Metodologie din 2025 de selecţie a colaboratorilor
M.Of. 254
În vigoare
SECŢIUNEA 3:3. Definiţii ale termenilor
Nr. crt. | Termenul | Definiţia şi actul normativ prin care este definit termenul | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. | Acord de colaborare | Actul juridic încheiat între Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă şi colaborator în vederea implementării activităţilor din cadrul proiectului finanţat din Fondul social european Plus prin Programul Educaţie şi ocupare, în aplicarea art. 95 din Regulamentul (UE) 2021/1.060, cu modificările şi completările ulterioare, prin care se stabilesc drepturile şi obligaţiile corelative ale părţilor [art. 2 alin. (4) lit. ş) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021, aprobată cu modificări prin Legea nr. 231/2023, cu modificările şi completările ulterioare] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | Apel de proiecte | Invitaţie publică adresată de către autoritatea de management/organismul intermediar, după caz, categoriilor de solicitanţi eligibili stabiliţi prin Ghidul solicitantului, în vederea transmiterii cererilor de finanţare, în cadrul uneia sau mai multor priorităţi din cadrul programului [art. 2 alin. (3) lit. b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2023, aprobată prin Legea nr. 45/2024, cu modificările şi completările ulterioare] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. | Autorităţi cu competenţe în gestionarea fondurilor europene | Autorităţile de management în cadrul programelor finanţate din fondurile aferente politicii de coeziune, politicii comune în domeniul pescuitului, fondurile aferente politicii de extindere şi politicii de vecinătate, fondurile aferente instrumentului de asistenţă pentru preaderare, autorităţile de management/autorităţile responsabile de gestionarea programelor finanţate din fondurile aferente domeniului afacerilor interne, agenţiile de plăţi şi departamentele speciale în cadrul programelor finanţate din fondurile aferente politicii agricole comune, agenţiile de implementare - inclusiv Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene - în cadrul programelor PHARE, ISPA, Facilitatea de tranziţie, cu excepţia proiectelor delegate, operatorii de program în cadrul Mecanismului financiar SEE, al Mecanismului financiar norvegian, al Programului de cooperare elveţiano-român, autorităţile naţionale responsabile de participarea României la alte programe finanţate din fonduri europene, structurile de control/control de prim nivel pentru programele de cooperare teritorială europeană şi autorităţile care asigură gestionarea Fondului de solidaritate al Uniunii Europene şi Rezervei de ajustare la Brexit [art. 2 alin. (1) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | Beneficiar | a) un organism public sau privat, o entitate cu sau fără personalitate juridică sau o persoană fizică, responsabilă cu iniţierea sau deopotrivă cu iniţierea şi implementarea operaţiunilor; b) în contextul parteneriatelor public-privat ("PPP"), organismul public care iniţiază o operaţiune PPP sau partenerul privat selectat pentru implementarea acesteia; c) în contextul schemelor de ajutor de stat, întreprinderea care primeşte ajutorul; d) în contextul ajutoarelor de minimis acordate în conformitate cu regulamentele (UE) nr. 1.407/2013 sau (UE) nr. 717/2014 ale Comisiei, statul membru poate decide că beneficiarul în sensul prezentului regulament este organismul care acordă ajutorul, în cazul în care acesta este responsabil cu iniţierea sau atât cu iniţierea, cât şi cu implementarea operaţiunii; e) în contextul instrumentelor financiare, organismul care execută fondul de participare sau, atunci când nu există o structură de tipul fondului de participare, organismul care execută fondul specific sau, atunci când autoritatea de management gestionează instrumentul financiar, autoritatea de management. [art. 2 din Regulamentul (UE) 2021/1.060] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. | Cerere de finanţare | Document standardizat, disponibil în sistemul informatic MySMIS2021/SMIS2021+, prin care este solicitat sprijin financiar în cadrul oricăruia dintre programele cofinanţate din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus şi Fondul pentru o tranziţie justă în perioada de programare 2021-2027, în condiţiile aplicabile apelului de proiecte în care se solicită finanţare, pentru acoperirea totală sau parţială a costurilor de realizare ale unui proiect şi este însoţit de anexe şi documentele specificate în Ghidul solicitantului aplicabil fiecărui apel de proiecte; în cadrul cererii de finanţare este prezentat detaliat proiectul, este argumentată necesitatea lui, sunt prezentate avantajele sale, planul de activităţi, planul de achiziţii, bugetul proiectului, indicatorii de realizare şi de rezultat, precum şi orice alte elemente necesare, prevăzute în Ghidul solicitantului şi care sunt cuprinse în sistemul informatic MySMIS2021/SMIS2021+. [art. 2 alin. (3) lit. d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2023, aprobată prin Legea nr. 45/2024, cu modificările şi completările ulterioare] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. | Contract