Decizia 2178/28-apr-2025 privind ajutorul de stat SA.63203 (2024/C) (ex 2021/N) acordat de Germania în favoarea Condor Flugdienst GmbH
Jurnalul Oficial seria L
În vigoare
Exerciţiul financiar | Profit în EUR |
1.10.2008-30.9.2009 | 54 901 000 |
1.10.2009-30.9.2010 | 61 471 000 |
1.10.2010-30.9.2011 | 79 184 000 |
1.10.2011-30.9.2012 | 45 180 000 |
1.10.2012-30.9.2013 | 56 898 000 |
1.10.2013-30.9.2014 | 62 849 000 |
1.10.2014-30.9.2015 | 76 463 000 |
1.10.2015-30.9.2016 | -16 916 000 |
1.10.2016-30.9.2017 | 9 791 000 |
1.10.2017-31.12.2017 | 257 |
1.1.2018-30.9.2018 | 43 233 000 |
1.10.2018-30.9.2019 | 56 904 000 |
TOTAL CUMULAT | 529 957 743 |

Măsura | Punere în aplicare |
Reduceri de personal | Reducere a personalului de la sol: realizată până în martie 2020 |
Reducerea costurilor cu personalul | - Adaptarea contractelor colective de muncă: decembrie 2019 - martie 2020 - Contracte de muncă pe termen scurt şi prelungirea negocierilor privind îngheţarea remuneraţiilor în vara anului 2020 şi în primăvara anului 2021 |
Renegocierea contractelor cu furnizorii | Revizuiri permanente cu toţi furnizorii, în desfăşurare din septembrie 2020 |
Relocarea la un sediu cu costuri mai scăzute | - Negocieri în perioada aprilie-mai 2020 - Relocare finalizată în iulie 2021 |
Reînnoirea flotei | Reînnoirea treptată începând cu al treilea trimestru al anului 2022, se preconizează că 12 noi aeronave pe distanţe lungi vor fi introduse până în 2023 |
Sursă: Notificare, anexa 13. | |

În milioane EUR | Pre-restructurare | Perioada de restructurare | Post-restructurare | ||||||
2017/2018 ACT | 2018/2019 ACT | 2019/2020 ACT | 2020/2021 FC | 2021/2022 PLAN | 2022/2023 PLAN | 2023/2024 PLAN | 2024/2025 PLAN | 2025/2026 PLAN | |
Venit din exploatare | 1 803,8 | 1 684,2 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Cheltuieli de exploatare | -1 684,4 | -1 542,9 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Costuri de închiriere a flotei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Deprecierea şi amortizarea | -96,4 | -93,9 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Amortizarea flotei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Profit din exploatare (EBIT) preexcepţional | 23,0 | 47,5 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Costuri financiare | -29,6 | -32,0 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: legate de flotă | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Rezultate nete pe an | 40,0 | -6 796,7 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Marja (p.e.) EBITDA | 7% | 9% | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Marja (p.e.) EBIT | 1% | 3% | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Randament | 198 | 172 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Numărul total de locuri disponibile pe kilometru [ASK] (în m) | 34 638 | 36 183 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Total venituri călători-kilometri [RPK] (în m) | 30 880 | 32 495 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Coeficient total de ocupare a locurilor | 89% | 90% | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Total pasageri (în m) | 8,8 | 9,4 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Sursă: Notificare, date financiare ale Condor (defalcarea 2017/2018 şi 2018/2019 pentru flotă nu este disponibilă). | |||||||||
În milioane EUR | Pre-restructurare | Perioada de restructurare | Post-restructurare | ||||||
2017/2018 ACT | 2018/2019 ACT | 2019/2020 ACT | 2020/2021 FC | 2021/2022 PLAN | 2022/2023 PLAN | 2023/2024 PLAN | 2024/2025 PLAN | 2025/2026 PLAN | |
Active | 1 880,9 | 591,5 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Active imobilizate > 1 an | 1 293,4 | 309,8 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Flotă (active) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Active circulante < 1 an | 587,5 | 281,6 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Numerar şi echivalente de numerar | 11,2 | 56,5 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Datorii | 1 880,9 | 591,5 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Capitaluri proprii | 194,7 | -6 776,2 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Pasive imobilizate > 1 an | 760,6 | 3 706,4 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Pasive financiare pe termen lung > 1 an | 181,2 | 156,1 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: (Datorii care decurg din) contracte de leasing | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Datorii pe termen scurt < 1 an | 925,6 | 3 661,3 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Datorii financiare pe termen scurt < 1 an | 37,8 | 47,4 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: (Datorii care decurg din) contracte de leasing | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Rentabilitatea capitalului angajat | 2% | -2% | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Sursă: Notificare, date financiare ale Condor (defalcarea 2017/2018 şi 2018/2019 pentru flotă nu este disponibilă). | |||||||||
