Subcapitolul 1 - DEPOZIT CONFORM DE DEŞEURI - Anexa 4/2012 Documentaţie standardizată aferentă contractelor de achiziţie de lucrări publice pentru ''execuţie depozit conform deşeuri''

M.Of. 410 bis

În vigoare
Versiune de la: 20 Iunie 2012
SUBCAPITOLUL 1:DEPOZIT CONFORM DE DEŞEURI
SECŢIUNEA I:AUTORITATEA CONTRACTANTĂ
1.I.1) DENUMIRE, ADRESĂ ŞI PUNCT(E) DE CONTACT

Denumire oficială:

Adresă:

Localitate:

Cod poştal:

Ţara:

Punct(e) de contact:

În atenţia.......

Telefon:

E-mail:

Fax:

Adresa/ele de internet (dacă este cazul):

Adresa sediului principal al autorităţii contractante (URL):

Adresa profilului cumpărătorului (URL):

Alte informaţii pot fi obţinute la:

|_| Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior

|_| Altele: completaţi anexa A.I

Caietul de sarcini, documentaţia specifică (pentru concesiuni) şi/sau documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv şi sistemul de achiziţie dinamic) pot fi obţinute la:

|_| Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior

|_| Altele: completaţi anexa A.II

Ofertele/proiectele sau solicitările/cererile de participare sau candidaturile trebuie transmise la:

|_| Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior

|_| Altele: completaţi anexa A.III

Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor

Zile: 9 (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor)

Nota: În situaţia procedurii de atribuire - cerere de oferte se va completa maxim 7 zile

2.I.2) TIPUL AUTORITĂŢII CONTRACTANTE ŞI ACTIVITATEA PRINCIPALĂ (ACTIVITĂŢILE PRINCIPALE)

|_| Minister sau orice altă autoritate naţională sau federală, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestora

|_| Agenţie/birou naţional sau federal

|_| Colectivitate teritorială

|_| Agenţie/birou regional sau local

|_| Organism de drept public

|_| Instituţie/agenţie europeană sau organizaţie europeană

x Altele (precizaţi): Autoritate publică

x Servicii publice generale



|_| Apărare

|_| Ordine şi siguranţă publică

|_| Mediu

|_| Afaceri economice şi financiare

|_| Sănătate

|_| Construcţii şi amenajări teritoriale

|_| Protecţie socială

|_| Recreere, cultură şi religie

|_| Educaţie

|_| Altele (precizaţi): ..............

Autoritatea contractantă acţionează în numele altor autorităţi contractante da |_| nu x

Sau, după caz

|_| Producere, transport şi distribuţie de gaz şi de energie termică

|_| Electricitate

|_| Prospectare şi extragere a gazului şi petrolului

|_| Prospectare şi extragere a cărbunelui şi a altor combustibili solizi

|_| Apă

|_| Servicii poştale

|_| Servicii feroviare

|_| Servicii feroviare urbane, de tramvai sau de autobuz

|_| Activităţi portuare

|_| Activităţi aeroportuare

SECŢIUNEA II:OBIECTUL CONTRACTULUI
1.II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumirea dată contractului/concursului/proiectuluide autoritatea contractantă/entitatea contractanta

Lucrări de construcţie aferente proiectului ___________ (se va completa de autoritatea contractanta) _________

II.1.2) Tipul contractului şi locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor

a) Lucrări x

B) Produse |_|

c) Servicii |_|

Executare x

Proiectare şi executare |_|

Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrări, conform cerinţelor specificate de autoritatea contractantă |_|

Cumpărare |_|

Leasing |_|

Închiriere |_|

Închiriere cu opţiune de cumpărare |_|

O combinaţie între acestea |_|

Categoria serviciilor: nr. |_|_|

(Pentru categoriile de servicii 1-27, consultati anexa II la Directiva 2004/18/CE).

Locul principal de executare

........................

Cod NUTS |_|_|_|_|_|_|

Locul principal de livrare

........................

Cod NUTS |_|_|_|_|_|_|

Locul principal de prestare

........................