de finanţare | Actul juridic, cu titlu oneros, de adeziune, încheiat între autoritatea de management/organismul intermediar, după caz, şi beneficiar, astfel cum este definit la art. 2 pct. 9 din Regulamentul (UE) 2021/1.060, prin care se stabilesc drepturile şi obligaţiile corelative ale părţilor în vederea implementării operaţiunilor [art. 2 alin. (4) lit. g) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021, aprobată cu modificări prin Legea nr. 231/2023, cu modificările şi completările ulterioare] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. | Colaborator | Entitate juridică de natura organizaţiilor sindicale şi patronale reprezentative la nivel de sector de negociere colectivă sau la nivel naţional, aşa cum sunt definite în Legea nr. 367/2022 privind dialogul social, cu modificările şi completările ulterioare, selectat de către Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, conform prevederilor art. 34, pentru implementarea proiectului finanţat din Fondul social european Plus prin Programul Educaţie şi ocupare, în aplicarea art. 95 din Regulamentul (UE) 2021/1.060, cu modificările şi completările ulterioare [art. 2 alin. (4) lit. s) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021, aprobată cu modificări prin Legea nr. 231/2023, cu modificările şi completările ulterioare] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. | Fonduri europene | Asistenţa financiară nerambursabilă primită de România, în calitate de stat membru al Uniunii Europene, prin intermediul Fondului european de dezvoltare regională, Fondului de coeziune, Fondului social european Plus, Fondului pentru o tranziţie justă [art. 2 alin. (4) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021, aprobată cu modificări prin Legea nr. 231/2023, cu modificările şi completările ulterioare] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. | Lider de parteneriat | Organism public sau privat care iniţiază un proiect, solicită finanţare pentru acesta în scopul implementării în asociere cu alte entităţi şi semnează contractul de finanţare [art. 2 alin. (4) lit. q) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021, aprobată cu modificări prin Legea nr. 231/2023, cu modificările şi completările ulterioare] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. | Operaţiune de importanţă strategică | O operaţiune care aduce o contribuţie semnificativă la realizarea obiectivelor unui program şi care face obiectul unei monitorizări şi al unor măsuri de comunicare speciale [art. 2 - Regulamentul (UE) 2021/1.060] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. | Organizaţie sindicală | Denumire generică pentru sindicat, federaţie sindicală, confederaţie sindicală şi uniune sindicală teritorială (art. 1 pct. 8 din Legea nr. 367/2022, cu modificările şi completările ulterioare) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. | Organizaţie patronală | Denumire generică pentru patronat, federaţie patronală, confederaţie patronală sau orice altă structură realizată prin asocierea patronilor şi/sau a angajatorilor. Se constituie pe baza dreptului de liberă asociere, în scopul apărării şi promovării drepturilor şi intereselor comune ale membrilor săi, prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare, pactele, tratatele şi convenţiile internaţionale la care România este parte, precum şi de statutele proprii. (art. 1 pct. 13 din Legea nr. 367/2022, cu modificările şi completările ulterioare) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. | Proiect | Ansamblu de activităţi şi acţiuni care sunt cuprinse într-o cerere de finanţare depusă în cadrul unui apel de proiecte şi care este supusă procedurilor de evaluare, selecţie şi contractare sau pentru care se încheie un contract de finanţare/se emite decizie de finanţare, după caz [art. 2 alin. (3) lit. l) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2023, aprobată prin Legea nr. 45/2024, cu modificările şi completările ulterioare] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. | Reprezentativitate | Atribut al organizaţiilor sindicale sau al organizaţiilor patronale dobândit potrivit prevederilor legale aplicabile, care conferă statutul de partener social abilitat să îşi reprezinte membrii în cadrul dialogului social instituţionalizat (art. 1 pct. 14 din Legea nr. 367/2022, cu modificările şi completările ulterioare) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. | Solicitant | Persoana juridică de drept public ori privat responsabilă cu iniţierea unui proiect, respectiv care a depus o cerere de finanţare în sistemul informatic MySMIS2021/SMIS2021+ în cadrul oricăruia dintre programele cofinanţate din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus şi Fondul pentru o tranziţie justă în perioada de programare 2021-2027 [art. 2 alin. (3) lit. n) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2023, aprobată prin Legea nr. 45/2024, cu modificările şi completările ulterioare] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Proiectele finanţate din fonduri europene pot avea ca beneficiari parteneriate compuse din una sau mai multe entităţi cu personalitate juridică, înregistrate în România.
