Metodologie-Cadru din 2021 privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2022-2023
M.Of. 1086 bis
Ieşit din vigoareAnaliză | Aspecte evaluate: criterii | Punctaj | |
Maxim | Realizat | ||
Lecţie | Aspecte formale (documente, documentaţie, materiale didactice disponibile) | 1 | |
Proiectare - motivare (relaţionarea intra - şi interdisciplinară, intra şi cross-curriculară, perspectiva în raport cu unitatea de învăţare, relevanţa pentru viaţă a conţinuturilor) | 1,5 | ||
Conţinut ştiinţifico-aplicativ (obiectivizare, structurare, sistematizare, coerenţă, consistenţă) | 1,5 | ||
Metode şi mijloace didactice (varietate, oportunitate, originalitate, eficienţă) | 1,5 | ||
Climat psihopedagogic Ambient specific disciplinei, motivaţie pentru lecţie | 1 | ||
Elevii - dominante vizate | Achiziţii cognitive, verbalizate/non verbalizate (calitate, cantitate, relaţionare, operaţionalizare) | 0,5 | |
Deprinderi de activitate intelectuală individuală şi în echipă (operaţii logice, mecanisme de analiză şi sinteză, tipuri de inteligente, consecvenţă, seriozitate, ambiţia autodepăşirii, colegialitate, responsabilitate şi răspundere, flexibilitate în asumarea rolurilor) | 0,5 | ||
Atitudine faţă de şcoală - statutul şi rolul la oră (pozitivă - colaborator, indiferentă - spectator) | 0,5 | ||
Profesorul - dominante vizate | Competenţe profesionale şi metodice (de cunoaştere - gradul de stăpânire, organizare şi prelucrare a informaţiei; de execuţie - rapiditatea, precizia acţiunilor şi distributivitatea atenţiei; de comunicare - fluiditatea, concizia şi acurateţea discursului, captarea şi păstrarea interesului elevilor, abilitatea pentru activitate diferenţiată) | 1 | |
Competenţe sociale şi de personalitate (sociabilitate, degajare, comunicativitate, registre diverse de limbaj, echilibru emoţional, rezistenţă la stres, ingeniozitate, flexibilitate, fermitate, toleranţă, rigurozitate, obiectivitate, disponibilitate pentru autoperfecţionare) | 1 | ||
TOTAL | 10 | ||
Analiză | Aspect evaluate: criterii | Punctaj | |
Maxim | Realizat | ||
Lecţie | Aspecte formale (realizarea proiectării, documentare) | 1 | |
Adaptarea conţinutului la particularităţile de vârstă şi nevoile grupului ţintă (adecvarea limbajului la nivelul clasei, corelarea temei cu necesităţile psihopedagogice ale grupului ţintă, relevanţa pentru viaţă a conţinuturilor) | 1,5 | ||
Conţinut ştiinţifico-aplicativ (structurare, sistematizare, coerenţă, consistenţă) | 1 | ||
Metode didactice, mijloace de învăţământ, forme de organizare a activităţii (varietate, oportunitate, originalitate, eficienţă) | 1,5 | ||
Climatul psihopedagogic (organizarea spaţiului şi a materialelor, climatul psihosocial instaurat pe parcursul activităţii, modalităţi de motivare şi încurajare) | 1,5 | ||
Elevii - dominante vizate | Achiziţii cognitive, verbalizate/non verbalizate (calitate, cantitate, relaţionare, operaţionalizare) | 0,5 | |
Competenţe cognitive, sociale şi emoţionale (stimularea mecanismelor de analiză, sinteză şi autoreflecţie, valorificarea resurselor personale ale elevilor şi a experienţei lor de viaţă) | 0,5 | ||
Atitudinea elevilor în cadrul activităţii (facilitarea implicării elevilor, încurajarea atitudinii pozitive a acestora) | 0,5 | ||
Profesorul - dominante vizate | Competenţe profesionale şi metodice (de cunoaştere - gradul de stăpânire, organizare şi prelucrare a informaţiei; de execuţie - rapiditatea, precizia acţiunilor şi distributivitatea atenţiei; de comunicare - fluiditatea, concizia şi acurateţea discursului, captarea şi menţinerea interesului elevilor, abilitatea pentru activitatea diferenţiată, oferirea şi solicitarea de feedback) | 1 | |
