Subcapitolul 3 - Modele orientative FORMULARE - Anexa 4/2012 Documentaţie standardizată aferentă contractelor de achiziţie de lucrări publice pentru ''execuţie depozit conform deşeuri''

M.Of. 410 bis

În vigoare
Versiune de la: 20 Iunie 2012
SUBCAPITOLUL 3:Modele orientative FORMULARE

Execuţie Lucrări

CUPRINS

Formular nr. 1 - Garanţie de participare

Formular nr. 2 - Garanţie de bună execuţie

Formular nr. 3 - Informaţii despre asociere

Formular nr. 3A - Acord de asociere

Formular nr. 4 - Declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic

Formular nr. 5 - Declaraţia privind participarea la licitaţie cu ofertă independentă

Formularul nr. 6 - Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 691

Formular nr. 7 - Declaraţie privind cifra de afaceri globală

Formular nr. 7A - Angajament ferm privind susţinerea financiară

Formular nr. 7B- Declaraţie terţ susţinător economic şi financiar

Formular nr. 8- Declaraţie privind capacitatea tehnica - lista principalelor lucrări executate

Formular nr. 8 A - Angajament Ferm privind susţinerea tehnică a ofertantului

Formular nr. 8B - Declaraţie terţ susţinător tehnic

Formular nr. 9 - Scrisoare de înaintare

Formular nr. 10 - Împuternicire

Formular nr. 11 - Formularul de ofertă

Formular nr. 11A - Anexa la Formularul de Oferta

Formular nr. 12 - Formular Propunere tehnica

Formular nr. 12A - Programul rezumativ şi programul de lucru

Formular nr. 12B - Programul de control al calităţii

Formular nr. 12C - Metodologia

Formular nr. 12D - Durata de execuţie

Formular nr. 12E - Perioada de garanţie

Formular nr. 12F - Alte informaţii suplimentare

Formular nr. 13 - Declaratie subcontractanti

Formular nr. 14 - Centralizatorul financiar al activitatilor (obiectelor)