Colaboratorii care vor fi selectaţi trebuie să desfăşoare activităţi relevante pentru domeniul proiectului şi să fie entităţi juridice de natura organizaţiilor sindicale şi patronale reprezentative la nivel de sector de negociere colectivă sau la nivel naţional, aşa cum sunt definite în Legea nr. 367/2022 privind dialogul social, cu modificările şi completările ulterioare.
2.Publicarea anunţului de selecţie
În vederea respectării principiului transparenţei, ANOFM va publica pe site-ul propriu anunţul de selecţie a colaboratorului/colaboratorilor, entitate/entităţi de natura organizaţiilor sindicale şi patronale, reprezentative la nivel de sector de negociere colectivă sau la nivel naţional.
Anunţul de selecţie va fi publicat cu cel puţin 10 zile lucrătoare înainte de termenul-limită de depunere a candidaturilor. Termenul de 10 zile începe în prima zi lucrătoare următoare zilei publicării anunţului de selecţie şi se împlineşte în cea de-a zecea zi lucrătoare, fie la ora finalizării programului de lucru al instituţiei, în cazul în care documentele sunt solicitate pe suport hârtie, fie la ora 24:00 dacă documentele pot fi transmise prin mijloace electronice de transmitere la distanţă.
4.Depunerea dosarelor de candidatură
În urma publicării anunţului de selecţie, candidaţii vor depune prin mijloace electronice de transmitere la distanţă sau prin prezentare la sediul ANOFM dosarele de candidatură, care vor fi analizate de către comisia de selecţie.
Dosarul de candidatură trebuie să conţină următoarele documente:
I.în copie, certificată pentru conformitate cu originalul de către reprezentantul legal:
a)hotărâre judecătorească pentru recunoaşterea reprezentativităţii la nivel naţional sau la nivel de sector de negociere colectivă;
b)extras din registrul special al federaţiilor sindicale, confederaţiilor sindicale şi al uniunilor teritoriale ale acestora/extras din registrul special al sindicatelor/extras din registrul special de evidenţă a organizaţiilor patronale;
c)actele de înfiinţare şi de dobândire a personalităţii juridice;
d)documentele statutare, actualizate cu ultimele modificări (de exemplu: act constitutiv, statut etc.);
e)experienţa relevantă: se va/vor prezenta contractul/contractele, alte documente considerate relevante pentru demonstrarea experienţei colaboratorului pentru domeniul proiectului;
II.în original, cu semnătură olografă, în cazul documentelor depuse fizic, şi cu semnătură electronică, în cazul documentelor transmise prin mijloace electronice de transmitere la distanţă:
a)scrisoare de intenţie, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 1;
b)fişa colaboratorului întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 2.
În scrisoarea de intenţie şi în fişa colaboratorului candidaţii vor furniza o scurtă descriere a acţiunilor propuse, cu prezentarea aspectelor considerate esenţiale pentru obţinerea rezultatelor aşteptate şi atingerea obiectivelor, plusvaloarea adusă proiectului;
c)declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, semnată, că nu se încadrează în niciuna dintre situaţiile de excludere prevăzute de Regulile generale privind eligibilitatea solicitanţilor reglementate prin documentele-cadru de implementare (de exemplu: Ghidul solicitantului orientări generale, Ghidul solicitantului condiţii specifice, după caz, în funcţie de programul accesat);
d)declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, semnată, care atestă faptul că organizaţia nu este subiect al unui conflict de interese;
e)declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, semnată, pentru asigurarea perioadei de sustenabilitate, ulterioară închiderii proiectului, conform documentelor-cadru de implementare (de exemplu: Ghidul solicitantului orientări generale, Ghidul solicitantului condiţii specifice, după caz, în funcţie de programul accesat);
f)certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor şi taxelor locale;
g)certificat fiscal privind îndeplinirea obligaţiilor de plată la bugetul de stat, eliberat de organul fiscal în a cărui rază teritorială se află sediul persoanei juridice;
h)notă justificativă care va conţine o prezentare a activităţilor/acţiunilor/iniţiativelor/evenimentelor desfăşurate de colaboratori şi care pot aduce o valoare adăugată în implementarea proiectului, însoţită de următoarele documente:
(i)curriculum vitae în format EUROPASS pentru fiecare dintre experţii propuşi de colaborator, semnat şi datat pe fiecare pagină, în care se va specifica funcţia pentru care este propus expertul;
(ii)lista resurselor materiale deţinute de colaborator şi propuse pentru utilizare în cadrul proiectului (de exemplu: materiale, echipamente, vehicule, spaţii disponibile pentru desfăşurarea activităţilor proiectului etc.);
(iii)alte documente-suport;
(iv)alte documente prevăzute prin ghidurile specifice (de exemplu: Ghidul solicitantului orientări generale, Ghidul solicitantului condiţii specifice, după caz, în funcţie de programul accesat).