Cod NUTS |_|_|_|_|_|_|

II.1.3) Procedura implică

Un contract de achiziţii publice x

Punerea în aplicare a unui sistem de achiziţie dinamic (SAD) |_|

Încheierea unui acord-cadru |_|

II.1.4) Informaţii privind acordul-cadru (după caz)

Acord-cadru cu mai mulţi operatori economici |_|

Numărul |_|_|_| sau, după caz, numărul maxim |_|_|_| de participanţi la acordul-cadru preconizat

Acord-cadru cu un singur operator economic |_|

Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii acordului cadru

da |_| nu |_| Dacă DA,

Reluarea competitiei se va face în SEAP:

da |_| nu |_|__________________________________________

(se fac precizări suplimentare referitoare la modul de desfăşurare a reluării competiţiei între semnatarii unui acord-cadru)

Durata acordului-cadru: Durata în ani: |_|_| sau în luni: |_|_|_|

Justificarea unui acord-cadru a cărui durată depăşeşte patru ani:

.........................

Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a acordului-cadru (după caz; numai în cifre):

Valoarea estimată fără TVA: _________________ Monedă: ________ sau intervalul: între _____________ şi _______________ Monedă: ________

Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc): __________

II.1.5) Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor

Construcţia unui depozit conform de deşeuri în .............. (se va completa de autoritatea contractantă cu numele localităţii) inclusiv furnizarea, montarea, punerea în funcţiune şi rodaj pentru utilajele şi echipamentele tehnologice.

Lucrările de execuţie prevăd construirea unui depozit de deşeuri conform, având o capacitate de ......... m3 (se va completa de autoritatea contractantă cu volumul depozitului ce va fi construit) şi o suprafaţă a depozitului propriu-zis de .............. ha (se va completa de autoritatea contractantă cu suprafaţa ocupată de depozitul ce va fi construit), şi care include:

- construcţia unei celule a depozitului ......... ha (se va completa de autoritatea contractantă)

- sistem de colectare, transport levigat

- sistem de colectare a biogazului

- construcţia de clădiri (clădirea administrativă, garaj, etc)

- infrastructura specifică (pod basculă, staţie spălare autovehicule, staţie de alimentare cu combustibil etc.)

- sistem de monitorizare a mediului

- alte lucrări (drumuri, sistem de colectare a apei pluviale etc)

- ............................................ (se va mai putea completa de autoritatea contractantă în funcţie de proiectul aprobat)

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achiziţiile)

Vocabular principal

Obiect principal

Cod CPV 45222110-3

Lucrări de construcţii de rampe de deşeuri

Obiect(e) suplimentar(e)

Nota: Se va completa de Autoritatea Contractantă în funcţie de specificul lucrarilor incluse în proiect

II.1.7) Contractul intră sub incidenţa acordului privind contractele de achiziţii publice (GPA)

da |_| nu |_|

Se va bifa în funcţie de valoarea stabilită pentru DST.

II.1.8) Împărţire în loturi (pentru precizări privind loturile utilizaţi da |_| nu x

anexa B de câte ori este necesar, pentru fiecare lot în parte)

Dacă da, este necesar să se depună oferte pentru (bifaţi o singură căsuţă):

un singur lot |_|

unul sau mai multe loturi |_|

toate loturile |_|

II.1.9) Vor fi acceptate variante (oferte alternative) da |_| nu x

2.II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI

II.2.1) Cantitatea totală sau domeniul (inclusiv, după caz, toate opţiunile)

(se va completa de autoritatea contractantă)

_______________________________________________

După caz, valoarea estimată fără TVA (numai în cifre): ___________ Monedă: __________

sau intervalul: între _______________ şi _______________ Monedă: __________

II.2.2) Opţiuni (după caz)

da |_| nu |_| Dacă da, valoarea se va completa în mod obligatoriu numai ca interval valoric

Dacă da, descrierea acestor opţiuni: ___________________________________

După caz, aplicarea art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.

În cazul contractelor în care se optează pentru aplicarea prevederile art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006, valoarea estimată

va fi suma dintre valoarea estimată fără TVA a contractului iniţial si valoarea fără TVA a lucrărilor similare care vor fi

achiziţionate ulterior.

