Art. 114. - Regulament din 2023 de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară

M.Of. 125 bis

În vigoare
Versiune de la: 18 Noiembrie 2025
Art. 114
Documentaţia cadastrală de înregistrare în planul cadastral a imobilelor conţine:
a)Cererea de recepţie şi înscriere;
b)Dovada achitării tarifului, dacă este cazul;
c)Declaraţia pe proprie răspundere cu privire la identificarea imobilului măsurat;
d)Copiile actelor de identitate ale proprietarilor şi ale altor titulari de drepturi reale persoane fizice/adeverinţă emisă de către Serviciul Public Comunitar de Evidenţa Populaţiei din care să rezulte datele de identificare sau certificatul constatator, în cazul persoanelor juridice;
e)Certificatul fiscal eliberat de primăria în circumscripţia căreia se află imobilul respectiv, în cazurile prevăzute de lege;
f)Memoriul tehnic;
g)Planul de amplasament şi delimitare;
h)Certificatul de căsătorie în copie legalizată când este cazul.