Secţiunea 4 - 4.2.4. Documentaţia pentru înregistrarea în planul cadastral a imobilelor situate în zona de aplicare a Decretului-lege nr. 115/1938 - Regulament din 2023 de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară

M.Of. 125 bis

În vigoare
Versiune de la: 18 Noiembrie 2025
SECŢIUNEA 4:4.2.4. Documentaţia pentru înregistrarea în planul cadastral a imobilelor situate în zona de aplicare a Decretului-lege nr. 115/1938
Art. 113
Documentaţia cadastrală de înregistrare în planul cadastral se întocmeşte pentru atribuirea de număr cadastral în cazul imobilelor prevăzute la art. 40 alin. (21) din Legea nr. 7/1996.
Art. 114
Documentaţia cadastrală de înregistrare în planul cadastral a imobilelor conţine:
a)Cererea de recepţie şi înscriere;
b)Dovada achitării tarifului, dacă este cazul;
c)Declaraţia pe proprie răspundere cu privire la identificarea imobilului măsurat;
d)Copiile actelor de identitate ale proprietarilor şi ale altor titulari de drepturi reale persoane fizice/adeverinţă emisă de către Serviciul Public Comunitar de Evidenţa Populaţiei din care să rezulte datele de identificare sau certificatul constatator, în cazul persoanelor juridice;
e)Certificatul fiscal eliberat de primăria în circumscripţia căreia se află imobilul respectiv, în cazurile prevăzute de lege;
f)Memoriul tehnic;
g)Planul de amplasament şi delimitare;
h)Certificatul de căsătorie în copie legalizată când este cazul.
Art. 115
(1)Concomitent cu înregistrarea în planul cadastral se pot efectua şi alte operaţiuni tehnice/juridice, precum: actualizare categorie de folosinţă sau destinaţie, modificare suprafaţă, schimbare adresă poştală, notare posesie în cazul prevăzut de art. 41 alin. (3) lit. c) din Legea nr. 7/1996, înscrierea/extinderea/radierea unei construcţii edificate pe un teren identificat cu număr topografic, etc.
(2)Aceste operaţiuni se efectuează în baza documentaţiei cadastrale prevăzute la art. 114 şi a înscrisurilor justificative.