Secţiunea ii - OBIECTUL CONTRACTULUI - Anexa 4/2012 Documentaţie standardizată aferentă contractelor de achiziţie de lucrări publice pentru ''execuţie depozit conform deşeuri''

M.Of. 410 bis

În vigoare
Versiune de la: 20 Iunie 2012
SECŢIUNEA II:OBIECTUL CONTRACTULUI
1.II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumirea dată contractului/concursului/proiectuluide autoritatea contractantă/entitatea contractanta

Lucrări de construcţie aferente proiectului ___________ (se va completa de autoritatea contractanta) _________

II.1.2) Tipul contractului şi locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor

a) Lucrări x

B) Produse |_|

c) Servicii |_|

Executare x

Proiectare şi executare |_|

Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrări, conform cerinţelor specificate de autoritatea contractantă |_|

Cumpărare |_|

Leasing |_|

Închiriere |_|

Închiriere cu opţiune de cumpărare |_|

O combinaţie între acestea |_|

Categoria serviciilor: nr. |_|_|

(Pentru categoriile de servicii 1-27, consultati anexa II la Directiva 2004/18/CE).

Locul principal de executare

........................

Cod NUTS |_|_|_|_|_|_|

Locul principal de livrare

........................

Cod NUTS |_|_|_|_|_|_|

Locul principal de prestare

........................

Cod NUTS |_|_|_|_|_|_|

II.1.3) Procedura implică

Un contract de achiziţii publice x

Punerea în aplicare a unui sistem de achiziţie dinamic (SAD) |_|

Încheierea unui acord-cadru |_|

II.1.4) Informaţii privind acordul-cadru (după caz)

Acord-cadru cu mai mulţi operatori economici |_|

Numărul |_|_|_| sau, după caz, numărul maxim |_|_|_| de participanţi la acordul-cadru preconizat

Acord-cadru cu un singur operator economic |_|

Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii acordului cadru

da |_| nu |_| Dacă DA,

Reluarea competitiei se va face în SEAP:

da |_| nu |_|__________________________________________

(se fac precizări suplimentare referitoare la modul de desfăşurare a reluării competiţiei între semnatarii unui acord-cadru)

Durata acordului-cadru: Durata în ani: |_|_| sau în luni: |_|_|_|

Justificarea unui acord-cadru a cărui durată depăşeşte patru ani:

.........................

Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a acordului-cadru (după caz; numai în cifre):

Valoarea estimată fără TVA: _________________ Monedă: ________ sau intervalul: între _____________ şi _______________ Monedă: ________

Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc): __________

II.1.5) Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor

Construcţia unui depozit conform de deşeuri în .............. (se va completa de autoritatea contractantă cu numele localităţii) inclusiv furnizarea, montarea, punerea în funcţiune şi rodaj pentru utilajele şi echipamentele tehnologice.

Lucrările de execuţie prevăd construirea unui depozit de deşeuri conform, având o capacitate de ......... m3 (se va completa de autoritatea contractantă cu volumul depozitului ce va fi construit) şi o suprafaţă a depozitului propriu-zis de .............. ha (se va completa de autoritatea contractantă cu suprafaţa ocupată de depozitul ce va fi construit), şi care include:

- construcţia unei celule a depozitului ......... ha (se va completa de autoritatea contractantă)

- sistem de colectare, transport levigat

- sistem de colectare a biogazului

- construcţia de clădiri (clădirea administrativă, garaj, etc)

- infrastructura specifică (pod basculă, staţie spălare autovehicule, staţie de alimentare cu combustibil etc.)

- sistem de monitorizare a mediului

- alte lucrări (drumuri, sistem de colectare a apei pluviale etc)

- ............................................ (se va mai putea completa de autoritatea contractantă în funcţie de proiectul aprobat)

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achiziţiile)

Vocabular principal

Obiect principal

Cod CPV 45222110-3

Lucrări de construcţii de rampe de deşeuri

Obiect(e) suplimentar(e)

Nota: Se va completa de Autoritatea Contractantă în funcţie de specificul lucrarilor incluse în proiect

II.1.7) Contractul intră sub incidenţa acordului privind contractele de achiziţii publice (GPA)

da |_| nu |_|

Se va bifa în funcţie de valoarea stabilită pentru DST.

II.1.8) Împărţire în loturi (pentru precizări privind loturile utilizaţi da |_| nu x

anexa B de câte ori este necesar, pentru fiecare lot în parte)

Dacă da, este necesar să se depună oferte pentru (bifaţi o singură căsuţă):

un singur lot |_|

unul sau mai multe loturi |_|

toate loturile |_|

II.1.9) Vor fi acceptate variante (oferte alternative) da |_| nu x

2.II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI

II.2.1) Cantitatea totală sau domeniul (inclusiv, după caz, toate opţiunile)

(se va completa de autoritatea contractantă)

_______________________________________________

După caz, valoarea estimată fără TVA (numai în cifre): ___________ Monedă: __________

sau intervalul: între _______________ şi _______________ Monedă: __________

II.2.2) Opţiuni (după caz)

da |_| nu |_| Dacă da, valoarea se va completa în mod obligatoriu numai ca interval valoric

Dacă da, descrierea acestor opţiuni: ___________________________________

După caz, aplicarea art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.

În cazul contractelor în care se optează pentru aplicarea prevederile art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006, valoarea estimată

va fi suma dintre valoarea estimată fără TVA a contractului iniţial si valoarea fără TVA a lucrărilor similare care vor fi

achiziţionate ulterior.

Atât în documentaţia de atribuire cât şi în anunţul de participare se va evidenţia distinct, valoarea estimată fără TVA a

contractelor iniţiale faţă de care autoritatea contractantă va evalua propunerile financiare ale ofertanţilor

Dacă se cunoaşte, calendarul prevăzut de aplicare a respectivelor opţiuni:

în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului)

Numărul de prelungiri posibile (după caz): |_|_|_| sau interval: între |_|_|_| şi |_|_|_|

Dacă se cunoaşte, în cazul contractelor de produse sau de servicii care pot fi prelungite, calendarul prevăzut al contractelor ulterioare: în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului)

II. 3 Procentul minim de lucrări/servicii care urmează să fie atribuite de concesionar unor terţi (după caz, în cazul contractelor de concesiuni)

3.II.3) DURATA CONTRACTULUI SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE

Durata în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului)(se va completa de autoritatea contractantă)

4.II.4) AJUSTAREA PREŢULUI CONTRACTULUI

II.4.1. Ajustarea preţului contractului da |_| nu x