Atât în documentaţia de atribuire cât şi în anunţul de participare se va evidenţia distinct, valoarea estimată fără TVA a

contractelor iniţiale faţă de care autoritatea contractantă va evalua propunerile financiare ale ofertanţilor

Dacă se cunoaşte, calendarul prevăzut de aplicare a respectivelor opţiuni:

în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului)

Numărul de prelungiri posibile (după caz): |_|_|_| sau interval: între |_|_|_| şi |_|_|_|

Dacă se cunoaşte, în cazul contractelor de produse sau de servicii care pot fi prelungite, calendarul prevăzut al contractelor ulterioare: în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului)

II. 3 Procentul minim de lucrări/servicii care urmează să fie atribuite de concesionar unor terţi (după caz, în cazul contractelor de concesiuni)

3.II.3) DURATA CONTRACTULUI SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE

Durata în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului)(se va completa de autoritatea contractantă)

4.II.4) AJUSTAREA PREŢULUI CONTRACTULUI

II.4.1. Ajustarea preţului contractului da |_| nu x

SECŢIUNEA III:INFORMAŢII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE ŞI TEHNICE
1.III.1) CONDIŢII REFERITOARE LA CONTRACT

III.1.1) Depozite valorice şi garanţii solicitate (după caz)

III.1.1.a) Garanţie de participare da x nu |_|

Ofertantul va constitui o garanţie pentru participare în cuantum de ................ lei. Garanţia de participare se constituie în conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare.

Garanţia de participare până la 5000 lei se poate constitui şi prin numerar la casieria autorităţii contractantă.

Perioada de valabilitate a garanţiei pentru participare: ......... zile (perioada aleasa va fi cel putin egală cu perioada de valabilitate a ofertei).

În cazul depunerii de oferte în asociere, garanţia de participare trebuie constituită în numele asocierii şi să menţioneze că acoperă în mod solidar toţi membrii grupului de operatori economici.

Garanţia de participare emisă în altă limbă decât română va fi prezentată în original şi va fi însoţită de traducerea autorizată în limba română.

(Model orientativ Formular nr. 1)

III.1.1.b) Garanţie de bună execuţie da x nu |_|

Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 10% din valoarea fără TVA a contractului fără TVA şi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.

În cazul ofertanţilor care se regăsesc în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (făcând dovada în acest sens) garanţia de bună execuţie se constituie în procent de 50% din cuantumul precizat în documentaţia de atribuire.

(Model orientativ Formular nr. 2)

III.1.2) Principalele modalităţi de finanţare şi plată şi/sau trimitere la dispoziţiile relevante

Se specifică sursele de finantare ale contractului ce urmează a fi atribuit ( fonduri europene, buget de stat, buget local sau alte surse)

III.1.3) Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul (după caz)

Asociere în conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 - (model - Formular nr. 3 si Formular nr. 3A)

III.1.4) Executarea contractului este supusă altor condiţii speciale (după caz) da |_| nu x

III.1.5. Legislaţia aplicabilă

- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare;

- Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii cu modificările şi completările ulterioare;

- Ordinul 314/2010 al Preşedintelui ANRMAP

- Ordinul 302/2011 al Preşedintelui ANRMAP

- Ordinul 313/2011 al Preşedintelui ANRMAP

- Ordinul 509/2011 al Preşedintelui ANRMAP

- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/12.04.2006 privind funcţia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achizitie publică cu modificările şi completările ulterioare.

- Hotărârea de Guvern nr. 921/2011 pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/12.04.2006 privind funcţia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publică.

- Hotărârea de Guvern nr. 782/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor.

- Ordonanţa de urgenţă nr. 74 din 29 iunie 2005 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice.

- Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ

- Legea nr. 215/2001, Legea administraţiei publice locale, publicată în Monitorul Oficial nr. 204/2001, modificată.

- Legea nr. 500/2002, privind finanţele publice, publicată în Monitorul Oficial nr. 597/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

- Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale.

- Hotărârea de Guvern nr. 1660 din 22 noiembrie 2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică prin mijloace electronice din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii.

- Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii.

- H.G. 766/1997 privind obligativitatea utilizării de materiale agrementate la execuţia lucrărilor.

- HG nr. 28/2008 privind aprobarea structurii devizului general şi al metodologiei privind elaborarea devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrari de investiţii.

- HG nr. 1072/2003 privind avizarea de către ISC a documentaţiilor tehnico-economice pentru obiectivele de investiţii finanţate din fonduri publice.

- Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparentei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sanctionarea corupţiei cu modificarile şi completările ulterioare.

- HG nr. 925/1995 de aprobare a regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor.

- Legea 265/2006 privind aprobarea OUG 195/2005 privind protecţia mediului

- Ordonanţa de urgenţă nr. 228/2008 pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

- Legea 50/1991 privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor, cu modificările şi completările ulterioare.

- H.G. 51/1996 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de montaj utilaje, echipamente, instalaţii tehnologice şi a punerii în funcţiune a capacităţilor de producţie

- Ordinul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor nr. 863/2008 pentru aprobarea "Instrucţiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii"

- Ordinul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative nr. 597/2008 privind stabilirea conţinutului-cadru, întocmirea şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi şi/sau lucrărilor de intervenţii la construcţii existente, cuprinse în programele Ministerului Internelor şi Reformei Administrative

- HG 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora

- Standarde naţionale şi reglementari tehnice în domeniu.

- www.anrmap.ro

- (după caz, alte acte normative în legătură cu obiectul contractului}

............................................ (se va mai putea adauga de autoritatea contractantă) .................

2.III.2) CONDIŢII DE PARTICIPARE

III.2.1) Situaţia personală a operatorilor economici, inclusiv cerinţele referitoare la înscrierea în registrul comerţului sau al profesiei

III.2.1.a) Situaţia personală a candidatului sau ofertantului:

Informaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor

1. Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.180

Condiţie de calificare: Ofertantul nu trebuie să fi fost condamnat în ultimii 5 ani, printr-o hotărâre definitivă şi irevocabilă, pentru fraudă, corupţie, spălare de bani, activităţi criminale.

Documente de confirmare: Declaraţie pe proprie răspundere (model- Formular nr. 4)/ Cazier judiciar al operatorului economic/ Cazier judiciar al administratorului/directorului general

2. Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanţă

Condiţie de calificare: autoritatea contractantă nu va califica ofertantul care înregistrează datorii la bugetul consolidat precum şi la cel local (indiferent de cuantumul acestora) - documentele prezentate trebuie să ateste îndeplinirea obligaţiilor scadente în luna anterioară celei în care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice române documentele se prezintă în original, copie legalizată sau copie conformă cu originalul iar pentru persoanele juridice străine documentele se prezintă în original sau copie conformă cu originalul şi vor fi însoţite de traducere autorizată şi legalizată.

Documente de confirmare: Declaraţie pe proprie răspundere (model- Formular nr. 4)

3. Declaraţie "Certificat de participare la licitaţie cu ofertă independentă"

Documente de confirmare: Declaraţie pe proprie răspundere (model Formular nr. 5)

4. Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 691

Documente de confirmare: Declaraţie pe proprie răspundere (model Formular nr. 6)

Pentru această declaraţie, persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire în sensul articolului menţionat sunt următoarele: ......................................................................................

(În ceea ce priveşte persoanele cu funcţie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese în sensul art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, menţionaţi persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, nu vă limitaţi doar la factorii de decizie importanţi)

III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale

Informaţii şi formalităţi necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate:

Pentru persoanele juridice române documentele se prezintă în original, copie legalizată sau copie conformă cu originalul iar pentru persoanele juridice străine documentele se prezintă în original sau copie conformă cu originalul şi vor fi însoţite de traducere autorizată şi legalizată.