Formular nr. 15 - Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv

SECŢIUNEA 1:Formular nr. 1
BANCA/ SOCIETATEA DE ASIGURARI
___________________
(denumirea)
Garanţie de participare la procedura de atribuire a contractului de achiziţie publica
....................................... (se va completa cu denumirea obiectivului) ..................... .
Către:
(se va completa adresa)
Cu privire la procedura pentru atribuirea contractului: ...................................... (se va completa cu denumirea obiectivului) ............... noi, .................., având sediul înregistrat la ..................... (denumirea băncii/societăţii de asigurări) ...................,(adresa băncii/societăţii de asigurări) ..............................
ne obligam în mod irevocabil şi condiţionat, faţă de ........... sa plătim suma de ........................., la prima sa cerere ................ (în litere şi în cifre) .......
scrisa şi după constatarea culpei ofertantului în conformitate cu contractul garantat. În cererea sa autoritatea contractanta va preciza ca suma ceruta de ea şi datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situaţiile următoare:
a)ofertantul .......... (numele complet al Ofertantului, iar în cazul asocierii denumirea asocierii) ....................... şi-a retras oferta în perioada de valabilitate a acesteia;
b)oferta sa fiind stabilita câştigătoare, ofertantul ................ (numele complet al Ofertantului, iar în cazul asocierii denumirea asocierii) .............. nu a constituit garanţia de buna execuţie în perioada de valabilitate a ofertei şi, oricum, nu mai târziu de 15 zile de la semnarea contractului;
c)oferta sa fiind stabilita câştigătoare, ofertantul ............. (numele complet al Ofertantului, iar în cazul asocierii denumirea asocierii) ........................ a refuzat sa semneze contractul de achiziţie publica în perioada de valabilitate a ofertei;
De asemenea, noi ................(denumirea băncii/societăţii de asigurări) ............... ne obligam în mod necondiţionat şi irevocabil sa plătim în favoarea Autorităţii Contractante, la prima sa cerere de plata, suma de ................ solicitată de către aceasta în baza art. 2781 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziţie publica, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare. Plata se va face în termenul menţionat în cererea de plata şi fără nici o alta formalitate suplimentara din partea Autorităţii Contractante.
Prezenta garanţie este valabila pana la data de ............................... .
În cazul în care părţile contractante sunt de acord sa prelungească perioada de valabilitate a garanţiei sau sa modifice unele prevederi contractuale care au efecte asupra angajamentului băncii/societăţii de asigurări, se va obţine acordul nostru prealabil; în caz contrar prezenta garanţie de participare îşi pierde valabilitatea.
Legea aplicabila prezentei garanţii de participare este legea romana.
Competente sa soluţioneze orice disputa izvorâta în legătura cu prezenta garanţie de participare sunt instantele judecătoreşti romane.
Parafata de Banca/Societate de Asigurări ......... (semnătura şi stampila organismului care eliberează aceasta garanţie de participare) ................... în ziua .............. luna .............. anul ................... .
SECŢIUNEA 2:Formular nr. 2 - Formular de garanţie de bună execuţie
Către....
Adresa:.................
Denumirea Contractului: ................................... (se va completa cu denumirea obiectivului) ...................
Am fost informaţi că (numele şi adresa Antreprenorului) (numit în continuare "Principal") este Antreprenorul dumneavoastră pentru acest Contract, pentru care este prevăzut să obţină o garanţie de bună execuţie.
La cererea Principalului, noi (numele şi adresa băncii) ...................... ne angajăm prin prezenta în mod condiţionat şi irevocabil să vă plătim dumneavoastră, Autoritatea Contractanta/Beneficiarul, orice sumă sau sume care nu depăşesc în total valoarea de .............. ("Valoarea garantată", adică: .....................) la primirea de către noi a cererii dumneavoastră scrise şi a declaraţiei dumneavoastră scrise după constatarea culpei "Principalului" care să menţioneze următoarele:
(a)Principalul a încălcat obligaţia (obligaţiile) sa (sale) cu privire la Contract, şi
(b)felul în care Principalul este în culpă.
Orice cerere de plată şi declaraţie trebuie să conţină semnătura directorului dumneavoastră general, care trebuie să fie autentificată de către banca dumneavoastră sau de către un notar public. Cererea şi declaraţia autentificate trebuie să fie primite de către noi, la adresa noastră şi anume ............ (adresa băncii emitente a garanţiei), la data sau înaintea datei de (............. de zile după data estimată de expirare a Perioadei de Notificare a Defectelor pentru Lucrări) ........................ ("data de expirare"), moment în care această garanţie va expira.
Am fost informaţi că Autoritatea Contractanta/Beneficiarul poate cere Principalului să prelungească valabilitatea acestei garanţii dacă Certificatul de Recepţie Finală nu a fost emis, potrivit prevederilor Contractului, cu 28 de zile înaintea acestei date de expirare. Ne angajăm să vă plătim valoarea garantată la primirea de către noi, în termenul de 28 de zile, a cererii şi a declaraţiei dumneavoastră scrise menţionând faptul că Certificatul de Recepţie Finală nu a fost emis din motive imputabile Principalului, şi că valabilitatea acestei garanţii nu a fost prelungită.
Competenta sa soluţioneze orice disputa izvorâta în legătura cu prezenta scrisoare de garanţie de buna execuţie revine instantelor judecătoreşti din România.
Data ......................
Semnătura (semnături) .........................
[stampila organismului care furnizează garanţia]
SECŢIUNEA 3:Formular nr. 3 - Informaţii despre asociere
Către ..................... (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) ..................
Procedura de atribuire .....................
Nr. invitaţie/ anunţ de participare ...................
Data limită pentru depunerea ofertei ______/______/20_ _
Subsemnatul(a)................................................... (nume/prenume)..................................(date de identificare), reprezentant împuternicit al ................................... (denumirea/ numele ofertantului) .........................
în calitate de ofertant la procedura de licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de achiziţie publică declar pe proprie răspundere sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, că informaţiile de mai jos sunt reale.
1 Denumirea liderului.....................................................................,
2 Agenţie/filială/sucursală a liderului în ţara Autorităţii Contractante, dacă este cazul
Adresa sediului...........................................................................
..................................................................................................
Telefon .............................. Fax .............................. E-mail .............
3 Denumirea, adresa şi datele de contact (telefon, fax, e-mail) ale membrilor din asociere
a)..............................................................................................
b)..............................................................................................
c)..............................................................................................
Etc. ..............................................................................................
Semnătura ofertantului sau a reprezentantului ofertantului.....................................................
Numele şi prenumele semnatarului .....................................................
Capacitate de semnătură .......................................................
Detalii despre ofertant
Numele ofertantului ....................................................
Ţara de reşedinţă .....................................................
Adresa .....................................................
Adresa de corespondenţă (dacă este diferită) .....................................................
Telefon/ Fax .....................................................
Data .....................................................
SECŢIUNEA 3A:Formular nr. 3A - Acord de asociere
Nr. .................... din ..................................
- CAPITOLUL I: PARTILE ACORDULUI
- Art. 1
Prezentul acord se încheie între:
S.C. .................................................., cu sediul în ....................................., str. ..................................... nr. .................., telefon ..................... fax ........................., înmatriculata la Registrul Comerţului din ......................................... sub nr. .........................., cod unic de înregistrare ...................................., cont ............................................ deschis la ............................................................... reprezentata de ...................................................... având funcţia de ........................................... în calitate de asociat -LIDER DE ASOCIERE
şi
S.C. ................................................, cu sediul în .................................., str. ................................ nr. .................., telefon ..................... fax ................................, înmatriculata la Registrul Comerţului din ........................................ sub nr. ..........................., cod unic de înregistrare ...................................., cont ............................................. deschis la ............................................ reprezentata de ................................................................. având funcţia de ........................................... în calitate de ASOCIAT
- CAPITOLUL II: OBIECTUL ACORDULUI
- Art. 2
Obiectul prezentului acord îl constituie asocierea în vederea .......................... conform Documentaţiei de Atribuire puse la dispoziţie de către ...................
- CAPITOLUL III: TERMENUL ACORDULUI
- Art. 3
Prezentul acord rămâne în vigoare până la expirarea duratei de valabilitate a contractului, respectiv până la stingerea tuturor datoriilor legate de acesta.
- CAPITOLUL IV: ALTE CLAUZE
- Art. 4