[...] |
2019 | 2018 | 2017 | |
Companii tradiţionale (Europa) | 19,8% | 24,6% | 24,1% |
Companii low-cost (Europa) | 12,8% | 15,1% | 11,1% |
SUA | 30,4% | 25,3% | 25,8% |
Toate | 25,3% | 23,4% | 24,6% |
Marja EBIT (%) | Randament (EUR) | Coeficient de ocupare a locurilor (%) | Pasageri (milioane) | Numărul de locuri disponibile (în milioane km) | ||
Condor | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Lufthansa | 5,1 | 250,7 | 82,6 | 145,3 | 358 803 | |
Norwegian | 2,0 | 121,9 | 86,6 | 36,2 | 100 031 | |
Eurowings | -5,5 | 85,7 | 82,3 | 27,0 | 32 383 | |
Ryanair | 13,3 | 57,0 | 95,0 | 149,0 | 176 989 | |
IAG | 10,2 | 215,7 | 84,6 | 118,3 | 337 754 | |
EasyJet | 7,3 | 76,5 | 91,5 | 96,1 | 116 056 | |
Wizz | 13,0 | 69,0 | 93,6 | 40,0 | 69 973 | |
Swiss | 11,1 | 238,9 | 83,9 | 21,5 | 63 321 | |
Austrian | 0,7 | 144,3 | 80,8 | 14,6 | 28 508 | |
Brussels Airlines | -2,2 | 143,2 | 81,5 | 10,3 | 21 994 | |
Turkish Airlines | 8,1 | 146,0 | 81,6 | 74,3 | 187 696 | |
Valoare medie (inclusiv Condor) | 5,5 | 143,8 | 86,2 | 61,8 | 127 474 | |
Valoare medie (exclusiv Condor) | 5,7 | 140,8 | 85,8 | 66,6 | 135 773 | |
Mediană (inclusiv Condor) | 6,2 | 143,8 | 84,3 | 38,1 | 85 002 | |
Mediană (exclusiv Condor) | 7,3 | 143,2 | 83,9 | 40,0 | 100 031 | |
Sursă: KPMG, Condor Flugdienst GmbH, Conceptul german de restructurare potrivit IDW S6/BGH, 16 iunie 2021, p. 37 şi calculul propriu | ||||||
În milioane EUR | Perioada de restructurare | Post-restructurare | |||||
2019/2020 ACT | 2020/2021 FC | 2021/2022 PLAN | 2022/2023 PLAN | 2023/2024 PLAN | 2024/2025 PLAN | 2025/2026 PLAN | |
EBITDA | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Fluxuri de trezorerie din activităţi de exploatare (p.e.) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Posturi extraordinare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Fluxuri de trezorerie din activităţi de investiţii | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Modificări ale capitalurilor proprii | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Modificări ale datoriilor financiare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Datorii financiare KfW | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Fluxuri de trezorerie din activităţi de finanţare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Reducerea/creşterea netă a numerarului şi a echivalentelor de numerar | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
La începutul perioadei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
La sfârşitul perioadei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Tranşa B disponibilă | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Numerar blocat | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Lichiditate disponibilă | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Sursă: Notificare, date financiare ale Condor. | |||||||
Sursă: | Notificare, evaluarea restructurării KPMG. |
În milioane EUR | Pre-restructurare | Perioada de restructurare | Post-restructurare | ||||||
2017/2018 ACT | 2018/2019 ACT | 2019/2020 ACT | 2020/2021 FC | 2021/2022 PLAN | 2022/2023 PLAN | 2023/2024 PLAN | 2024/2025 PLAN | 2025/2026 PLAN | |
Venit din exploatare | 1 803,8 | 1 684,2 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Cheltuieli de exploatare | -1 684,4 | -1 542,9 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Costuri de închiriere a flotei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Deprecierea şi amortizarea | -96,4 | -93,9 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Amortizarea flotei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Profit din exploatare (EBIT) preexcepţional | 23,0 | 47,5 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Costuri financiare | -29,6 | -32,0 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: legate de flotă | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Rezultate nete pe an | 40,0 | -6 796,7 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Marja (p.e.) EBITDA | 7% | 9% | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Marja (p.e.) EBIT | 1% | 3% | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Randament | 198 | 172 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Numărul total de locuri disponibile pe kilometru [ASK] (în m) | 34 638 | 36 183 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Total venituri călători-kilometri [RPK] (în m) | 30 880 | 32 495 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Coeficient total de ocupare a locurilor | 89% | 90% | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Total pasageri (în m) | 8,8 | 9,4 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Sursă: Notificare, date financiare ale Condor (defalcarea 2017/2018 şi 2018/2019 pentru flotă nu este disponibilă). | |||||||||
