Capitolul v - Procedura de solicitare şi prelungire a valabilităţii autorizaţiei de transport - Regulament-Cadru din 2007 de acordare a autorizaţiilor de transport în domeniul serviciilor publice de transport local de persoane

M.Of. 756

În vigoare
Versiune de la: 1 Ianuarie 2025
CAPITOLUL V:Procedura de solicitare şi prelungire a valabilităţii autorizaţiei de transport
Art. 27
(1)Transportatorii autorizaţi care doresc prelungirea valabilităţii autorizaţiei de transport vor depune la registratura autorităţii administraţiei publice locale, cu 60 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate, o cerere de prelungire conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, însoţită de o declaraţie pe propria răspundere privind modificarea/nemodificarea condiţiilor iniţiale de acordare a autorizaţiei de transport.
(2)În vederea verificării modificării/nemodificării condiţiilor iniţiale de emitere a autorizaţiei de transport, autoritatea de autorizare poate solicita precizări, completări sau prezentarea integrală a unuia ori a mai multor documente.
Art. 28
Prelungirea autorizaţiilor de transport se realizează conform prevederilor aplicabile ale art. 11, 12, 13 şi ale art. 14 alin. (1).
Art. 29
Dispoziţia/Decizia de prelungire a autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, însoţită de autorizaţia de transport şi copiile conforme ale acesteia, se transmite titularului de autorizaţie în maximum 5 zile de la data emiterii.

Art. 30
Dispoziţia/Decizia de prelungire autorizaţiei de transport emisă de primar/primarul general al municipiului Bucureşti sau Consiliul director al asociaţiei de dezvoltare intercomunitară, după caz, poate fi atacată la instanţa competentă, în condiţiile prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.