Competenţe sociale şi de personalitate (sociabilitate, registre diferite de limbaj, echilibru emoţional, rezistenţă la stres, creativitate, empatie, flexibilitate, fermitate, rigurozitate, obiectivitate, acceptare necondiţionată) | 1 | ||
TOTAL | 10 | ||
Analiza | Aspect evaluate/criterii | Punctaj | |
Maxim | Realizat | ||
Lecţie | Plan de lecţie şi materiale didactice (planşe, fişe, documente) | 0,2 | |
Lecţia este proiectată corespunzător (etape, scopuri şi obiective/competenţe, alocare de timp, timp de interacţiune, material şi echipamente) | 0,2 | ||
Obiectivele stabilite au fost prezentate clar, concis pentru ca elevii să înţeleagă ce competenţe vor dobândi prin participarea lor la procesul de învăţare | 0,2 | ||
Selecţia procedeelor, tehnicilor şi metodelor de predare s-a făcut ţinându-se cont de cantitatea de cunoştinţe transmisă şi nivelul de pregătire al clasei | 0,2 | ||
Integrarea resurselor CDI în activităţile desfăşurate. | 0,2 | ||
Varietatea şi complementaritatea materialelor didactice | 0,2 | ||
Modul de exploatare a resurselor documentare în vederea dezvoltării competenţelor info - documentare | 0,2 | ||
Descoperirea CDI ca centru de resurse | 0,1 | ||
Includerea secvenţelor cu caracter practic-aplicativ (elevii au avut acces liber la materialele din CDI şi le-au utilizat în rezolvarea sarcinilor trasate de către profesor) | 0,2 | ||
Gestionarea timpului | 0,2 | ||
Alegerea temei în funcţie de nevoile utilizatorilor de documentare şi informare | 0,2 | ||
Corelarea între obiectivele info-documentare, activităţile propuse şi modalităţile de evaluare | 0,2 | ||
Capacitatea de a crea un mediu documentar adaptat nevoilor utilizatorilor | 0,1 | ||
Prin conţinuturile propuse profesorul are ca scop generarea unor idei noi, soluţii (elevii vor învăţa să utilizeze cât mai eficient resursele şi spaţiile specifice unui CDI) | 0,2 | ||
A fost menţinut un raport eficient între durata solicitării elevilor şi cea afectată explicaţiilor | 0,2 | ||
A fost creat un climat afectiv - emoţional propice desfăşurării activităţii | 0,1 | ||
Elevi | Elevii sunt responsabili şi se implică în procesul instructiv - educativ | 0,2 | |
Elevii dau dovadă de autonomie în învăţare, competenţe de căutare, selectare, tratare şi comunicare a informaţiei | 0,2 | ||
Elevii au deprinderi de învăţare eficientă şi gândesc logic, problematizat | 0,2 | ||
Elevii au deprinderi de muncă independentă şi se descurcă bine în rezolvarea sarcinilor de lucru indicate de către profesor | 0,2 | ||
Elevii sunt familiarizaţi cu spaţiul şi resursele CDI şi înţeleg importanţa iniţierii în cercetarea documentară | 0,1 | ||
Elevii poarta cu uşurinţă o conversaţie şi nu au dificultăţi în a utiliza termenii specifici disciplinei studiate | 0,2 | ||
Elevii au capacitatea de a-şi menţine nivelul de concentrare şi sunt interesaţi de activităţile propuse | 0,2 | ||
Elevii sunt obişnuiţi să lucreze utilizând fişe, dicţionare, enciclopedii, atlase, materiale auxiliare, TIC | 0,2 | ||
Elevii sunt implicaţi în animarea CDI: mediatizarea activităţii CDI, ordonarea documentelor, organizarea activităţilor etc. | 0,2 | ||
Elevii manifestă respect faţă de profesor şi au o atitudine corespunzătoare faţă de disciplina predată | 0,1 | ||