Toate documentele solicitate vor fi prezentate în limba română şi vor fi depuse în forma precizată şi în termenul stabilit prin anunţul de selecţie, asumate de reprezentantul legal prin semnătură.
6.Analiza îndeplinirii de către candidaţi a criteriilor de calificare
A.Criterii de eligibilitate
A.1.Colaboratorul este entitatea juridică de natura organizaţiilor sindicale şi patronale reprezentative la nivel de sector de negociere colectivă sau la nivel naţional, aşa cum sunt definite în Legea nr. 367/2022 privind dialogul social, cu modificările şi completările ulterioare.
A.2.Colaboratorul este entitatea legal constituită în România, cu personalitate juridică, care a desfăşurat/desfăşoară activităţi relevante pentru proiect.
A.3.Colaboratorul trebuie să fie implicat în toate activităţile prezentate în anunţul de selecţie, care contribuie în mod direct la obţinerea rezultatelor propuse/îndeplinirea condiţiilor.
A.4.Colaboratorul nu se află în niciuna dintre situaţiile de excludere prevăzute în cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitanţilor reglementate în documentele-cadru de implementare valabile la data publicării anunţului de selecţie, conform Ghidului solicitantului (de exemplu: documentul Ghidul solicitatului - Condiţii generale aferente Programului Educaţie şi ocupare 2021-2027), astfel:
(i)este în situaţia de criză financiară/redresare financiară/în stare de insolvenţă, conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 46/2013 privind criza financiară şi insolvenţa unităţilor administrativ-teritoriale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 35/2016, cu modificările ulterioare, respectiv se află într-o procedură de insolvenţă conform Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, după caz;
(ii)a suferit condamnări definitive datorate unor conduite profesionale îndreptate împotriva legii, decizie formulată de o autoritate de judecată ce are forţă de res judicata;
(iii)se află în stare de faliment sau face obiectul unei proceduri de lichidare sau de administrare judiciară, are încheiat concordat, şi-a suspendat/întrerupt activitatea în ultimii 2 ani dinaintea depunerii cererii de finanţare sau face obiectul unei proceduri în urma acestor situaţii sau se află în situaţii similare în urma unei proceduri de aceeaşi natură prevăzute de legislaţia sau de reglementările naţionale;
(iv)reprezentanţii săi legali/structurile de conducere şi persoanele care asigură conducerea colaboratorului au comis în conduita profesională greşeli grave, demonstrate în instanţă, pe care autoritatea contractantă le poate justifica;
(v)se încadrează, din punctul de vedere al obligaţiilor de plată restante la bugetele publice, în situaţia în care obligaţiile de plată nete depăşesc 1/12 din totalul obligaţiilor bugetare de plată datorate în ultimele 12 luni, în cazul certificatului de atestare fiscală emis de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală;
(vi)reprezentanţii săi legali/structurile de conducere şi persoanele care asigură conducerea colaboratorului au fost condamnaţi printr-o hotărâre definitivă pentru fraudă, corupţie, participare la o organizaţie criminală sau la orice alte activităţi ilegale în detrimentul intereselor financiare ale comunităţilor;
(vii)colaboratorul şi/sau reprezentanţii săi legali/structurile de conducere ale acestuia şi persoanele care asigură conducerea colaboratorului se află în situaţia de conflict de interese sau incompatibilitate, aşa cum este definit în legislaţia naţională şi comunitară în vigoare;
(viii)se face vinovat de declaraţii false în furnizarea informaţiilor solicitate de autoritatea de management/organismul intermediar responsabil sau a omis să furnizeze informaţii care ar putea avea ca efect încadrarea într-o situaţie de neeligibilitate.
