Regulament-Cadru din 2007 de acordare a autorizaţiilor de transport în domeniul serviciilor publice de transport local de persoane

M.Of. 756

În vigoare
Versiune de la: 1 Ianuarie 2025
Regulament-Cadru din 2007 de acordare a autorizaţiilor de transport în domeniul serviciilor publice de transport local de persoane
Dată act: 29-oct-2007
Emitent: Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice - A.N.R.S.C.
CAPITOLUL I:Dispoziţii generale
Art. 1
Prezentul regulament este elaborat în conformitate cu prevederile art. 20 alin. (5) lit. b) din Legea serviciilor publice de transport persoane în unităţile administrativ-teritoriale nr. 92/2007 cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 2
(1)Acordarea, modificarea, prelungirea, suspendarea şi retragerea autorizaţiilor de transport pentru serviciile de transport persoane prestate în comune, oraşe, municipii sau, după caz, în zona teritorială de competenţă a asociaţiei de dezvoltare intercomunitară se fac de către autoritatea de autorizare organizată la nivelul fiecărei autorităţi a administraţiei publice locale sau asociaţii de dezvoltare intercomunitară, după caz.

(2)Autorităţile de autorizare au dreptul să acorde, să modifice, să prelungească, să suspende şi să retragă autorizaţii de transport pentru următoarele servicii de transport persoane:
a)de persoane efectuat cu troleibuze;
b)de persoane efectuat cu tramvaie;
c)de persoane efectuat cu metroul;
d)de persoane în regim de taxi;
e)de persoane efectuat cu nave de transport de pasageri pe căile navigabile interioare.

f)[textul din Art. 2, alin. (2), litera F. din capitolul I a fost abrogat la 13-mai-2019 de Art. I, punctul 7. din Ordinul 133/2019]
g)[textul din Art. 2, alin. (2), litera G. din capitolul I a fost abrogat la 13-mai-2019 de Art. I, punctul 7. din Ordinul 133/2019]
h)[textul din Art. 2, alin. (2), litera H. din capitolul I a fost abrogat la 13-mai-2019 de Art. I, punctul 7. din Ordinul 133/2019]
i)[textul din Art. 2, alin. (2), litera I. din capitolul I a fost abrogat la 13-mai-2019 de Art. I, punctul 7. din Ordinul 133/2019]
j)[textul din Art. 2, alin. (2), litera J. din capitolul I a fost abrogat la 13-mai-2019 de Art. I, punctul 7. din Ordinul 133/2019]
k)[textul din Art. 2, alin. (2), litera K. din capitolul I a fost abrogat la 13-mai-2019 de Art. I, punctul 7. din Ordinul 133/2019]
(3)Autoritatea de autorizare de la nivelul unei asociaţii de dezvoltare intercomunitară exercită atribuţiile prevăzute la alin. (1) numai în domeniul serviciilor publice de transport local de persoane.

Art. 3
(1)Prezentul regulament se aplică persoanelor juridice, întreprinderilor individuale, întreprinderilor familiale sau persoanelor fizice autorizate, care solicită acordarea, modificarea, prelungirea sau retragerea unei autorizaţii de transport şi eliberarea de copii conforme ale autorizaţiei de transport, după caz.

(2)Prezentul regulament stabileşte:
a)cazurile în care nu se acordă autorizaţii de transport;
b)procedura de solicitare şi acordare a autorizaţiilor de transport;
c)procedura de solicitare şi modificare a autorizaţiilor de transport;
d)procedura de solicitare şi prelungire a autorizaţiilor de transport;
e)procedura de suspendare şi retragere a autorizaţiilor de transport.
Art. 4
În sensul prevederilor prezentului regulament, abrevierile, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:
a)autoritate de autorizare - compartiment sau serviciu în cadrul autorităţii administraţiei publice locale sau, după caz, asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, care evaluează îndeplinirea cerinţelor în vederea acordării/respingerii, modificării, prelungirii, suspendării sau retragerii autorizaţiilor de transport;

b)autorizaţie de transport - document eliberat de autoritatea de autorizare, prin care se atestă că transportatorul îndeplineşte condiţiile de acces pentru efectuarea unui serviciu de transport public local;
c)autovehicul - orice vehicul rutier care se deplasează prin propulsie proprie, cu excepţia vehiculelor care circulă pe şine şi a autovehiculelor cu două sau 3 roţi;
d)certificat de competenţă profesională - document care atestă pregătirea profesională a managerului de transport în domeniul transporturilor rutiere;