Partenerii convin ca liderul de asociere sa fie .................................................... Contractul de achiziţie cu achizitorul va fi semnat de către liderul de asociere ........................................................................................................., desemnat ca fiind reprezentantul autorizat sa primească instrucţiunile pentru şi în numele oricăruia şi tuturor membrilor asocierii.
- Art. 5
- Părţile vor răspunde solidar şi individual în fata Beneficiarului în ceea ce priveşte toate obligaţiile şi responsabilităţile decurgând din sau în legătura cu Contractul.
- Art. 6
În caz de adjudecare, asociaţii au convenit ca cotele de participare în cadrul asocierii vor fi următoarele:
.................................................................% (în litere),
.................................................................% (în litere)
- Art. 7
Asociaţii convin sa se susţină ori de câte ori va fi nevoie pe tot parcursul realizării contractului, acordându-şi sprijin de natura tehnica, manageriala sau/şi logistica ori de câte ori situaţia o cere.
- Art. 8
Nici una dintre Parţi nu va fi îndreptăţita sa vândă, cesioneze sau în orice alta modalitate sa greveze sau sa transmită cota sa sau parte din aceasta altfel decât prin efectul legii şi prin obţinerea consimţământului scris prealabil atât al celorlalte Parţi cat şi a Beneficiarului.
- Art. 9
Prezentul acord se completează în ceea ce priveşte termenele şi condiţiile de prestare a lucrărilor, cu prevederile contractului ce se va încheia între .................................. (liderul de asociere) şi Beneficiar.
Prezentul acord de asociere s-a încheiat astăzi ..................................... în ........... exemplare.
LIDER ASOCIAT
semnătura
ASOCIAT 1
semnătura
NOTA: Prezentul Acord de Asociere conţine clauzele obligatorii, părţile putând adăuga şi alte clauze.
SECŢIUNEA 4:Formular nr. 4 - DECLARAŢIE privind situaţia personală a operatorului economic
Operator Economic
..........................
(denumirea)
DECLARAŢIE
Subsemnatul, .............. reprezentant împuternicit al ......................... (denumirea operatorului economic) ................ în calitate de candidat/ofertant/ofertant asociat/terţ susţinător al candidatului/ofertantului, declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedura de achiziţie publică şi sub sancţiunile aplicabile faptei de fals în acte publice, că nu mă aflu în situaţia prevăzută la art. 180 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 337/2006, respectiv în ultimii 5 ani nu am fost condamnat prin hotărâre definitivă a unei instanţe judecătoreşti pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.
Subsemnatul, ................................. reprezentant împuternicit al ............. (denumirea operatorului economic) ............., în calitate de candidat/ofertant/ofertant asociat/terţ susţinător al candidatului/ofertantului, la procedura de ................. (se menţionează procedura) ............ pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect ....................... (denumirea produsului, serviciului sau lucrării) ............, codul CPV ............., la data de ................ (zi/luna/an) ..............., organizată de ............ (denumirea autorităţii contractante) ................, declar pe propria răspundere că:
a)nu am intrat în faliment ca urmare a hotărârii pronunţate de judecătorul-sindic;
b)mi-am îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România sau în ţara în care sunt stabilit pana la data solicitată;
c)în ultimii 2 ani, am îndeplinit integral obligaţiile contractuale şi nu am produs grave prejudicii beneficiarilor;
d)nu am fost condamnat, în ultimii 3 ani, prin hotărârea definitivă a unei instanţe judecătoreşti, pentru o faptă care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greşeli în materie profesională.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate în scopul demonstrării îndeplinirii criteriilor de calificare şi selecţie sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg ca autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.
Înţeleg ca în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
Data completării
Operator economic,
.................................
(semnătură autorizată)
SECŢIUNEA 5:Formular nr. 5 - Declaraţie privind participarea la licitaţie cu ofertă independentă
Către .................... (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) .................
Procedura de atribuire .....................
Nr. invitaţie/ anunţ de participare .....................
Data limită pentru depunerea ofertei______/______/20_ _
I.Subsemnatul/Subsemnaţii, ..............................., reprezentant/reprezentanţi legali al/ai ..........................., intreprindere/asociere care va participa la procedura de achiziţie publică organizată de ....................., în calitate de autoritate contractantă, cu nr. ............ din data de ................., certific/certificăm prin prezenta că informaţiile conţinute sunt adevărate şi complete din toate punctele de vedere.
II.Certific/Certificăm prin prezenta, în numele ........................, următoarele:
1.am citit şi am înţeles conţinutul prezentului certificat;
2.consimt/consimţim descalificarea noastră de la procedura de achiziţie publică în condiţiile în care cele declarate se dovedesc a fi neadevărate şi/sau incomplete în orice privinţă;
3.fiecare semnătură prezentă pe acest document reprezintă persoana desemnată să înainteze oferta de participare, inclusiv în privinţa termenilor conţinuţi de ofertă;
4.în sensul prezentului certificat, prin concurent se înţelege oricare persoană fizică sau juridică, alta decât ofertantul în numele căruia formulăm prezentul certificat, care ofertează în cadrul aceleiaşi proceduri de achiziţie publică sau ar putea oferta, întrunind condiţiile de participare;
5.oferta prezentată a fost concepută şi formulată în mod independent faţă de oricare concurent, fără a exista consultări, comunicări, înţelegeri sau aranjamente cu aceştia;
6.oferta prezentată nu conţine elemente care derivă din înţelegeri între concurenţi în ceea ce priveşte preţurile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intenţia de a oferta sau nu la respectiva procedură sau intenţia de a include în respectiva ofertă elemente care, prin natura lor, nu au legătură cu obiectul respectivei proceduri;
7.oferta prezentată nu conţine elemente care derivă din înţelegeri între concurenţi în ceea ce priveşte calitatea, cantitatea, specificaţii particulare ale produselor sau serviciilor oferite;
8.detaliile prezentate în ofertă nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent înainte de momentul oficial al deschiderii publice, anunţată de contractor.
III.Sub rezerva sancţiunilor prevăzute de legislaţia în vigoare, declar/declarăm că cele consemnate în prezentul certificat sunt adevărate şi întrutotul conforme cu realitatea.
Semnătura ofertantului sau a reprezentantului ofertantului .....................................................
Numele şi prenumele semnatarului ......................................................
Capacitate de semnătură .......................................................
Detalii despre ofertant
Numele ofertantului ...................................................
Ţara de reşedinţă .................................................
Adresa ................................................
Adresa de corespondenţă (dacă este diferită) ...............................................
Telefon/ Fax ............................................. Data ...........................................
SECŢIUNEA 6:Formular nr. 6 - Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 691 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare
Către ........................ (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) .................
Procedura de atribuire ......................
Nr. invitaţie/ anunţ de participare ....................
Data limită pentru depunerea ofertei______/______/20_ _
Subsemnatul ....................., reprezentant legal al .................., (denumirea/numele şi sediul/adresa operatorului economic), declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedură şi a sancţiunilor aplicate faptei de fals în acte publice, că nu ne aflăm în situaţia prevăzută la art. 691 din Ordonanţa de urgenţa a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobata şi cu modificările şi completările ulterioare, respectiv ofertantul/ofertantul asociat/candidatul/subcontractantul/terţul susţinător (se alege cazul corespunzător şi se înscrie numele) ................... nu are drept membri în cadrul consiliului de administraţie/organ de conducere sau de supervizare şi/sau nu are acţionari ori asociaţi persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al patrulea inclusiv sau care se află în relaţii comerciale, astfel cum sunt acestea prevăzute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare, cu persoane ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem.
Totodată, declar ca am luat la cunoştinţa de prevederile art. 292 «Falsul în Declaraţii» din Codul Penal referitor la «Declararea necorespunzătoare a adevărului, făcuta unui organ sau instituţii de stat ori unei alte unităţi dintre cele la care se refera art. 145, în vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declaraţia făcuta serveşte pentru producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda»
Semnătura ofertantului sau a reprezentantului ofertantului .....................
Numele şi prenumele semnatarului ........................................
Capacitate de semnătură ..........................................
Detalii despre ofertant ..........................................
Numele ofertantului ..........................................
Ţara de reşedinţa ..........................................
Adresa ..........................................
Adresa de corespondenţă (dacă este diferită) ..........................................
Telefon/ Fax ..........................................
Data ..........................................
Notă: Toate câmpurile trebuie completate de ofertant sau după caz, de către reprezentantul ofertantului.
Această declaraţie, în cazul asocierii, se va prezenta de către fiecare membru în parte, iar în cazul în care ofertantul declara ca intenţionează sa subcontracteze o parte a serviciilor, va fi completata şi de către sub-contractor/sub-contractori şi va fi semnata de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecărui asociat/sub-contractant).
SECŢIUNEA 7:Formular nr. 7 - Declaraţie privind cifra de afaceri globală
Fiecare ofertant şi fiecare membru al asocierii va complete acest formular