Elevii dovedesc competenţe de integrare şi relaţionare pozitive | 0,2 | ||
Elevii manifestă interes şi o atitudine pozitivă faţă de activităţile specifice unui CDI (dezvoltarea gustului pentru lectură, expoziţii, audiţii, vizionări, ateliere de creaţie, întâlniri cu personalităţi ale vieţii culturale etc.) | 0,2 | ||
Elevii înţeleg importanţa dobândirii unor metode de a învăţa şi de a stăpâni informaţia | 0,2 | ||
Elevii îşi dezvoltă capacitatea de a identifica, selecta, organiza, prelucra şi transmite informaţia | 0,2 | ||
Elevii manifestă iniţiativă, creativitate şi disponibilitate de a lucra în echipă pentru rezolvarea diferitelor sarcini | 0,1 | ||
Elevii sunt receptivi faţă de valorile culturale | 0,2 | ||
Elevii au o atitudine prietenoasă faţă de colegi | 0,1 | ||
Elevii au o atitudine pozitivă faţă de şcoală şi manifestă dorinţa de a se implica activ în promovarea imaginii acesteia în comunitatea locală prin participarea la activităţile iniţiate de către profesorul documentarist prin intermediul CDI | 0,2 | ||
Profesor | Demonstrează o bună cunoaştere a disciplinei predate şi cunoştinţe actualizate în domeniul iniţierii în cercetarea documentară | 0,2 | |
Demonstrează capacitate de sinteză şi subliniază valoarea practic - aplicativă a demersului întreprins | 0,2 | ||
Limbajul utilizat este adecvat şi ţine cont de nivelul de vârstă şi înţelegere al elevilor | 0,1 | ||
Comunicarea cu elevii este eficientă. Tonul folosit (calm, ferm), formularea clară a ideilor conduc la captarea atenţiei elevilor şi la participarea lor la rezolvarea sarcinilor propuse | 0,1 | ||
Dialoghează cu elevii, nu monopolizează discuţia, răspunde la întrebările elevilor clarificând aspectele mai dificile pentru aceştia | 0,2 | ||
Foloseşte material auxiliare | 0,1 | ||
Utilizează corespunzător resursele existente în CDI (suport hârtie, suporturi audio - video), inclusiv resursele digitale şi TIC | 0,2 | ||
Alocă fiecărei secvenţe din lecţie timpul adecvat şi respectă etapele parcurgerii acesteia, respectând planul de lecţie | 0,2 | ||
Utilizează strategii de lucru interactive: brainstorming, dezbatere, problematizare, joc de rol, simulări, tehnici ale gândirii critice, exerciţii metaforice etc. | 0,2 | ||
Abordează conţinuturile dintr-o perspectivă aplicativă, implicând elevii în activitatea de documentare şi orientare într-o structură info-documentară | 0,2 | ||
Lecţia este centrată pe elev - se lucrează pe perechi, pe grupe, individual | 0,2 | ||
Monitorizează atent activităţile desfăşurate de elevi. Elevii primesc indicaţii clare, precise pentru fiecare etapă a lecţiei | 0,1 | ||
Formează şi dezvoltă competenţe specifice domeniului info-documentar, necesare învăţării de-a lungul vieţii | 0,2 | ||
Dovedeşte preocupare pentru facilitarea accesului la informaţie, asigurarea exploatării cât mai eficiente a informaţiilor şi documentelor pluridisciplinare multimedia şi multisuport de către utilizatori, din perspectiva egalizării şanselor elevilor din medii culturale şi sociale diferite | 0,2 | ||
Distribuie sarcinile de învăţare gradual şi în succesiune logică | 0,2 | ||
Formulează întrebări pentru a verifica dacă elevii au înţeles noile conţinuturi. | 0,1 | ||
Implică elevii în procesul de evaluare şi le oferă feed-back în legătură cu progresul şcolar realizat | 0,2 | ||
Favorizează implicarea activă a tuturor elevilor în procesul instructiv - educativ | 0,2 | ||
Demonstrează abilitatea de a desfăşura activităţi diferenţiate | 0,2 | ||