e)condiţii asociate autorizaţiei - anexă la autorizaţie şi parte integrantă din aceasta, prin care se stabilesc drepturile, obligaţiile, restricţiile şi sancţiunile titularului de autorizaţie;
f)copie conformă a autorizaţiei de transport - document eliberat de autoritatea de autorizare având calitatea de copie a autorizaţiei de transport, atribuită pentru fiecare mijloc de transport cu care transportatorul efectuează serviciul autorizat;

g)modificare a autorizaţiei de transport - dispoziţie a primarului/primarului general al municipiului Bucureşti sau decizie a Consiliului director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, prin care autorizaţia acordată se modifică în condiţiile prezentului regulament;

h)normalizare - activitate prin care se elimină cauzele care au condus la nerespectarea de către titularul autorizaţiei a prevederilor legale;
i)parte interesată - persoană sau grup de persoane care sunt afectate de serviciile furnizate/prestate de titularii de autorizaţie;
j)procedură - specificaţie detaliată prin care se instituie reguli precise de efectuare a unei activităţi sau a unui proces;
k)retragere a autorizaţiei de transport - dispoziţie a primarului/primarului general al municipiului Bucureşti sau decizie a Consiliului director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, prin care unui titular de autorizaţie i se retrage dreptul de a presta/fumiza serviciul de transport pentru care a fost autorizat;

l)suspendare a autorizaţiei de transport - dispoziţie a primarului/primarului general al municipiului Bucureşti sau decizie a Consiliului director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, prin care unui titular de autorizaţie i se suspendă, parţial sau total, drepturile conferite prin documentul respectiv, pentru un interval de timp determinat;

m)titular de autorizaţie - persoană juridică, întreprindere individuală, întreprindere familială sau persoană fizică autorizată deţinătoare a unei autorizaţii de transport eliberată de autoritatea de autorizare.

n)[textul din Art. 4, litera N. din capitolul I a fost abrogat la 13-mai-2019 de Art. I, punctul 11. din Ordinul 133/2019]
o)[textul din Art. 4, litera O. din capitolul I a fost abrogat la 13-mai-2019 de Art. I, punctul 11. din Ordinul 133/2019]
CAPITOLUL II:Cazurile în care nu se acordă autorizaţii de transport
Art. 5
Autoritatea de autorizare nu eliberează autorizaţii de transport dacă solicitantul se află în una dintre următoarele situaţii:
a)nu are în obiectul de activitate serviciul de transport respectiv;
b)face obiectul unei proceduri de reorganizare judiciară, lichidare sau faliment;
c)documentaţia prezentată pentru acordarea autorizaţiei de transport este incompletă;
d)managerul de transport a săvârşit fapte penale privind infracţiuni de natură comercială, de nerespectare a condiţiilor de plată a personalului, precum şi de încălcare a prevederilor legale privind efectuarea transporturilor, menţionate în certificatul de cazier judiciar;

e)mijloacele de transport cu care doreşte să presteze serviciul de transport public local nu sunt sau nu vor fi deţinute în proprietate ori în baza unui contract de leasing;
f)nu deţine baza materială în proprietate sau în baza unui contract de închiriere, care să asigure parcarea tuturor vehiculelor cu care se execută serviciul respectiv;
g)furnizează informaţii neconforme cu realitatea în documentele prezentate pentru acordarea autorizaţiei.
CAPITOLUL III:Procedura de solicitare şi acordare a autorizaţiilor de transport
SECŢIUNEA 1:Solicitarea autorizaţiilor de transport
Art. 6
(1)Pentru acordarea unei autorizaţii de transport, solicitanţii vor depune la registratura autorităţii administraţiei publice locale sau, după caz, a asociaţiei de dezvoltare intercomunitară o documentaţie care va cuprinde:
a)cerere-tip, conform anexei nr. 1;
b)copie a certificatului de înmatriculare şi a certificatului constatator emise de oficiul registrului comerţului;
c)declaraţie pe propria răspundere privind perioadele în care a mai executat servicii de transport persoane, menţionându-se cazurile de interdicţie sau de suspendare a efectuării serviciului respectiv;

d)certificatul de cazier judiciar al managerului de transport, în original;

e)declaraţie pe propria răspundere prin care se menţionează mijloacele de transport deţinute în proprietate sau în baza unui contract de leasing, pe care doreşte să le utilizeze în executarea serviciului respectiv;

f)declaraţie pe propria răspundere, în original, semnată de managerul de transport, privind baza materială pe care o deţine în proprietate sau în baza unui contract de închiriere, care să asigure parcarea tuturor vehiculelor cu care se execută serviciul respectiv;

g)declaraţie pe propria răspundere pentru persoanele juridice, în original, semnată de conducătorul unităţii şi ştampilată, din care să rezulte că solicitantul nu face obiectul unei proceduri de reorganizare judiciară, lichidare sau faliment, emisă cu cel mult 5 zile înainte de data depunerii documentaţiei;
h)scrisoare de bonitate financiară emisă de banca solicitantului, cu cel mult 30 de zile înainte de data depunerii documentaţiei;
i)copie după certificatul de competenţă profesională a managerului de transport.