În milioane EUR | Pre-restructurare | Perioada de restructurare | Post-restructurare | ||||||
2017/2018 ACT | 2018/2019 ACT | 2019/2020 ACT | 2020/2021 FC | 2021/2022 PLAN | 2022/2023 PLAN | 2023/2024 PLAN | 2024/2025 PLAN | 2025/2026 PLAN | |
Active | 1 880,9 | 591,5 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Active imobilizate > 1 an | 1 293,4 | 309,8 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Flotă (active) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Active circulante < 1 an | 587,5 | 281,6 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Numerar şi echivalente de numerar | 11,2 | 56,5 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Datorii | 1 880,9 | 591,5 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Capitaluri proprii | 194,7 | -6 776,2 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Pasive imobilizate > 1 an | 760,6 | 3 706,4 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Pasive financiare pe termen lung > 1 an | 181,2 | 156,1 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: (Datorii care decurg din) contracte de leasing | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Datorii pe termen scurt < 1 an | 925,6 | 3 661,3 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Datorii financiare pe termen scurt < 1 an | 37,8 | 47,4 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: (Datorii care decurg din) contracte de leasing | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | ||
Raportul dintre datoria netă şi EBITDA | 1,7 | 1,0 | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Rentabilitatea capitalului angajat | 2% | -2% | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Sursă: Notificare, date financiare ale Condor (defalcarea 2017/2018 şi 2018/2019 pentru flotă nu este disponibilă). | |||||||||
În milioane EUR | Perioada de restructurare | Post-restructurare | |||||
2019/2020 ACT | 2020/2021 FC | 2021/2022 PLAN | 2022/2023 PLAN | 2023/2024 PLAN | 2024/2025 PLAN | 2025/2026 PLAN | |
EBITDA | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Fluxuri de trezorerie din activităţi de exploatare (p.e.) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Posturi extraordinare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Fluxuri de trezorerie din activităţi de investiţii | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Modificări ale capitalurilor proprii | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Modificări ale datoriilor financiare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Datorii financiare KfW | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Fluxuri de trezorerie din activităţi de finanţare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Reducerea/creşterea netă a numerarului şi a echivalentelor de numerar | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
La începutul perioadei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
La sfârşitul perioadei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Tranşa B disponibilă | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Numerar blocat | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Lichiditate disponibilă | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Sursă: Notificare, date financiare ale Condor. | |||||||
În milioane EUR | Perioada de restructurare | Post-restructurare | |||||
2019/2020 ACT | 2020/2021 FC | 2021/2022 PLAN | 2022/2023 PLAN | 2023/2024 PLAN | 2024/2025 PLAN | 2025/2026 PLAN | |
Venit din exploatare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Cheltuieli de exploatare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Costuri de închiriere a flotei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Deprecierea şi amortizarea | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Amortizarea flotei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Profit din exploatare (EBIT) preexcepţional | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Costuri financiare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: legate de flotă | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Rezultate nete pe an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Marja (p.e.) EBITDA | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Marja (p.e.) EBIT | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Randament | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Numărul total de locuri disponibile pe kilometru [ASK] (în m) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Total venituri călători-kilometri [RPK] (în m) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Coeficient total de ocupare a locurilor | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Total pasageri (în m) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Sursă: Notificare, date financiare ale Condor. | |||||||