Demonstrează capacitate de analiză şi sinteză, originalitate, tact pedagogic şi spirit organizatoric | 0,2 | ||
Alege activităţile în mod creativ | 0,2 | ||
Facilitează accesul elevilor la informaţie, documentaţie şi noi tehnologii în contextul evoluţiei societăţii. | 0,2 | ||
Total puncte | 10 | ||
Lista candidaţilor repartizaţi | |||||||||||
Nr. crt. | Numele şi prenumele candidatului repartizat | Rezultatul obţinut la proba orală în limba de predare a postului | Nota obţinută la inspecţia specială la clasă/ proba practică/ în profilul postului | Nota obţinută la proba scrisă | Media de repartizare | Unitatea de învăţământ | Localitatea | Post/ catedră | Cod post | Tipul de repartizare: - transfer/ angajare pe perioadă nedeterminată | Observaţii |
Preşedintele comisiei judeţene/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului, ........................... (Numele şi prenumele) |

Lista candidaţilor repartizaţi, în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 | |||||||||
Nr. crt. | Numele şi prenumele candidatului repartizat | Rezultatul obţinut la proba orală în limba de predare a postului/ proba intensiv bilingv | Nota obţinută la proba scrisă | Unitatea de învăţământ | Localitatea | Post/ catedră | Cod post | Tipul de repartizare: - transfer/ angajare pe perioadă nedeterminată | Observaţii |
Preşedintele comisiei judeţene/a municipiului Bucureşti de organizare şi desfăşurare a concursului, (Numele şi prenumele) |

Unitatea de învăţământ ............................ | Avizat Oficiul Juridic .................... |
Judeţul (sectorul) ....................... | |
Se certifică exactitatea datelor | Inspector şcolar pentru managementul resurselor umane |
DIRECTOR, L.S. .... (Numele şi prenumele) ..... | Prof. (Numele şi prenumele) .................... |
şi în anul şcolar 2020/2021 ............................................................................; P ......,......
TOTAL PUNCTAJ(5): | P .....,...... |
Data ......................... | Semnătura ........................ |
Unitatea de învăţământ | Catedra (Nr. ore) | Localitatea |
Unitatea de învăţământ ..................... Judeţul (sectorul) ........................... Se certifică exactitatea datelor DIRECTOR, L.S. .................................... (Numele şi prenumele) | Avizat Oficiul Juridic .......................... Inspector şcolar managementul resurselor umane Prof. (Numele şi prenumele) ................ |
având în vedere că în anul şcolar 2022-2023 la unitatea (unităţile) de învăţământ la care funcţionez ca titular(ă)/debutant(ă) prevăzut la art. 21 alin. (4) din metodologie/repartizat(ă) pe perioada viabilităţii postului voi avea un număr de ............ ore pe săptămână în încadrare, cu domiciliul în localitatea ................................., judeţul (sectorul) .............................., str. .............................. nr. ..................., bl. ............, ap. ..............., TELEFON: ....................., conform actului de identitate .......................... seria ......................... nr. ...................... eliberat de ................................,
TOTAL PUNCTAJ(4): | P ......, .......... |
Unitatea de învăţământ | Post/catedra (Nr. ore) | Localitatea |
Se certifică exactitatea datelor Inspector şcolar pentru managementul resurselor umane ............................................. (numele şi prenumele) | Viza Oficiului Juridic .................................... |