Art. 7
Pentru transportul în regim de taxi, acordarea autorizaţiilor de transport se face în baza documentaţiei şi în condiţiile prevăzute de Legea nr. 38/2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 8
[textul din Art. 8 din capitolul III, sectiunea 1 a fost abrogat la 13-mai-2019 de Art. I, punctul 15. din Ordinul 133/2019]
SECŢIUNEA 2:Analiza documentelor prezentate de solicitantul autorizaţiei de transport
Art. 9
(1)Autoritatea administraţiei publice locale sau, după caz, asociaţia de dezvoltare intercomunitară, prin autoritatea de autorizare, analizează documentele depuse de solicitant în vederea acordării autorizaţiei de transport şi, dacă este necesar, transmite solicitantului o adresă prin care i se aduce la cunoştinţă obligaţia de a face completări, corecturi sau clarificări, cu referire la cererea şi documentele depuse, în termen de maximum 10 zile de la înregistrarea documentaţiei.

(2)În cazul în care în termen de 10 zile de la data adresei de solicitare a completărilor solicitantul nu transmite toată documentaţia corespunzătoare prevăzută de prezentul regulament, inclusiv completările solicitate, autoritatea de autorizare va radia solicitarea respectivă din procedura de acordare a autorizaţiei de transport şi va comunica această decizie solicitantului.
Art. 10
În funcţie de modul de prezentare şi de complexitatea informaţiilor conţinute în documentaţia depusă de solicitant, autoritatea de autorizare poate decide în intervalul de timp prevăzut la art. 9 alin. (2):
a)convocarea la sediul autorităţii de autorizare a solicitantului, pentru a clarifica anumite aspecte care rezultă/nu rezultă din documentele puse la dispoziţie;

b)verificarea la faţa locului a realităţii datelor din documentaţia transmisă de solicitant.
Art. 11
Autoritatea de autorizare întocmeşte un raport de specialitate care include propunerea justificată de acordare/respingere a autorizaţiei, pe care îl înaintează primarului/primarului general al municipiului Bucureşti sau preşedintelui asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, în termen de maximum 10 zile de la data:
a)înregistrării documentaţiei, dacă aceasta este completă;
b)primirii completărilor solicitate conform prevederilor la art. 9 alin. (2), dacă documentaţia este corespunzătoare;
c)finalizării procedurii prevăzute la art. 10.
SECŢIUNEA 3:Acordarea autorizaţiilor de transport
Art. 12
Primarul/Primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, emite dispoziţia/decizia corespunzătoare de acordare/respingere a autorizaţiei de transport, în termen de maximum 10 zile de la primirea raportului de specialitate.

Art. 13
Dispoziţia/Decizia de acordare a autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, se transmite solicitantului în maximum 5 zile de la data emiterii, însoţită de:
a)autorizaţia de transport, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 5;
b)condiţiile asociate autorizaţiei, care constituie parte integrantă a acesteia.
Art. 14
(1)În cazul în care autoritatea de autorizare propune respingerea acordării autorizaţiei de transport, se transmit solicitantului:
a)dispoziţia/decizia emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, privind respingerea cererii de acordare a autorizaţiei de transport;

b)motivele refuzului de acordare a autorizaţiei de transport.
(2)În cazul refuzului de acordare a autorizaţiei de transport, solicitantul poate depune o nouă documentaţie de autorizare, după 6 luni de la data emiterii dispoziţiei prin care s-a respins acordarea autorizaţiei de transport.
Art. 15
Dispoziţia/Decizia emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, prin care se acordă sau se respinge acordarea autorizaţiei de transport poate fi atacată de persoanele interesate la instanţa competentă, în condiţiile prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 16
(1)Condiţiile asociate autorizaţiei pentru titularii de autorizaţie trebuie să conţină cel puţin:
a)denumirea titularului autorizaţiei de transport;
b)obiectul autorizaţiei, respectiv serviciul de transport persoane pentru care se acordă autorizaţia;