Cifra de afaceri globală pentru ultimii 3 ani

Anul

Valoare

Moneda

Curs de schimb

Echivalent LEI

Media anuală a cifrei de afaceri

Informaţiile furnizate trebuie să facă referire la cifra de afaceri anuală a ofertantului sau a fiecărui membru al asocierii pentru fiecare an financiar încheiat sau în curs. Valorile vor fi prezentate în lei la cursul mediu de referinta pentru fiecare an aferent perioadei solicitate, publicat de Banca Centrala Europeana.

Numele ofertantului

Semnătura persoanei autorizate

Data

SECŢIUNEA 7A:Formular nr. 7A - ANGAJAMENT TERŢ SUSŢINĂTOR FINANCIAR
Terţ susţinător financiar
..........................
(denumirea)
ANGAJAMENT privind susţinerea financiară a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici
Către, ......................... (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) .......................................................
Cu privire la procedura pentru atribuirea contractului .............................. (denumirea contractului de achiziţie publică) .............., noi ....................... (denumirea terţului susţinător financiar), având sediul înregistrat la..................(adresa terţului susţinător financiar), ne obligăm, în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, să punem la dispoziţia................(denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici) toate resursele financiare necesare pentru îndeplinirea integrală şi la termen a tuturor obligaţiilor asumate de acesta/aceştia conform ofertei prezentate şi contractului de achiziţie publică ce urmează a fi încheiat între ofertant şi autoritatea contractantă.
Acordarea susţinerii financiare nu implică alte costuri pentru achizitor, cu excepţia celor care au fost incluse în propunerea financiară.
În acest sens, ne obligăm în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, să punem la dispoziţia ..........(denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici) .............. suma de ............................ (valoarea totală/parţială din propunerea financiară) .............., necesară pentru îndeplinirea integrală, reglementară şi la termen a contractului de achiziţie publică.
Noi, .............................. (denumirea terţului susţinător financiar) .............., declarăm că înţelegem să răspundem faţă de autoritatea contractantă pentru neexecutarea oricărei obligaţii asumate de ..... (denumire ofertant/grupul de operatori economici) .............., în baza contractului de achiziţie publică şi pentru care ...... (denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici) ........... a primit susţinerea financiară conform prezentului angajament, renunţând în acest sens, definitiv şi irevocabil, la invocarea beneficiului de diviziune sau discuţiune.
Noi, ..................... (denumirea terţului susţinător financiar) ..............., declarăm că înţelegem să renunţam definitiv şi irevocabil la dreptul de a invoca orice excepţie de neexecutare, atât faţă de autoritatea contractantă, cât şi faţă de ............ (denumire ofertant/candidat/grupul de ofertanţi) .............., care ar putea conduce la neexecutarea, parţială sau totală, sau la executarea cu întârziere sau în mod necorespunzător a obligaţiilor asumate de noi prin prezentul angajament.
Noi, .................................. (denumirea terţului susţinător financiar) ................, declarăm că înţelegem să răspundem pentru prejudiciile cauzate autorităţii contractante ca urmare a nerespectării obligaţiilor prevăzute în angajament.
Prezentul reprezintă angajamentul nostru ferm încheiat în conformitate cu prevederile art.186 alin. (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare, care dă dreptul autorităţii contractante de a solicita, în mod legitim, îndeplinirea de către noi a anumitor obligaţii care decurg din susţinerea financiară acordată ................................(denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici) .................. .
Data completării,
Terţ susţinător,
........................
(semnătură autorizată)
Notă: Indiferent dacă există un singur sau mai mulţi susţinători, cerinţa privind cifra de afaceri va fi îndeplinită în întregime de către o singură persoană, respectiv un singur terţ susţinător.
SECŢIUNEA 7B:Formular nr. 7B - DECLARAŢIE terţ susţinător economic şi financiar
Terţ susţinător economic şi financiar
..........................
(denumirea)
Declaraţie
Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ............... (denumirea terţului susţinător economic şi financiar) .........., declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicabile faptei de fals în acte publice, că datele prezentate în tabelul anexat privind resursele economico-financiare de care dispun şi care urmează a fi efectiv puse la dispoziţia ofertantului pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică ....................... (denumirea contractului) .............. sunt reale.
Declar de asemenea că vom disponibiliza aceste resurse necondiţionat, în funcţie de necesităţile care vor apărea pe parcursul îndeplinirii contractului de achiziţie publică având ca obiect ...................................... ( obiectul contractului) .................. .
LISTA privind resursele economico-financiare care urmează a fi efectiv puse la dispoziţie ofertantului pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică

Nr. crt.