Unitatea de învăţământ .......................... Judeţul (sectorul) ................................ Se certifică exactitatea datelor DIRECTOR, ..................... (Numele şi prenumele) | Avizat Oficiul Juridic ...................... Inspector şcolar cu managementul resurselor umane Prof.(Numele şi prenumele) ................. |
Unitatea de învăţământ | Post/catedra (Nr. ore) | Localitatea |
Se certifică exactitatea datelor Secretarul comisiei de organizare şi desfăşurare a concursului ............................................ (Numele şi prenumele) Viza Consilierului Juridic ............................................ | Luat în evidenţa I.S.J./I.S.M.B. ............................................... (pentru cadrele didactice titulare participante la concurs provenite din alte judeţe) |
Unitatea de învăţământ | Localitatea Sectorul | Post/catedra Nr. ore |
de organizare şi desfăşurare a concursului
detaşare în interesul învăţământului în alte judeţe)
Se certifică exactitatea datelor Inspector şcolar pentru managementul resurselor umane ...................................... | Luat în evidenţa I.S.J./I.S.M.B. (pentru cadrele didactice titulare provenite din alte judeţe, care solicită detaşare la cerere) |
TOTAL PUNCTAJ(4): | P ....., ...... |
Unitatea de învăţământ | Post/catedra (Nr. ore) | Localitatea |
Unitatea de învăţământ ..................... Judeţul (sectorul) Se certifică exactitatea datelor DIRECTOR, L.S. ............................... (Numele şi prenumele) | Avizat Oficiul Juridic .................... Inspector şcolar managementul resurselor umane Prof. (Numele şi prenumele) |
TOTAL PUNCTAJ(4): | P .....,...... |
Unitatea de învăţământ | Post/catedra (Nr. ore) | Localitatea |
Unitatea de învăţământ | Localitatea Sectorul | Post/catedra Nr. ore |
TELEFON: ................., posesor al B.I./carte de identitate seria ..................., nr. ...................., eliberat de Poliţia ..................., la data de ......................, vă rog să-mi aprobaţi încadrarea cu CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ PE PERIOADĂ DETERMINATĂ în anul şcolar 2022-2023, pe/la un post/catedră de .......................... de la o unitate de învăţământ din judeţ/municipiul Bucureşti, în baza rezultatelor obţinute la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar din 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 sau 2021.
Facultatea ...................................... nivelul studiilor (medii, postliceale, universitare de scurtă durată, ciclul I de studii universitare de licenţă, universitare de lungă durată, ciclul II de studii universitare de masterat) .........................................., cu durata studiilor de ............. ani (zi, seral, f.f., f.r., id.) promoţia .................. cu specialitatea/specializările ..........................., cu media la examenul de stat (licenţă)/absolvire ........................., media de departajare (**) ................................;
Unitatea de învăţământ | Localitatea Sectorul | Post/catedra Nr. ore |
vă rog să-mi aprobaţi încadrarea cu CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ PE PERIOADĂ DETERMINATĂ în anul şcolar 2022-2023, pe/la un post/catedră de ................................................................ de la o unitate de învăţământ din judeţ/municipiul Bucureşti, în baza rezultatelor obţinute la concursul naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar din 2021, 2020 sau 2019.
