Secţiunea 1 - 2.1.1.1. Anvelope noi - Regulamentul 1690/09-nov-2018 de instituire a unor taxe compensatorii definitive la importurile de anumite anvelope pneumatice, noi sau reşapate, din cauciuc, de tipul celor utilizate pentru autobuze sau camioane, cu un indice de sarcină de peste 121, originare din Republica Populară Chineză şi de modificare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/1579 al Comisiei de instituire a unei taxe antidumping definitive şi de percepere definitivă a taxei provizorii impuse la importurile de anumite anvelope pneumatice, noi sau reşapate, din cauciuc, de tipul celor utilizate pentru autobuze sau camioane, cu un indice de sarcină de peste 121, originare din Republica Populară Chineză şi de abrogare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/163

Acte UE

Jurnalul Oficial 283L

În vigoare
Versiune de la: 12 Noiembrie 2018
SECŢIUNEA 1:2.1.1.1. Anvelope noi
(79)Procesul de fabricaţie al anvelopelor noi de camioane şi autobuze implică: 1) amestecarea şi malaxarea cauciucului; 2) prepararea componentelor anvelopei; 3) fabricarea anvelopei (verzi); 4) prelucrarea termică (vulcanizarea) şi 5) inspecţia finală. Toate anvelopele de camioane şi autobuze sunt fabricate din aceleaşi materii prime de bază, şi anume cauciuc natural, cauciuc sintetic, oţel, negru de fum, alte substanţe chimice şi uleiuri, precum şi materiale textile; ele au aceleaşi componente, şi anume banda de rulare, flancurile, carcasa interioară, taloanele, benzile de oţel, pliurile carcasei, chiar dacă între diferiţii producători ai acestui produs există anumite diferenţe.
(80)S-a constatat, de asemenea, că procesul de fabricaţie a anvelopelor noi de camioane şi autobuze implică tehnologii variate, fapt care nu a afectat însă constatările generale privind interschimbabilitatea.