Pentru persoanele juridice române

Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Teritorial, din care să rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora Pentru persoanele juridice străine

Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o formă de înregistrare/ atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, conforme legii ţării de rezidenţă a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)

- prezentarea Certificatului de Rezidenţă Fiscală (evitarea dublei impuneri) sau o declaraţie valabile pentru anul calendaristic în curs

III.2.2) Capacitatea economică şi financiară

Informaţii şi/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate

Modalitatea de îndeplinire

Cerinta nr. 1

Cifra medie de afaceri globală pe ultimii 3 (trei) ani să fie cel puţin egală cu valoarea estimată a contractului în suma de .............................. (se va completa de autoritatea contractantă în funcţie de valoarea estimată a contractului)

Documente relevante:

bilanţul contabil sau extrase de bilanţ înregistrat la organele competente, raport de audit, după caz, sau orice alte documente echivalente.

Modalitatea de îndeplinire

Declaraţie privind cifra de afaceri (model orientativ - Formular nr. 7)

Documente relevante:

bilanţul contabil sau extrase de bilanţ înregistrat la organele competente, raport de audit, după caz, sau orice alte documente echivalente.

Pentru conversia în RON, dacă situaţiile financiare sunt întocmite în altă monedă, se va lua în considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrală Europeană pentru anul respectiv.

Cerinta nr. 2

Disponibilităţi băneşti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim _X_ luni de derulare a contractului, conform graficului de execuţie, în valoare de______ (suma solicitata, pentru a nu fi considerată restrictivă, se va calcula după formula: valoare estimată contract/perioada de execuţie a lucrărilor X perioada solicitată de autoritatea contractantă=S=suma sau plafonul maximă/maxim impusă/impus)

Modalitatea de îndeplinire

Scrisoare din partea băncilor/societăţi finanţatoare că deţin acces la finanţare în suma de____ şi pentru o perioadă de______

Modalitatea de îndeplinire

Scrisoare din partea băncilor/societăţi finanţatoare că deţin acces la finanţare în suma de____ şi pentru o perioadă de______

În cazul în care candidatul işi demonstrează situaţia economică şi financiară invocând şi susţinerea acordată de către o alta persoană (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligaţia de a dovedi susţinerea de care beneficiază, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, încheiat în forma autentică, prin care aceasta confirmă faptul că va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.

Persoana ce asigură sustinerea financiară nu trebuie să se afle în situaţia care determină excluderea din procedură de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificările şi completările ulterioare, prezentând în acest sens Formularul nr. 7B şi Formularul nr. 6.

III.2.3.a) Capacitatea tehnică şi/sau profesională

Informaţii şi/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate

Modalitatea de îndeplinire

Experienţa similară

Ofertantul trebuie să fi executat/ dus la bun sfârşit în ultimii 5 ani cel puţin un contract similar care să aibă ca obiect realizarea unui depozit conform de deşeuri, cu o capacitate de minim ...... m3 (se va completa de autoritatea contractantă, capacitatea completată nu va depăşi capacitatea primei celule a depozitului, aşa cum este stabilită prin proiectul aprobat).

Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:

- copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autorităţile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data semnării contractului) şi, în cazul lucrărilor, se va menţiona inclusiv locul execuţiei acestora;

- procesul-verbal de recepţie finală sau procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor

Informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze.

În cazul în care autoritatea contractantă solicită, ofertantul are obligaţia de a preciza partea/părţile din contract pe care urmează să le subcontracteze şi datele de recunoaştere ale subcontractanţilor propuşi.





Subcontractantul nu trebuie să se afle în situaţia prevăzută de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sancţiunea excluderii din procedura de atribuire.

Lista principalelor lucrări executate în ultimii 5 ani, (model orientativ Formular nr. 8)

Capacitatea tehnica şi/sau profesională a operatorului economic poate fi sustţnută în conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobată cu modificări şi completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificări si completari ulterioare.



În cazul în care candidatul îşi demonstrează capacitatea tehnica şi profesională invocând şi susţinerea acordată de către o altă persoană (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligaţia de a dovedi susţinerea de care beneficiază, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A în forma autentică al persoanei respective, prin care aceasta confirmă faptul ca va pune la dispoziţie ofertantului resursele tehnice şi profesionale invocate şi va prelua execuţia obligaţiilor din contract. Persoana ce asigură susţinerea tehnică şi profesională nu trebuie să se afle în situaţia care determină excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificările şi completările ulterioare, prezentând în acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.





