Secţiunea 4 - (d) Calculul valorii subvenţiei - Regulamentul 1690/09-nov-2018 de instituire a unor taxe compensatorii definitive la importurile de anumite anvelope pneumatice, noi sau reşapate, din cauciuc, de tipul celor utilizate pentru autobuze sau camioane, cu un indice de sarcină de peste 121, originare din Republica Populară Chineză şi de modificare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/1579 al Comisiei de instituire a unei taxe antidumping definitive şi de percepere definitivă a taxei provizorii impuse la importurile de anumite anvelope pneumatice, noi sau reşapate, din cauciuc, de tipul celor utilizate pentru autobuze sau camioane, cu un indice de sarcină de peste 121, originare din Republica Populară Chineză şi de abrogare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/163

Acte UE

Jurnalul Oficial 283L

În vigoare
Versiune de la: 12 Noiembrie 2018
SECŢIUNEA 4:(d) Calculul valorii subvenţiei
(533)Valoarea subvenţiei care poate face obiectul unor măsuri compensatorii a fost calculată din punctul de vedere al avantajului acordat beneficiarilor în cursul perioadei de anchetă. Acest avantaj a fost calculat ca diferenţa dintre totalul impozitelor care trebuie plătite în conformitate cu cota normală de impozitare şi totalul impozitelor plătite efectiv în cursul perioadei de anchetă.
(534)În urma comunicării documentului de informare, Grupul Hankook a afirmat că restituirea impozitului pe folosinţa terenului pe care o primise nu putea face obiectul unor măsuri compensatorii, deoarece ea fusese primită înaintea perioadei de anchetă. După o nouă analiză, Comisia a acceptat acest argument, deoarece ultima restituire a impozitul pe folosinţa terenului fusese într-adevăr contabilizată înainte de începutul perioadei de anchetă, în iunie 2016, iar după această dată nu se mai efectuaseră plăţi.
(535)În plus, Grupul Giti a susţinut că impozitul pe folosinţa terenului nu se plăteşte, în general, pentru anumite tipuri de clădiri (clădiri rezidenţiale şi şcoli), aşa cum o demonstrează un aviz privind scutirile de impozitul pe folosinţă terenului din 1988. Comisia a constatat că respectivul aviz nu mai era valabil, deoarece "Reglementările interimare ale Republicii Populare Chineze privind impozitul pe folosinţa terenurilor urbane", menţionate la considerentul 530 de mai sus, nu mai includ şcolile şi clădirile rezidenţiale în categoriile exceptate. Prin urmare, această afirmaţie a fost respinsă.
(536)În fine, Grupul Giti a afirmat că două dintre societăţile din grup plătiseră într-adevăr impozitele pe folosinţa terenului legate de perioada de anchetă, prin compensare cu plăţi anterioare. în consecinţă, pentru aceste două societăţi nu au existat avantaje. Comisia a fost de acord cu aceste afirmaţii şi a modificat calculul subvenţiei în mod corespunzător. În consecinţă, pentru Grupul Giti, valoarea subvenţiei în legătură cu acest regim specific a fost de 0,01 %.