Facultatea ...................................... nivelul studiilor (medii, postliceale, universitare de scurtă durată, ciclul I de studii universitare de licenţă, universitare de lungă durată, ciclul II de studii universitare de masterat) ........................., cu durata studiilor de ...................... ani (zi, seral, f.f., f.r., id.) promoţia ...................... cu specialitatea/specializările cu media la examenul de stat (licenţă)/absolvire ....................., media de departajare (**) .........................................;
Facultatea .................................... nivelul studiilor (medii, postliceale, universitare de scurtă durată, ciclul I de studii universitare de licenţă, universitare de lungă durată, ciclul II de studii universitare de masterat) ........................, cu durata studiilor de ...................... ani (zi, seral, f.f., f.r., id.) promoţia ........................... cu specialitatea/specializările cu media la examenul de stat (licenţă)/absolvire .................., media de departajare (**) .............................;
Facultatea .............................. nivelul studiilor (medii, postliceale, universitare de scurtă durată, ciclul I de studii universitare de licenţă, universitare de lungă durată, ciclul II de studii universitare de masterat) ........................., cu durata studiilor de ........................ ani (zi, seral, f.f., f.r., id.) promoţia ............................... cu specialitatea/specializările cu media la examenul de stat (licenţă)/absolvire ......................, media de departajare (**) ............................... ;
Unitatea de învăţământ | Localitatea (Sectorul) | Post/catedra | Nr. ore |
Se certifică exactitatea datelor Inspector şcolar pentru managementul resurselor umane ............................. (Numele şi prenumele) | De acord, DIRECTOR L.S. ............................... (Numele şi prenumele) |
Media de departajare | Studii finalizate cu diplomă |
Mdep = (man1 + man2 + man3 + man4 + man5 + man6/6 + mlicenta)/2 | Absolvenţi ai studiilor universitare de lungă durată de 6 ani |
Mdep = (man1 + man2 + man3 + man4 + man5/5 + mlicenta)/2 | Absolvenţi ai studiilor universitare de lungă durată de 5 ani |
Mdep = (man1 + man2 + man3 + man4/4 + mlicenta)/2 | Absolvenţi ai studiilor universitare de lungă durată de 4 ani sau ai studiilor universitare de licenţă cu durata de 4 ani |
Mdep = (man1 + man2 + man3/3 + mlicenta)/2 | Absolvenţi ai studiilor universitare de licenţă cu durata de 3 ani |
Mdep = (man1 + man2 + man3/3 + mabsolvire)/2 | Absolvenţi ai studiilor universitare de scurtă durată de 3 ani sau ai colegiilor de institutori sau ai şcolilor de maiştri/postliceale cu durata de 3 ani |
Mdep = (man1 + man2/2 + mabsolvire)/2 | Absolvenţi ai şcolilor de maiştri/postliceale cu durata de 2 ani |
Media de departajare | Studii finalizate cu diplomă |
Mdep = (man1 + man2 + man3 + man4 + man5 + man6/6 + mbac)/2 | Absolvenţi ai liceelor pedagogice cu durata de 6 ani |
Mdep = (man1 + man2 + man3 + man4 + man5/5 + mbac)/2 | Absolvenţi ai liceelor pedagogice cu durata de 5 ani |
Mdep = (man1 + man2 + man3 + man4/4 + mbac)/2 | Absolvenţi ai liceelor pedagogice cu durata de 4 ani |
Media de departajare | Studii finalizate cu diplomă |
| Absolvenţi ai studiilor universitare de licenţă cu durata de 4 ani, urmate de studii universitare de masterat cu durata de 2 ani |
| Absolvenţi ai studiilor universitare de licenţă cu durata de 3 ani, urmate de studii universitare de masterat cu durata de 2 ani |
PREŞEDINTE | MEMBRI |
PREŞEDINTE | MEMBRI |
Nr. crt. | Denumire ordin ministru | Nr. ordin | Data emiterii |
1. | Ordin privind aprobarea Curriculumului pentru educaţie timpurie | 4694 | 02.08.2019 |
2. | Ordin privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru învăţământul primar şi a Metodologiei privind aplicarea planurilor-cadru de învăţământ pentru învăţământul primar | 3371 | 12.03.2013 |
3. | Ordin privind aprobarea planului-cadru de învăţământ al alternativei educaţionale Waldorf pentru învăţământul primar şi a programelor şcolare pentru clasa pregătitoare, clasa I şi clasa a II-a, alternativa educaţională Waldorf | 4825 | 28.10.2014 |
4. | Ordin privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru învăţământul gimnazial | 3590 | 05.04.2016 |
5. | Ordin privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 3590/2016 privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru învăţământul gimnazial | 4828 | 30.08.2018 |