B.Capacitatea operaţională
B.1.Fiecare colaborator are experienţă în implementarea a cel puţin un proiect cu finanţare nerambursabilă.
B.2.Fiecare colaborator a derulat/derulează şi alte acţiuni şi iniţiative relevante pentru activităţile proiectului.
Candidatul se poate considera calificat numai în cazul în care la toate criteriile de calificare a fost bifată rubrica "DA" în Grila de evaluare - etapa de calificare a candidaţilor, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 3.
În urma publicării anunţului ANOFM cu privire la intenţia de selectare a unui colaborator/unor colaboratori, entitate/entităţi de natura organizaţiilor sindicale şi patronale, reprezentative la nivel de sector de negociere colectivă sau la nivel naţional, pentru încheierea unui Acord de colaborare în vederea depunerii de către ANOFM, în calitate de solicitant, a unei cereri de finanţare în cadrul Programului Educaţie şi ocupare 2021-2027 (PEO),........................................................... (denumirea organizaţiei) îşi exprimă intenţia de a participaFIŞA COLABORATORULUI | |
Denumirea organizaţiei | |
Acronim | |
Codul de înregistrare fiscală | |
Numărul de înregistrare în Registrul comerţului/fundaţiilor | |
Anul înfiinţării | |
Date de contact | (adresă, tel., fax, e-mail) |
Persoana de contact | (numele, poziţia în organizaţie) |
Reprezentativitate | Se va menţiona nivelul de reprezentativitate (la nivel de sector de negociere colectivă şi la nivel naţional). |
Descrierea activităţii organizaţiei, relevantă pentru acest proiect | Se vor descrie activităţile desfăşurate de organizaţie, de natura celor care sunt necesare implementării proiectului, în conformitate cu tema şi activităţile la care organizaţia doreşte să participe. |
Experienţă relevantă a colaboratorului pentru domeniul proiectului | Se va descrie experienţa privind implementarea unor proiecte relevante pentru prezentul apel de proiecte. Se vor descrie pe scurt proiectele, cu menţionarea bugetului, a anului de obţinere a finanţării şi/sau a experienţei în domeniul activităţii/activităţilor prezentului proiect. |
Activitatea/Activităţile din cadrul proiectului în care doriţi să vă implicaţi | Se va detalia modalitatea de implicare a organizaţiei în activităţile proiectului. |
Resurse umane | Se va menţiona numărul total de angajaţi, din care personalul relevant pentru implementarea activităţilor în care organizaţia doreşte să se implice şi pe care le-a menţionat mai sus. |
Finanţări anterioare (informaţii şi detalii privind asistenţa financiară nerambursabilă primită în ultimii 3 ani, raportată la data depunerii cererii de finanţare din fonduri publice sau alte surse financiare de către colaborator) Pentru fiecare proiect relevant se va menţiona: | |
Titlul proiectului | (conform contractului de finanţare) |
ID-ul proiectului | (acordat de instituţia finanţatoare) |
Calitatea deţinută în cadrul proiectului | (solicitant sau partener) |
Obiectivul proiectului | |
Stadiul implementării proiectului | finalizat/în curs de implementare |
Rezultatele parţiale sau finale ale proiectului | |
Valoarea totală a proiectului | |
Sursa de finanţare | (bugetul de stat, local, surse externe nerambursabile, surse externe rambursabile) |
Numele instituţiei finanţatoare | |
Valoarea angajată în proiect | (cheltuită) |
Criteriu de calificare | DA | NU |
I. Conformitatea documentelor | ||
Au fost depuse de către candidat toate documentele solicitate*). | ||
Documentele solicitate respectă modelul publicat pe site-ul web al ANOFM. | ||
Scrisoarea de intenţie şi fişa colaboratorului sunt integral şi corect completate. | ||
II. Eligibilitate şi capacitate operaţională | ||
Este entitate juridică reprezentativă la nivel de sector de negociere colectivă şi la nivel naţional. | ||
În statut se regăsesc şi activităţi asemănătoare celor necesare implementării proiectului, în conformitate cu tema şi activităţile la care doreşte să fie colaborator. | ||
A implementat/implementează, în calitate de partener sau beneficiar, cel puţin un proiect cu finanţare nerambursabilă. | ||
A derulat acţiuni, proiecte, programe, iniţiative relevante pentru activităţile proiectului. | ||
III. Conduita candidatului | ||
Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, semnată, că nu se încadrează în niciuna dintre situaţiile de excludere prevăzute de Regulile generale privind eligibilitatea solicitanţilor reglementate prin documentele-cadru de implementare (de exemplu: Ghidul solicitantului orientări generale, Ghidul solicitantului condiţii specifice, după caz, în funcţie de programul accesat) | ||
Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal (semnată) care atestă faptul că organizaţia nu este subiect al unui conflict de interese |
ANEXA nr. 4:GRILĂ DE EVALUARE - ETAPA DE SELECŢIE A CANDIDAŢILOR
Denumirea organizaţiei........................................................