În milioane EUR | Perioada de restructurare | Post-restructurare | |||||
2019/2020 ACT | 2020/2021 FC | 2021/2022 PLAN | 2022/2023 PLAN | 2023/2024 PLAN | 2024/2025 PLAN | 2025/2026 PLAN | |
Active | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Active imobilizate > 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Flotă (active) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Active circulante < 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Numerar şi echivalente de numerar | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Datorii | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Capitaluri proprii | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Pasive imobilizate > 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Pasive financiare pe termen lung > 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: (Datorii care decurg din) contracte de leasing | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Datorii pe termen scurt < 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Datorii financiare pe termen scurt < 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: (Datorii care decurg din) contracte de leasing | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Rentabilitatea capitalului angajat | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Sursă: Notificare, date financiare ale Condor. | |||||||
În milioane EUR | Perioada de restructurare | Post-restructurare | |||||
2019/2020 ACT | 2020/2021 FC | 2021/2022 PLAN | 2022/2023 PLAN | 2023/2024 PLAN | 2024/2025 PLAN | 2025/2026 PLAN | |
Venit din exploatare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Cheltuieli de exploatare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Costuri de închiriere a flotei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Deprecierea şi amortizarea | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Amortizarea flotei | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Profit din exploatare (EBIT) preexcepţional | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Costuri financiare | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: legate de flotă | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Rezultate nete pe an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Marja (p.e.) EBITDA | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Marja (p.e.) EBIT | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Randament | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Numărul total de locuri disponibile pe kilometru [ASK] (în m) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Total venituri călători-kilometri [RPK] (în m) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Coeficient total de ocupare a locurilor | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Total pasageri (în m) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Sursă: Notificare, date financiare ale Condor. | |||||||
În milioane EUR | Perioada de restructurare | Post-restructurare | |||||
2019/2020 ACT | 2020/2021 FC | 2021/2022 PLAN | 2022/2023 PLAN | 2023/2024 PLAN | 2024/2025 PLAN | 2025/2026 PLAN | |
Active | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Active imobilizate > 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Flotă (active) | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Active circulante < 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: Numerar şi echivalente de numerar | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Datorii | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Capitaluri proprii | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Pasive imobilizate > 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Pasive financiare pe termen lung > 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: (Datorii care decurg din) contracte de leasing | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Datorii pe termen scurt < 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Datorii financiare pe termen scurt < 1 an | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
din care: (Datorii care decurg din) contracte de leasing | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Rentabilitatea capitalului angajat | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] | [...] |
Sursă: Notificare, date financiare ale Condor. | |||||||
ROCE (%) 31 decembrie 2019 | |
Lufthansa | 8,9 |
Norwegian | 2,3 |
Eurowings | 14,6 |
Ryanair | 11,0 |
IAG | 12,6 |
EasyJet | 13,6 |
Wizz Air | 12,7 |
Brussels Airlines | -20,3 |
Medie | 6,9 |
Mediană | 11,8 |
Sursă: Informaţii prezentate de Germania la 25 iunie 2021; sursa datelor: baza de date ORBIS. | |
Comisia Europeană |
Direcţia Generală Concurenţă |
Grefa pentru ajutoare de stat |
1049 Bruxelles/Brussel |
BELGIQUE/BELGIË |
Pentru Comisie Teresa RIBERA Vicepreşedintă executivă |