Denumire

Valoare

Forma de constituire

Prezenta declaraţie este anexă la "Angajamentul ferm" privind susţinerea noastră economico-financiară oferită ............................ (denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici) ............................ .
Data completării,
..................
Terţ susţinător,
..................
(semnătură autorizată)
SECŢIUNEA 8:Formular nr. 8 - DECLARAŢIE privind lista principalelor LUCRĂRI EXECUTATE
Operator economic
....................
(denumirea/numele)
DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMII 5 ANI
Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ................................. (denumirea/numele şi sediul/adresa candidatului/ofertantului) ............., declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicabile faptei de fals în acte publice, că datele prezentate în tabelul anexat sunt reale.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie.
Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai .................................... (denumirea şi adresa autorităţii contractante) ................... cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea noastră.

Nr. crt.

Obiect contract

Denumirea/nume beneficiar /client

Adresa

Calitatea prestatorului*)

Preţ contract sau valoarea lucrărilor executate (în cazul unui contract aflat în derulare)

Procent îndeplinit de prestator (%)

Perioadă derulare contract**)

1

2

...

Operator economic,
..................................
(semnătură autorizată)
____
*) Se precizează calitatea în care a participat la îndeplinirea contractului, care poate fi de: contractant unic sau contractant conducător (lider de asociaţie); contractant asociat; subcontractant
**) Se va preciza data de începere şi de finalizare a lucrărilor
SECŢIUNEA 8A:Formular nr. 8A - Terţ susţinător al capacităţii tehnice şi/sau profesionale
..........................
(denumirea)
Angajament Ferm privind susţinerea tehnica şi profesională a ofertantului ..................
Către, ....................................
Adresa: ............................
Cu privire la procedura pentru atribuirea contractului ....................................... (se va completa cu denumirea obiectivului) .............., noi ............. (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional) .............., având sediul înregistrat la ....................... (adresa terţului susţinător tehnic şi profesional) .............., ne obligăm, în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, să punem la dispoziţia .............. (denumirea ofertantului/grupului de operatori economici) .............. toate resursele tehnice şi profesionale necesare pentru îndeplinirea integrală şi la termen a tuturor obligaţiilor asumate de acesta, conform ofertei prezentate şi contractului de achiziţie publică ce urmează a fi încheiat între ofertant şi autoritatea contractantă.
Acordarea susţinerii tehnice şi profesionale nu implică alte costuri pentru achizitor, cu excepţia celor care au fost incluse în propunerea financiară.
În acest sens, ne obligăm în mod ferm, necondiţionat şi irevocabil, să punem la dispoziţia .......... (denumirea ofertantului) .............. resursele tehnice şi/sau profesionale de ............................................. necesare pentru îndeplinirea integrală, reglementară şi la termen a contractului de achiziţie publică.
Noi, ....................... (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional), declarăm că înţelegem să răspundem, în mod necondiţionat, faţă de autoritatea contractantă pentru neexecutarea oricărei obligaţii asumate de ....................... (denumire ofertant) .........., în baza contractului de achiziţie publică, şi pentru care................(denumire operatorul) a primit susţinerea tehnică şi profesională conform prezentului angajament, renunţând în acest sens, definitiv şi irevocabil, la invocarea beneficiului de diviziune sau discuţiune.
Noi, .................. (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional) ..............., declarăm ca înţelegem să renunţăm definitiv şi irevocabil la dreptul de a invoca orice excepţie de neexecutare, atât faţă de autoritatea contractantă, cât şi faţă de ................. (denumire ofertant) ..........., care ar putea conduce la neexecutarea, parţială sau totală, sau la executarea cu întârziere sau în mod necorespunzător a obligaţiilor asumate de noi prin prezentul angajament.
Noi, .................. (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional) ................., declarăm că înţelegem să răspundem pentru prejudiciile cauzate autorităţii contractante ca urmare a nerespectării obligaţiilor prevăzute în angajament.
Prezentul reprezintă angajamentul nostru ferm încheiat în conformitate cu prevederile art. 190 alin. (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificările şi completările ulterioare, care dă dreptul autorităţii contractante de a solicita, în mod legitim, îndeplinirea de către noi a anumitor obligaţii care decurg din susţinerea tehnică şi profesională acordată ....................................... (denumirea ofertantului) ................... .
Data ...............................
Terţ susţinător, ...............................
(semnătura autorizata şi stampila)
Notă: Indiferent dacă există un singur sau mai mulţi susţinători, cerinţa privind experienţa similară va fi îndeplinită în întregime de către o singură persoană, respectiv un singur terţ susţinător.
SECŢIUNEA 8B:Formular nr. 8B - DECLARAŢIE terţ susţinător experienţă similară
Terţ susţinător experienţă similară
..........................
(denumirea)
Declaraţie
Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ............................... (denumirea terţului susţinător) .............., declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicabile faptei de fals în acte publice, că datele prezentate în tabelul anexat privind experienţa similară, .............. pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică ............................ (denumirea contractului) ............... sunt reale.
LISTA-PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMII 5 ANI

Nr. crt.

Obiect contract

Denumirea/nume beneficiar

/client

Adresa

Calitatea prestatorului*)

Preţ contract sau valoarea lucrărilor executate (în cazul unui contract aflat în derulare)

Procent îndeplinit de prestator (%)

Perioadă derulare contract**)

1

2

...

Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie.
Prezenta declaraţie este anexă la "Angajamentul ferm" privind susţinerea noastră tehnică şi profesională oferită .................................... (denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici) ................ .
Data completării,
......................
Terţ susţinător,
......................
(semnătură autorizată)
Notă: Indiferent dacă există un singur sau mai mulţi susţinători, cerinţa privind experienţa similară va fi îndeplinită în întregime de către o singură persoană, respectiv un singur terţ susţinător.
____
*) Se precizează calitatea în care a participat la îndeplinirea contractului, care poate fi de: contractant unic sau contractant conducător (lider de asociaţie); contractant asociat; subcontractant
**) Se va preciza data de începere şi de finalizare a lucrărilor
SECŢIUNEA 9:Formular nr. 9 - Scrisoare de înaintare a ofertei
Către ..................... (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) .....................................................................
Ca urmare a anunţului de participare publicat în SEAP nr. ................ din ......................... (ziua/luna/anul) ............, privind aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului ..................... (denumirea contractului de achiziţie publică) .............., noi .................. (denumirea/numele ofertantului) ................... vă transmitem alăturat următoarele:
1.Coletul sigilat şi marcat în mod vizibil, conţinând, un original şi un număr de ....... copii:
a)oferta;
b)documentele care însoţesc oferta.
2.Persoana de contact (pentru această procedura)

Nume

Adresă

Telefon

Fax

E-mail

Avem speranţa că oferta noastră este corespunzătoare şi va satisface cerinţele.
Data completării................................
Cu stimă,
Operator economic,
.............................................
(semnătura autorizata şi stampila)
SECŢIUNEA 10:Formular nr. 10
Împuternicire
Subscrisa .........................(nume/denumire) ..............., cu sediul în ......................... (adresa operatorului economic) ..............., înmatriculata la Registrul Comerţului sub nr. ..., CIF ........., atribut fiscal ..........., reprezentată prin ..........................., în calitate de ....................................., împuternicim prin prezenta pe Dl/Dna ............................, domiciliat în ..................................................., identificat cu B.I./C.I. seria ......, nr. ........., CNP..............................., eliberat de ..................................., la data de ............, având funcţia de ......................................................, să ne reprezinte la procedura de atribuire ............................ (se va completa cu denumirea obiectivului) ..............., organizată de ................... în scopul atribuirii contractului.
În îndeplinirea mandatului său, împuternicitul va avea următoarele drepturi şi obligaţii:
1.Să semneze toate actele şi documentele care emană de la subscrisa în legătură cu participarea la prezenta procedură;
2.Să participe în numele subscrisei la procedură şi să semneze toate documentele rezultate pe parcursul şi/sau în urma desfăşurării procedurii.
3.Să răspundă solicitărilor de clarificare formulate de către comisia de evaluare în timpul desfăşurării procedurii.
4.Să depună în numele subscrisei contestaţiile cu privire la procedură.
Prin prezenta, împuternicitul nostru este pe deplin autorizat să angajeze răspunderea subscrisei cu privire la toate actele şi faptele ce decurg din participarea la procedură.
Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii şi sunt de acord cu orice decizie a Autorităţii Contractante referitoare la excluderea din procedura pentru atribuirea contractelor de achiziţie publica.
Denumirea mandantului
S.C. ...........................
reprezentată legal prin .................. (Nume, prenume, funcţie) ....................
(Specimenul de semnătura al persoanei împuternicite)
...........................
(Semnătura autorizată şi stampila)
...........................
Notă: Împuternicirea va fi însoţita de o copie după actul de identitate al persoanei împuternicite (buletin de identitate, carte de identitate, paşaport).
SECŢIUNEA 11:Formular nr. 11
.........................................
(denumire/oferte ofertant)
Formularul de Oferta
Către ............................ (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă) ...........................................
1.Examinând documentaţia de atribuire, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului .................... (denumirea/numele ofertantului) .............. ne oferim ca, în conformitate cu prevederile şi cerinţele cuprinse în documentaţia mai sus menţionată, să executăm ......................... (denumirea lucrării) ........... pentru suma de ................., (suma în litere şi în cifre, precum şi moneda ofertei) .................. plătibilă după recepţia lucrărilor, la care se adaugă TVA în valoare de ............ (suma în litere şi în cifre, precum şi moneda) ....................... .
2.Ne angajăm ca, în cazul în care oferta noastră este stabilită câştigătoare, să începem lucrările conform ordinului de începere şi să terminăm lucrările în conformitate cu graficul de execuţie anexat, în ....................... (perioada în litere şi în cifre) ....................... .
3.Ne angajăm să menţinem aceasta ofertă valabilă pentru o durată de ........... zile, (durata în litere şi cifre) respectiv până la data de ................. şi ea va rămâne obligatorie pentru noi (ziua/luna/anul) şi poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.
4.Am înţeles şi consimţim că, în cazul în care oferta noastră este stabilită ca fiind câştigătoare, să constituim garanţia de bună execuţie în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire.
5.Până la încheierea şi semnarea contractului de achiziţie publică aceasta ofertă, împreună cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră este acceptată ca fiind câştigătoare, vor constitui un contract angajant între noi.
6.Înţelegem că nu sunteţi obligaţi să acceptaţi oferta cu cel mai scăzut preţ sau orice ofertă primită.
Data _____/_____/_____
.........................................,
(nume, prenume şi semnătură),
L.S.
În calitate de ................................ legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele .................. (denumirea/numele operatorului economic) ............
SECŢIUNEA 11A:Formular nr. 11A - Anexa la Formularul de Ofertă

Cu excepţia câmpurilor pentru care au fost introduce cerinţele Autorităţii Contractante, următoarele informaţii trebuie completate înainte de depunerea ofertei. Toate clauzele şi sub-clauzele la care se face referire în Anexa la Formularul de ofertă fac trimitere la clauzele şi subclauzele specifice din Condiţiile de Contract.

