Subcapitolul 2 - 3.2.2. Aplicarea dispoziţiilor articolului 28 alineatul (1) din regulamentul de bază în cazul unui producător-exportator în legătură cu asigurarea creditelor la export - Regulamentul 1690/09-nov-2018 de instituire a unor taxe compensatorii definitive la importurile de anumite anvelope pneumatice, noi sau reşapate, din cauciuc, de tipul celor utilizate pentru autobuze sau camioane, cu un indice de sarcină de peste 121, originare din Republica Populară Chineză şi de modificare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/1579 al Comisiei de instituire a unei taxe antidumping definitive şi de percepere definitivă a taxei provizorii impuse la importurile de anumite anvelope pneumatice, noi sau reşapate, din cauciuc, de tipul celor utilizate pentru autobuze sau camioane, cu un indice de sarcină de peste 121, originare din Republica Populară Chineză şi de abrogare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/163

Acte UE

Jurnalul Oficial 283L

În vigoare
Versiune de la: 12 Noiembrie 2018
SUBCAPITOLUL 2:3.2.2. Aplicarea dispoziţiilor articolului 28 alineatul (1) din regulamentul de bază în cazul unui producător-exportator în legătură cu asigurarea creditelor la export
(157)În răspunsul său la chestionar, Grupul Xingyuan a raportat că nu încheiase niciun acord de asigurare a creditelor la export în perioada de anchetă. Cu toate acestea, după vizita de verificare, Comisia a constatat că societatea primise subvenţii sub formă de restituiri ale primelor de asigurare a creditelor la export plătite pentru anul 2016, care acopereau astfel perioada de anchetă. Documentele furnizate nu clarifică măsura în care aceste restituiri reprezintă totalitatea sau numai o parte din prima plătită de societate pentru asigurarea sa la export.
(158)În aceste condiţii, Comisia a considerat că primise informaţii false sau înşelătoare.
(159)Prin urmare, Comisia a notificat societăţii faptul că va lua în considerare posibilitatea să îşi bazeze parţial constatările pe datele disponibile, în temeiul articolului 28 alineatul (1) din regulamentul de bază (şi anume, în ceea ce priveşte informaţiile referitoare la asigurarea creditelor la export).
(160)În răspunsul la scrisoarea Comisiei, societatea a obiectat cu privire la aplicarea articolului 28 alineatul (1) din regulamentul de bază referitor la asigurarea creditelor la export. Ea a susţinut că, deoarece nu a exportat în mod direct, nu prezenta riscuri de credit. Prin urmare, societatea nu avea nevoie de niciun fel de asigurare a creditelor la export şi nu putea primi rambursări ale unor prime pe care nu le plătise.
(161)Comisia a acceptat faptul că societatea exportat numai în mod indirect către UE. Cu toate acestea, afirmaţia societăţii, potrivit căreia aceasta nu avea nevoie de o asigurare a creditelor la export şi că nu putea primi restituiri pentru o primă de asigurări pe care nu o plătise, era în contradicţie cu probele din dosar, care arătau că societatea primise de fapt o rambursare. Societatea nu a reuşit să explice de ce guvernul ar fi acordat o rambursare pentru o primă care se susţinea că nu fusese plătită. Comisia a observat, de asemenea, că definiţia drepturilor şi a obligaţiilor existente între societate şi comercianţii săi care vindeau UE nu era clară. în fapt, în cursul perioadei de anchetă, societatea a îndeplinit într-adevăr anumite formalităţi de export în numele comercianţilor care vindeau în UE şi a beneficiat de derogări de la taxele de import pentru cauciucul natural utilizat la anvelopele exportate, cu toate că nu le-a exportat în mod direct.
(162)În absenţa unor noi informaţii contrare din partea societăţii, Comisia a concluzionat că societatea furnizase informaţii incorecte şi incomplete în legătură cu asigurarea creditelor la export de care a beneficiat în timpul perioadei de anchetă. în consecinţă, Comisia a recurs la datele disponibile pentru a-şi formula constatările în ceea ce priveşte asigurarea creditelor la export în cazul acestei societăţi, care constau în cea mai mare valoare a subvenţiilor privind asigurarea creditelor la export constatată la celelalte societăţi incluse în eşantion.