Art. 9. - Regulament-Cadru din 2007 de acordare a autorizaţiilor de transport în domeniul serviciilor publice de transport local de persoane

M.Of. 756

În vigoare
Versiune de la: 1 Ianuarie 2025
Art. 9
(1)Autoritatea administraţiei publice locale sau, după caz, asociaţia de dezvoltare intercomunitară, prin autoritatea de autorizare, analizează documentele depuse de solicitant în vederea acordării autorizaţiei de transport şi, dacă este necesar, transmite solicitantului o adresă prin care i se aduce la cunoştinţă obligaţia de a face completări, corecturi sau clarificări, cu referire la cererea şi documentele depuse, în termen de maximum 10 zile de la înregistrarea documentaţiei.

(2)În cazul în care în termen de 10 zile de la data adresei de solicitare a completărilor solicitantul nu transmite toată documentaţia corespunzătoare prevăzută de prezentul regulament, inclusiv completările solicitate, autoritatea de autorizare va radia solicitarea respectivă din procedura de acordare a autorizaţiei de transport şi va comunica această decizie solicitantului.