Referinţă

Sub-clauză

Specificaţii

Denumirea şi adresa Beneficiarului

1.1.2.2 & 1.3

Denumirea şi adresa Antreprenorului

1.1.2.3 & 1.3

Denumirea şi adresa Inginerului

1.1.2.4 & 1.3

Perioada de finalizare a lucrărilor

1.1.3.3

_____________zile

În cazul în care diferitele Secţiuni de lucrări sunt programate a fi finalizate la termene diferite, se aplică informaţiile din tabelul cu privire la Secţiuni.

Perioada de Notificare a Defectelor

1.1.3.7

_____________zile [de regulă 365 zile].

Sisteme electronice de transmisie

1.3

Nu este cazul

Legislaţia aplicabilă

1.4

Română

Limba oficială

1.4

Română

Limba pentru comunicări

1.4

Română

Data accesului pe şantier

2.1

__________zile de la data PV predare amplasament

Garanţia de bună execuţie

4.2

Garanţia de bună execuţie va fi constituită într-o formă acceptată de Autoritatea Contractantă în procent de 10% din Valoarea Acceptată a Contractului şi în moneda a contractului.

Programul normal de lucru

6.5

Penalizări pentru depăşirea duratei de execuţie

8.7 & 14.15(b)

% pe zi din preţul contractului.

În cazul în care sunt stabilite Secţiuni de lucrări, se aplică informaţiile din tabelul cu privire la Secţiuni.

Suma maximă la care pot ajunge penalizările

8.7

______% din preţul total al contractului.

În cazul în care sunt prevăzute sume provizionate:

Procentul de ajustare a sumelor provizionate

13.5.(b)(ii)

_______%

Total avans

14.2

% din Valoarea Acceptată a Contractului plătibIlă în moneda Contractului

Numărul şi eşalonarea tranşelor

14.2

Moneda şi procentele

14.2

Plata în avans va fi plătită în moneda Contractului în conformitate cu sub-clauza 14.15.

Începerea rambursării avansului

14.2 (a)

Când plata atinge ___% din Valoarea de Contract Acceptată cu excepţia sumelor provizionate

Rate de rambursare a plăţii în avans

14.2(b)

_______%

Procentajul de reţinere

14.3

_______%

Limita sumei reţinute

14.3

_______% din Valoarea de Contract Acceptată

În cazul în care se aplică Sub-clauza 14.5:

Echipamente şi materiale care sunt destinate lucrărilor şi livrarea acestora pe şantier

14.5(b)

Echipamente şi materiale la achiziţionarea acestora ______________ [menţionaţi].

14.5(c)

Nu se aplica

Suma minimă pentru certificatele intermediare de plată

14.6

[ menţionaţi valoarea sau procentul din Valoarea de contract Acceptată care va fi în concordanţă cu sumele minime menţionate în acordul de finanţare]

Opţiunea A - Moneda ofertei şi moneda plăţilor va fi acceaşi

Moneda/ monedele în care se fac plăţile

14.15

Preţul contractului va fi plătibil în lei

Perioadele pentru transmiterea asigurărilor:

18.1

[introduceţi perioada pentru depunerea dovezilor asigurării şi poliţelor. Perioada poate fi între 14 şi 28 de zile.]

a. dovada asigurării

_____zile

b. copii ale poliţelor

_____zile

Suma maximă deductibilă pentru asigurarea de riscuri a Beneficiarului

18.2(d)

[introduceţi valoarea maximă]

Suma minimă pentru asigurarea terţilor

18.3

[introduceţi valoarea pentru asigurarea terţilor]

DAB (Dispute Adjudication Board - Comisia de Soluţionare a Disputelor) va fi

20.2

fie: un membru

sau: trei membri

Numirea (dacă nu este aprobată) a se face de

20.3

[introduceţi numele entităţii, reconadat Preşedintele FIDIC]

Regulile arbitrajului

20.6(a)

[introduceţi regulile aplicabile dacă sunt diferite de cele ale Camerei Internaţionale de Comerţ şi UNCITRAL]

În cazul în care sunt definite Secţiuni de lucrări

Definirea Secţiunilor

Descriere

(Sub-clauza 1.1.5.6.)

Termenul de finalizare

(Sub-clauza 1.1.3.3.)

Penalizări

(Sub-clauza 8.7.)

Numele ofertantului

Semnătura persoanei autorizate

Data

SECŢIUNEA 12:Formular nr. 12 - Propunere tehnică
Propunerea tehnica va include cel puţin următoarele:
1.Programul rezumativ şi programul de lucru - Formular nr. 12 - Anexa 1
2.Programul de control al calităţii - Formular nr. 12 - Anexa 2
3.Metodologia - Formular nr. 12 - Anexa 3
4.Durata de execuţie - Formular nr. 12 - Anexa 4
5.Perioada de garanţie - Formular nr. 12 - Anexa 5
6.Alte informaţii suplimentare - Formular nr. 12 - Anexa 6
SECŢIUNEA 12A:Formular nr. 12A - Program rezumativ si program de lucru
- Titlul contractului: ........................... (se va completa cu denumirea obiectivului) ..................

DA/NU

Observaţii şi comentarii

a. Utilizarea unei metode computerizată pentru planificare;

b. Simularea utilizării metodei de planificare "Linia de echilibru"

c. Prezentarea programului general de execuţie într-un program specializat, a activităţilor şi subactivitatilor, în ordine optima tehnologica la nivel de obiect, element de construcţie, categorie de lucrări cu resursele alocate (manopera şi utilaje):

c1: corelarea activităţilor şi subactivitatilor cu elementele de construcţie;

c2: corelarea activităţilor şi sub-activitatilor cu categoriile de lucrări;

c3: corelarea activităţilor şi sub-activitatilor cu resursele alocate (manopera şi utilaje);

d. Prezentarea Cash-flow-lui într-un program specializat corelat cu Programul general de execuţie

Data ...............................
Operator economic,
(semnătura autorizată şi ştampila)
SECŢIUNEA 12B:Formular nr. 12B - Programul antreprenorului de control al calităţii
- Titlul contractului: ..................... (se va completa cu denumirea obiectivului) ...............

