Capitolul 5 - Dispoziţii aplicabile în cazul expirării valabilităţii informaţiilor obligatorii - Regulamentul 2454/02-iul-1993 de stabilire a unor dispoziţii de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 2913/92 al Consiliului de instituire a Codului Vamal Comunitar

Acte UE

Editia Speciala a Jurnalului Oficial

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 8 Decembrie 2015
CAPITOLUL 5:Dispoziţii aplicabile în cazul expirării valabilităţii informaţiilor obligatorii
Art. 13
În cazul în care, ca urmare a punctului 2 de la articolul 12 alineatul (4) şi articolul 12 alineatul (5) din cod, informaţiile obligatorii sunt anulate sau încetează a mai fi valabile, autorităţile vamale care le-au furnizat trebuie să anunţe Comisia în cel mai scurt timp.
Art. 14
(1)În cazul în care titularul informaţiilor obligatorii care şi-au pierdut valabilitatea din motive prevăzute la articolul 12 alineatul (5) din cod doreşte să folosească posibilitatea de a invoca astfel de informaţii pe o perioadă de timp în conformitate cu dispoziţiile alineatului (6) din articolul menţionat, el notifică autorităţile vamale, punând la dispoziţie documentele doveditoare necesare pentru a permite efectuarea unei verificări pentru a se stabili dacă se îndeplinesc condiţiile relevante.
(2)În cazurile excepţionale în care Comisia, în conformitate cu dispoziţiile de la ultimul paragraf de la articolul 12 alineatul (7) din cod, adoptă o măsură derogatorie de la dispoziţiile alineatului (6) din articolul menţionat sau în cazul în care nu se îndeplinesc condiţiile prevăzute la alineatul (1) referitoare la posibilitatea de a se invoca în continuare informaţiile tarifare obligatorii sau informaţiile obligatorii privind originea, autorităţile vamale trebuie să notifice în scris pe titular.