c)perioada de valabilitate a autorizaţiei de transport;
d)drepturile titularului de autorizaţie;
e)obligaţiile titularului de autorizaţie;
f)obligaţia de a transmite la solicitarea autorităţii de autorizare date reale şi complete privind serviciul autorizat;
g)condiţii privind suspendarea autorizaţiei de transport;
h)condiţii privind retragerea autorizaţiei de transport;
i)cazurile în care autoritatea de autorizare este îndreptăţită să aplice sancţiuni titularului de autorizaţie.
(2)[textul din Art. 16, alin. (2) din capitolul III, sectiunea 3 a fost abrogat la 13-mai-2019 de Art. I, punctul 24. din Ordinul 133/2019]
Art. 17
Condiţiile asociate autorizaţiei fac parte integrantă din autorizaţie şi sunt anexă la aceasta.
Art. 18
(1)Autorizaţiile de transport se înregistrează într-un registru unic în care înscrierea se face în ordinea emiterii lor.
(2)Numărul autorizaţiei de transport este numărul de ordine din acest registru.
(3)Autorizaţia de transport se eliberează în două exemplare, dintre care un exemplar este transmis titularului, iar celălalt se păstrează la autoritatea de autorizare.
Art. 19
(1)Pentru eliberarea autorizaţiei, A.N.R.S.C. percepe un tarif de acordare a autorizaţiei de:
a)3.884 lei pentru unităţi administrativ-teritoriale cu peste 300.000 de locuitori;
b)1.960 lei pentru unităţi administrativ-teritoriale având între 50.000 şi 300.000 de locuitori inclusiv;
c)988 lei pentru unităţi administrativ-teritoriale având între 10.000 şi 50.000 de locuitori inclusiv;
d)414 lei pentru unităţi administrativ-teritoriale având până la 10.000 de locuitori inclusiv.

Art. 20
(1)Durata de valabilitate a autorizaţiei de transport este de 5 ani.
(2)Autorizaţiile de transport intră în vigoare de la data eliberării lor.
Art. 21
La expirarea valabilităţii autorizaţiei de transport titularul poate solicita prelungirea acesteia, în conformitate cu prevederile prezentului regulament.
CAPITOLUL IV:Procedura de solicitare şi modificare a autorizaţiei de transport
Art. 22
(1)La cererea titularului, autoritatea de autorizare propune modificarea autorizaţiei de transport în cazul modificării datelor de identificare, respectiv a denumirii şi/sau a sediului titularului de autorizaţie.
(2)În situaţia prevăzută la alin. (1), cererea de modificare a autorizaţiei de transport, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, va fi însoţită de copiile certificatului constatator şi certificatului de înmatriculare emise de oficiul registrului comerţului.
Art. 23
(1)Autoritatea de autorizare poate propune modificarea autorizaţiilor de transport în cazul în care intră în vigoare acte normative care modifică cadrul legislativ pentru domeniul reglementat.
(2)Pentru situaţia prevăzută la alin. (1), modificarea autorizaţiilor de transport se face din iniţiativa autorităţii de autorizare, care va comunica în scris titularilor de autorizaţie modificările survenite, eliberând acestora autorizaţii de transport cu un conţinut modificat, cu respectarea egalităţii de tratament a titularilor.
Art. 24
Modificarea autorizaţiilor de transport se realizează conform prevederilor aplicabile ale art. 11, 12, 13 şi ale art. 14 alin. (1).
Art. 25
Dispoziţia/Decizia de modificare a autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, însoţită de autorizaţia de transport cu conţinut modificat şi copiile conforme ale acesteia, se transmite titularului de autorizaţie în maximum 5 zile de la data emiterii.

Art. 26
Dispoziţia/Decizia de modificare a autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, poate fi atacată la instanţa competentă, în condiţiile prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

CAPITOLUL V:Procedura de solicitare şi prelungire a valabilităţii autorizaţiei de transport
Art. 27
(1)Transportatorii autorizaţi care doresc prelungirea valabilităţii autorizaţiei de transport vor depune la registratura autorităţii administraţiei publice locale, cu 60 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate, o cerere de prelungire conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, însoţită de o declaraţie pe propria răspundere privind modificarea/nemodificarea condiţiilor iniţiale de acordare a autorizaţiei de transport.
(2)În vederea verificării modificării/nemodificării condiţiilor iniţiale de emitere a autorizaţiei de transport, autoritatea de autorizare poate solicita precizări, completări sau prezentarea integrală a unuia ori a mai multor documente.
Art. 28
Prelungirea autorizaţiilor de transport se realizează conform prevederilor aplicabile ale art. 11, 12, 13 şi ale art. 14 alin. (1).
Art. 29
Dispoziţia/Decizia de prelungire a autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, însoţită de autorizaţia de transport şi copiile conforme ale acesteia, se transmite titularului de autorizaţie în maximum 5 zile de la data emiterii.