Nr. crt. | Criterii de evaluare | Punctaj maxim | Punctaj participant |
1 | Evaluarea calitativă a experienţei din CV1 a resursei umane propuse: * nivel scăzut (experienţă de până la un an)- 5 puncte * nivel mediu (experienţă cuprinsă între 1 an şi 3 ani)- 15 puncte * nivel înalt (experienţă mai mare de 3 ani)- 25 de puncte | 25 | |
2 | Experienţa în implementarea unor proiecte cu finanţare nerambursabilă, derulate în ultimii 3 ani, relevante pentru activităţile proiectului: * 1 proiect - 5 puncte * între 2 şi 5 proiecte - 15 puncte * mai mult de 5 proiecte - 25 de puncte | 25 | |
3 | Experienţa în gestionarea grupului-ţintă în cadrul unui proiect derulat în ultimii 3 ani: * între 100 şi 300 de persoane - 5 puncte * între 300 şi 500 de persoane - 15 puncte * peste 500 de persoane - 25 de puncte | 25 | |
4 | Alte acţiuni şi iniţiative derulate în ultimii 3 ani, care sunt relevante pentru activităţile proiectului2: * mai puţin de 10 acţiuni, iniţiative derulate - 5 puncte * între 10 şi 15 acţiuni, iniţiative derulate - 15 puncte * mai mult de 15 acţiuni, iniţiative derulate - 25 de puncte | 25 | |
TOTAL | 100 | ||
Comisia de evaluare: (semnături)
1Nivelul de experienţă aferent unei candidaturi îl reprezintă media punctelor acordate pentru fiecare dintre experţii propuşi, corespunzător experienţei deţinute de fiecare dintre aceştia.
2Tipuri de acţiuni şi iniţiative: evenimente (conferinţe, workshopuri, seminare, simpozioane, forumuri etc.), analize, studii, prognoze.Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Acte numărul de obiecte din listă: (6)
Modificat de numărul de obiecte din listă: (3)
- Ordinul 1147/2025 privind modificarea anexei la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 131/2025 pentru aprobarea metodologiei de selecţie a colaboratorilor, prevăzută la art. 2 alin. (4) lit. ş) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziţie justă
- Rectificare din 2025 în Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 131/2025 pentru aprobarea metodologiei de selecţie a colaboratorilor, prevăzută la art. 2 alin. (4) lit. ş) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziţie justă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 254 din 24 martie 2025
- Ordinul 131/2025 pentru aprobarea metodologiei de selecţie a colaboratorilor, prevăzută la art. 2 alin. (4) lit. ş) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziţie justă
Influenţat de numărul de obiecte din listă: (3)
- Regulamentul 1060/24-iun-2021 de stabilire a dispoziţiilor comune privind Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune, Fondul pentru o tranziţie justă şi Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit şi acvacultură şi de stabilire a normelor financiare aplicabile acestor fonduri, precum şi Fondului pentru azil, migraţie şi integrare, Fondului pentru securitate internă şi Instrumentului de sprijin financiar pentru managementul frontierelor şi politica de vize
- Regulamentul 1407/18-dec-2013 privind aplicarea articolelor 107 şi 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene ajutoarelor de minimis
- Regulamentul 717/25-iul-2013 de modificare a Regulamentului (UE) nr. 142/2011 în ceea ce priveşte rubricile referitoare la bunăstarea animalelor în anumite modele de certificate de sănătate