţiilor candidaţilor la sediul şi pe site-ul Curţii Constituţionale, cu respectarea reglementărilor legale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal [GDPR - Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE], indicând numai numărul de înregistrare a cererii de înscriere la examenul de promovare.