Art. 30
Dispoziţia/Decizia de prelungire autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, poate fi atacată la instanţa competentă, în condiţiile prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

CAPITOLUL VI:Procedura de suspendare şi retragere a autorizaţiilor
SECŢIUNEA 1:Suspendarea autorizaţiei
Art. 31
Autoritatea de autorizare propune suspendarea autorizaţiei de transport în baza constatărilor efectuate din proprie iniţiativă sau ca urmare a unor sesizări făcute de părţi interesate, în cazurile specificate în condiţiile asociate autorizaţiei.
Art. 32
Suspendarea autorizaţiei de transport se face pe o perioadă de maximum 30 de zile şi intră în vigoare de la data emiterii dispoziţiei primarului/primarului general al municipiului Bucureşti sau a deciziei Consiliului director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz.

Art. 33
Suspendarea autorizaţiilor de transport se realizează conform prevederilor aplicabile ale art. 11, 12 şi ale art. 14 alin. (1).
Art. 34
Dispoziţia/Decizia de suspendare a autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, se transmite titularului de autorizaţie în maximum 5 zile de la data emiterii.

Art. 35
Dispoziţia/Decizia de suspendare a autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, poate fi atacată la instanţa competentă, în condiţiile prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

SECŢIUNEA 2:Retragerea autorizaţiei
Art. 36
(1)Autoritatea de autorizare propune, la cererea titularului de autorizaţie, retragerea autorizaţiei de transport în următoarele situaţii:
a)în cazul începerii procedurii de reorganizare judiciară sau a falimentului;
b)în cazul când titularul autorizaţiei intenţionează să înceteze prestarea/furnizarea serviciului.
(2)Cererea pentru retragerea autorizaţiei de transport, conform modelului din anexa nr. 4, va fi însoţită de motivele care au stat la baza acestei solicitări.
Art. 37
Autoritatea de autorizare propune retragerea autorizaţiei de transport în baza constatărilor efectuate din proprie iniţiativă sau ca urmare a unor sesizări făcute de părţi interesate, în următoarele situaţii:
a)în cazurile specificate în condiţiile asociate autorizaţiei;
b)în cazul când titularul autorizaţiei nu mai îndeplineşte una dintre condiţiile care au stat la baza acordării acesteia;
c)în cazul când titularul autorizaţiei a furnizat documente conţinând informaţii eronate cu ocazia solicitării de acordare a autorizaţiei de transport;
d)în cazul unor abateri care au afectat grav viaţa şi sănătatea publică, siguranţa circulaţiei sau protecţia mediului;
e)la expirarea termenului de suspendare a autorizaţiei de transport, dacă situaţia creată nu s-a normalizat;
f)în cazul nerespectării unor măsuri de conformare dispuse de autoritatea de autorizare în perioada de suspendare;
g)în cazul refuzului titularului de autorizaţie de a se supune controlului sau de a pune la dispoziţia autorităţii de autorizare datele şi informaţiile solicitate în timpul desfăşurării acţiunii de control;
h)în cazul reorganizării judiciare sau al falimentului;
i)în alte cazuri prevăzute în prezentul regulament.
Art. 38
Retragerea autorizaţiilor de transport se realizează conform prevederilor aplicabile ale art. 11, 12 şi ale art. 14 alin. (1).
Art. 39
(1)Dispoziţia/Decizia de retragere a autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, se transmite titularului de autorizaţie în maximum 5 zile de la data emiterii.

(2)Copiile conforme ale autorizaţiei de transport au acelaşi regim cu aceasta.
Art. 40
Dispoziţia/Decizia de retragere a autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, poate fi atacată la instanţa competentă, în condiţiile prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

CAPITOLUL VII:Dispoziţii finale şi tranzitorii
Art. 41
Autorizaţiile de transport nu pot fi transferate; orice transfer efectuat este nul de drept şi determină retragerea imediată a autorizaţiei.
Art. 42
Tarifele percepute de autoritatea de autorizare pentru acordarea autorizaţiilor de transport se stabilesc prin hotărâre a consiliului local, a Consiliului General al Municipiului Bucureşti sau a adunării generale a asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz.

