Secţiunea 7 - (g) Calculul valorii subvenţiei - Regulamentul 1690/09-nov-2018 de instituire a unor taxe compensatorii definitive la importurile de anumite anvelope pneumatice, noi sau reşapate, din cauciuc, de tipul celor utilizate pentru autobuze sau camioane, cu un indice de sarcină de peste 121, originare din Republica Populară Chineză şi de modificare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/1579 al Comisiei de instituire a unei taxe antidumping definitive şi de percepere definitivă a taxei provizorii impuse la importurile de anumite anvelope pneumatice, noi sau reşapate, din cauciuc, de tipul celor utilizate pentru autobuze sau camioane, cu un indice de sarcină de peste 121, originare din Republica Populară Chineză şi de abrogare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/163

Acte UE

Jurnalul Oficial 283L

În vigoare
Versiune de la: 12 Noiembrie 2018
SECŢIUNEA 7:(g) Calculul valorii subvenţiei
(417)Avantajul rezultat din împrumuturile preferenţiale acordate de CDB, EXIM şi CCB a fost calculat în conformitate cu metodologia de calcul stabilită în secţiunea 3.4.4. Cu toate acestea, el nu a fost inclus în valorile subvenţiei calculate pentru acordarea de împrumuturi preferenţiale în temeiul secţiunii 3.4, ci a fost adăugat la valoarea subvenţiei stabilită la considerentul 421 de mai jos.
(418)Avantajul granturilor şi al participărilor la capital a fost calculat ca suma alocată perioadei de anchetă - pe baza unei amortizări a investiţiei pe şapte ani, deoarece acesta era termenul împrumutului pe termen lung contractat de CNRC pentru finanţarea investiţiei - şi corespunde totodată orizontului de investiţie mediu de şapte-zece ani, propus de SRF pe site-ul său web.
(419)În urma comunicării documentului de informare, CNRC şi Pirelli au contestat valoarea avantajului calculat de Comisie şi au prezentat documente suplimentare care arătau că valoarea participării la capital a SRF fusese evaluată în mod incorect de către Comisie. Pe baza informaţiilor transmise de CNRC, Comisia a fost de acord că investiţia de capital reală a SRF era mai mică decât cea constatată iniţial. Calculele au fost adaptate în consecinţă.
(420)CNRC a solicitat de asemenea Comisiei să utilizeze, ca numitor pentru calculul avantajului, cifra de afaceri consolidată în locul cifrei de afaceri corespunzătoare exporturilor a CNRC. Cu toate acestea, deoarece Comisia şi-a menţinut poziţia cu privire la caracterul de subordonare la export al subvenţiei, această solicitare a fost respinsă.
(421)Valoarea subvenţiei, stabilită în cursul perioadei de anchetă în legătură cu acest sistem se ridică la 18,99 % pentru Grupul China National Tire.
(422)După comunicarea constatărilor finale, GC a susţinut că nu exista nicio probă la dosar care să indice că vreun alt exportator chinez ar fi beneficiat de aceste programe sau chiar că ar fi fost implicat în achiziţionarea vreunui producător străin de anvelope. Prin urmare, la calcularea valorilor subvenţiei pentru alţi producători-exportatori chinezi neincluşi în eşantion, valoarea subvenţiei stabilite în legătură cu aceste programe şi referitoare la acest exportator anume nu ar trebui să fie aplicată altor exportatori neincluşi în eşantion. Comisia a reamintit faptul că eşantionul este menit să fie reprezentativ pentru situaţia tuturor societăţilor cooperante din China. Prin urmare, extrapolarea rezultatelor găsite în eşantion este considerată adecvată în cazul de faţă. Producătorii-exportatori cooperanţi neincluşi în eşantion pot solicita reexaminări accelerate în temeiul articolului 20 din regulamentul de bază. în consecinţă, Comisia a respins acest argument.