6. | Ordin privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 3590/2016 privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru învăţământul gimnazial | 5086 | 30.08.2019 |
7. | Ordin cu privire la aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a - a XII-a, filierele teoretică şi vocaţională cursuri de zi | 3410 | 16.03.2009 |
8. | Ordin cu privire la aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profil artistic, specializarea conservare-restaurare bunuri culturale, cursuri de zi | 4856 | 31.08.2009 |
9. | Ordin privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profil pedagogic | 5347 | 07.09.2011 |
10. | Ordin privind modificarea şi completarea Ordinului nr. 5347/2011 privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profilul pedagogic | 4927 | 29.08.2013 |
11. | Ordin privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profil teologic, cultul ortodox, specializarea ghid turism religios | 3641 | 03.02.2011 |
12. | Ordin privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profilul teologic, cultul romano-catolic, specializarea ghid turism religios şi a programelor şcolare din curriculumul diferenţiat pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profilul teologic, cultul romano-catolic, specializarea ghid turism religios | 5121 | 15.12.2014 |
13. | Ordin privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profilul teologic, cultul greco-catolic, specializarea ghid turism religios şi a programelor şcolare din curriculumul diferenţiat pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profilul teologic, cultul greco-catolic, specializarea ghid turism religios | 4395 | 30.06.2015 |
14. | Ordin privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a - a XII-a, filiera vocaţională, profil teologic, cultul romano-catolic de limbă maghiară, specializarea ghid turism religios | 4217 | 01.08.2018 |
15. | Ordin cu privire la aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasa a IX-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică, învăţământ de zi şi învăţământ seral | 3411 | 16.03.2009 |
16. | Ordin cu privire la aprobarea planului-cadru de învăţământ pentru clasa a X-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică, învăţământ de zi şi învăţământ seral | 3081 | 27.01.2010 |
17. | Ordin privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru: clasa a X-a, şcoala de arte şi meserii; clasa a X-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică, ruta directă de calificare; clasa a XI-a, anul de completare; clasele a XI-a - a XII-a şi a XII-a/ a XIII-a, ciclul superior al liceului, filiera tehnologică, cursuri de zi şi seral (anexa nr. 4) | 3412 | 16.03.2009 |
18. | Ordin privind aprobarea planului-cadru de învăţământ pentru învăţământul profesional de stat cu durata de 3 ani | 3152 | 24.02.2014 |
19. | Ordin privind aprobarea planului-cadru pentru învăţământul primar, ciclul achiziţiilor fundamentale - clasa pregătitoare, învăţământ special | 5755 | 17.09.2012 |
20. | Ordin privind aprobarea planurilor-cadru pentru învăţământul special preşcolar, primar şi gimnazial | 3622 | 27.04.2018 |
21. | Ordin privind aprobarea curriculumului pentru grupele de învăţământ special - pedagogie curativă, care integrează elevi/tineri cu deficienţe severe, profunde sau asociate | 5236 | 01.09.2008 |
22. | Ordinul nr. 3414/2009 privind aprobarea Planului-cadru de învăţământ pentru învăţământul special - clasele a IX-a - a XI-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică | 3414 | 16.03.2009 |
23. | Ordin privind aprobarea planurilor - cadru de învăţământ pentru învăţământul profesional special şi a notei de fundamentare privind elaborarea acestora | 3218 | 21.03.2014 |
Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Acte numărul de obiecte din listă: (5)
Modificat de numărul de obiecte din listă: (1)
Abrogat de numărul de obiecte din listă: (1)
Abrogate de acest act numărul de obiecte din listă: (3)
- Ordinul 3165/2021 pentru modificarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2021-2022, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei şi cercetării nr. 5.991/2020
- Metodologie-Cadru din 2020 privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2021 - 2022
- Ordinul 5991/2020 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2021-2022