DA/NU

Observaţii şi comentarii

a. Eşantion (nu document întreg) de sistem de Controlul Calităţii utilizat de către ofertant prin care sa se demonstreze modul de îndeplinire al contractului precum şi prezentarea unor măsuri concrete de intervenţie.

Data ...............................
Operator economic,
......................
(semnătura autorizată şi ştampila)
SECŢIUNEA 12C:Formular nr. 12C - Metodologia de lucru
De exemplu:
- Titlul contractului: .............. (se va completa cu denumirea obiectivului) .................

Etape de lucru (exemplu)

DA/NU

Observaţii şi comentarii

Decapare pământ vegetal şi excavaţii

Umpluturi

Execuţie fundaţii

...............

............

Readucerea zonelor afectate de execuţia lucrărilor la starea iniţiala.

Data ...............................
Operator economic,
(semnătura autorizată şi ştampila)
SECŢIUNEA 12D:Formular nr. 12D
Durata de execuţie lucrări
- Titlul contractului: ....................................(se va completa cu denumirea obiectivului)
Se va prezenta perioada de timp necesara pentru execuţia lucrărilor precum şi modul în care este îndeplinita aceasta perioada de timp.
Data ...............................
Operator economic,
(semnătura autorizată şi ştampila)
SECŢIUNEA 12E:Formular nr. 12E
Perioada de garanţie
- Titlul contractului: .................. (se va completa cu denumirea obiectivului) ...................
Ofertantul va menţiona numărul de zile pentru perioada de garanţie (Perioada de Notificare a Defecţiunilor, activităţile pe care le va desfăşura în aceasta perioada şi costurile estimate pentru aceasta perioada de garanţie.
Data .........................
Operator economic,
..............................
(semnătura autorizata şi stampila
SECŢIUNEA 12F:Formular nr. 12F
Informaţii suplimentare
Ofertantul poate adăuga aici orice informaţie suplimentară pe care o consideră utilă în evaluarea ofertei.
Data ...............................
Operator economic,
..............................
(semnătura autorizata şi stampila)
SECŢIUNEA 13:Formular nr. 13
Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti şi specializarea acestora
- Titlul contractului: ........................ (se va completa cu denumirea obiectivului) ..................
Subsemnatul .........................., reprezentant împuternicit al ............................, (denumirea/numele şi sediul/adresa/ofertantului) .................. declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, că datele prezentate în tabelul anexat sunt reale.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie.
Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai ................... Str. ........... nr. .., cod ........ cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătura cu activitatea noastră.
Prezenta declaraţie este valabilă până la data de ............................ (se precizează data expirării perioadei de valabilitate a ofertei) ................
Data ................................
Operator economic,
......................
(semnătura autorizată şi ştampila)
Totodată, declar ca am luat la cunoştinţa de prevederile art 292 «Falsul în Declaraţii» din Codul Penal referitor la «Declararea necorespunzătoare a adevărului, făcută unui organ sau instituţii de stat ori unei alte unităţi dintre cele la care se refera art. 145, în vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declaraţia făcuta serveşte pentru producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda»
Operator economic,
......................
(semnătura autorizată şi ştampila)
- Anexa formularului nr. 13

Nr. crt.

Denumire sub-contractant

Partea/părţile din contract ce urmează a fi subcontractate

Procentul aferent parţilor din contract ce urmează a fi subcontractate

(%)

Acord sub-contractor cu specimen de semnătura şi stampila

Data ................................
Operator economic,
......................
(semnătura autorizată şi ştampila)
Totodată, declar ca am luat la cunoştinţa de prevederile art 292 «Falsul în Declaraţii» din Codul Penal referitor la «Declararea necorespunzătoare a adevărului, făcuta unui organ sau instituţii de stat ori unei alte unităţi dintre cele la care se refera art. 145, în vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declaraţia făcuta serveşte pentru producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda».
Operator economic,
......................
(semnătura autorizată şi ştampila)
SECŢIUNEA 14:Formular nr. 14
CENTRALIZATORUL FINANCIAR AL ACTIVITATILOR (OBIECTELOR)

Nr.

crt.

Descriere/Activităţi principale

(Obiecte)

Valoarea 1)

(exclusiv T.V.A.)

(Lei)

Din care (după caz):

Contractantul/ conducătorul (liderul asociaţiei)

Asociatul

Asociatul

...

Sub-contractantul

Sub-contractantul

...

0

1

2

3

4

5

6

7

A.

Lista (Articole generale) total,

din care:

A1. Organizare de şantier

A2. Alte teste la finalizare solicitate de Beneficiar

B.

Liste cantităţi - lucrări total,

din care:

................

D.

Total valoare (Lei)

(exclusiv T.V.A.)

din care:

G.

Taxa pe valoarea adăugata (Lei)

H.

Total (inclusiv T.V.A.) (Lei)

(rândul C + E + F + G)

Operator economic,
.................................
(semnătura autorizată şi ştampila)
NOTE: 1) "Valoarea" - Informatiile din acest formular trebuie sa se coreleze cu cele din Metodologie - Cap. 22 - Deviz de lucrări
SECŢIUNEA 15:Formular nr. 15
CENTRALIZATORUL cheltuielilor pe obiectiv

Nr. Crt.

Nr. cap./subcap.

deviz general

Denumirea capitolelor de cheltuieli

Valoarea cheltuielilor/obiect

exclusiv TVA

Din care C+M

Mii lei

Mii lei

0

1

2

3

4

1

1.2

Amenajarea terenului

2

1.3

Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala

3

2

Realizarea utilitatilor necesare obiectivului

6

4

Investitia de baza

Obiect 1

7

5.1

Organizare de santier

TOTAL VALOARE (exclusiv TVA)

Taxa pe valoare adaugata

TOTAL VALOARE (inclusiv TVA)

Operator economic,
......................
(semnătura autorizată şi ştampila)