Art. 43
- Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul regulament.
ANEXA nr. 1:CERERE pentru acordarea autorizaţiei de transport
Către
Primăria/Primăria Generală a Municipiului Bucureşti/Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară
.................................................................................................................
Subsemnatul, ........................................................... (nume şi prenume), în calitate de ........................................................... (manager de transport etc.) la ........................................................... (denumirea solicitantului), cu sediul/domiciliul în ţara ..................................., localitatea ..................................., str. ................................... nr. ............, bl. ............, sc. ............, et. ............, ap. ............, sectorul/judeţul ...................., telefon ...................., fax ...................., e-mail ........................................, având CUI/CIF ...................., cont ..................................., deschis la Banca ..................................., Sucursala ..................................., vă solicit acordarea autorizaţiei de transport şi a copiilor conforme acesteia, pentru ......................................................................................... (Se menţionează serviciul de transport pentru care s-a solicitat autorizarea.)
 

Data ....................................

Numele şi prenumele

....................................

Semnătura şi ştampila

....................................



ANEXA nr. 2:CERERE pentru modificarea autorizaţiei de transport
Către
Primăria/Primăria Generală a Municipiului Bucureşti/Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară
.................................................................................................................
Subsemnatul, ........................................................... (nume şi prenume), în calitate de ........................................................... (manager de transport etc.) la ........................................................... (denumirea solicitantului), cu sediul/domiciliul în ţara ..................................., localitatea ..................................., str. ................................... nr. ............, bl. ............, sc. ............, et. ............, ap. ............, sectorul/judeţul ...................., telefon ...................., fax ...................., e-mail ........................................, având CUI/CIF ...................., vă solicit modificarea Autorizaţiei nr. ............, din ............................ şi a copiilor conforme ale acesteia, acordată .......................................................................... (denumirea titularului de autorizaţie)
 

Data ....................................

Numele şi prenumele

....................................

Semnătura şi ştampila

....................................



ANEXA nr. 3:CERERE pentru prelungirea autorizaţiei de transport
Către
Primăria/Primăria Generală a Municipiului Bucureşti/Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară
.................................................................................................................
Subsemnatul, ........................................................... (nume şi prenume), în calitate de ........................................................... (manager de transport etc.) la ........................................................... (denumirea solicitantului), cu sediul/domiciliul în ţara ..................................., localitatea ..................................., str. ................................... nr. ............, bl. ............, sc. ............, et. ............, ap. ............, sectorul/judeţul ...................., telefon ...................., fax ...................., e-mail ........................................, având CUI/CIF ...................., vă solicit prelungirea Autorizaţiei nr. ............, din ............................ şi a copiilor conforme ale acesteia, al cărei termen de valabilitate expiră la data de ................................................................ .
 

Data ....................................

Numele şi prenumele

....................................

Semnătura şi ştampila

....................................



ANEXA nr. 4:CERERE pentru retragerea autorizaţiei de transport
Către
Primăria/Primăria Generală a Municipiului Bucureşti/Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară
.................................................................................................................
Subsemnatul, ........................................................... (nume şi prenume), în calitate de ........................................................... (manager de transport etc.) la ........................................................... (denumirea solicitantului), cu sediul/domiciliul în ţara ..................................., localitatea ..................................., str. ................................... nr. ............, bl. ............, sc. ............, et. ............, ap. ............, sectorul/judeţul ...................., telefon ...................., fax ...................., e-mail ........................................, având CUI/CIF ...................., vă solicit retragerea Autorizaţiei nr. ............, din ............................ .
 

Data ....................................

Numele şi prenumele

....................................

Semnătura şi ştampila

....................................



ANEXA nr. 5:CONŢINUTUL-CADRU al autorizaţiei de transport
Antet primărie/asociaţie de dezvoltare intercomunitară
.................................................................................................
AUTORIZAŢIA DE TRANSPORT
Nr. ............. din .............
pentru efectuarea serviciului ........................................... (tipul serviciului) de către ........................................... (denumirea solicitantului), cu sediul/domiciliul în ................................................................................ (adresa completă a solicitantului).
Prezenta autorizaţie este valabilă până la ........................................... .
 

Primar/Primar general/Preşedinte,

Numele şi prenumele

....................................

Semnătura şi ştampila

....................................



Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 756 din data de 7 noiembrie 2007