Fără a i se diminua răspunderea în ceea ce priveşte modul de îndeplinire a viitorului contract de achiziţie publică, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include în propunerea tehnică posibilitatea de a subcontracta parti din contractul respectiv.

În cazul în care autoritatea contractantă solicită, ofertantul are obligaţia de a preciza partea/părţile din contract pe care urmează să le subcontracteze şi datele de recunoaştere ale subcontractanţilor propuşi.

Subcontractantul nu trebuie să se afle în situaţia prevăzută de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sancţiunea excluderii din procedura de atribuire.

III.2.3.b.) Standarde de asigurare a calităţii

Informaţii şi/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate

Modalitatea de îndeplinire

Cerinta nr. 1

Implementarea Standardului de Managemt al Calităţii în conformitate cu SR EN ISO 9001

Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calităţii pentru activităţile care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit.

Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să ateste conformitatea cu standardul specificat sau dacă nu urmează aceleaşi metode din standard, trebuie să dovedească că îndeplinesc nivelurile de performanţă stabilite de acesta.

Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calităţii pentru activităţile care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit.

Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să ateste conformitatea cu standardul specificat sau dacă nu urmează aceleaşi metode din standard, trebuie să dovedească că îndeplinesc nivelurile de performanţă stabilite de acesta.

Cerinta nr. 2

Implementarea Standardului de Management de Mediu în conformitate cu SR EN ISO 14001

Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activităţi care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit.

Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să demonstreze că acţiunile/activităţile pe care le aplică în îndeplinirea contractului de lucrări, nu afectează mediul.

Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activităţi care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit.

Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să demonstreze că acţiunile/activităţile pe care le aplică în îndeplinirea contractului de lucrări, nu afectează mediul.

III.2.4) Contracte rezervate (după caz) da |_| nu x

Contractul este rezervat unor ateliere protejate |_|

Contractul va fi executat numai în cadrul unor programe de ocuparea forţei de muncă protejate |_|

3.III.3) CONDIŢII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE SERVICII

III.3.1) Prestarea serviciilor în cauză este rezervată unei anumite profesii da |_| nu x

Dacă da precizaţi actele cu putere de lege şi actele administrative aplicabile:

După caz, menţionaţi care profesie (concurs de soluţii) __________________________________________

III.3.2) Persoanele juridice au obligaţia să indice numele şi calificările da |_| nu x

profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

SECŢIUNEA IV:PROCEDURĂ
1.IV.1) PROCEDURA

IV.1.1) Tipul procedurii şi modalitatea de desfăşurare

IV.1.1.a) Modalitatea de desfăşurare a procedurii de atribuire Offline x On line |_|

IV.1.1.b) Tipul procedurii (se va completa de autoritatea contractantă în funcţie de valoarea estimată a contractului)

Licitaţie deschisă |_|

Licitaţie restrânsă |_|

Licitaţie restrânsă accelerată |_|

Justificare pentru alegerea licitaţiei accelerate:

__________________________________________

cerere de oferte |_|

Negociere |_|

Au fost deja selectaţi candidaţi da |_| nu |_|

Dacă da, indicaţi numele şi adresa operatorilor economici selectaţi deja în secţiunea VI.3) Informaţii suplimentare

Negociere accelerată |_|

Justificare pentru alegerea negocierii accelerate:

______________________________________

Dialog competitiv |_|

Concurs de soluţii |_| Deschis |_| Restrâns |_|

Numărul de participanţi estimat |_|_|_| sau numărul minim |_|_|_|/ numărul maxim |_|_|_|

IV.1.2) Limitarea numărului de operatori economici invitaţi să prezinte oferte sau să participe

(licitaţie restrânsă şi negociere, dialog competitiv)

Număr de operatori economici preconizat |_|_|_|

sau Număr minim preconizat |_|_|_| şi, după caz, număr maxim |_|_|_|

: Criterii de preselecţie

__________________________________________

__________________________________________

IV.1.3) Reducerea numărului de operatori economici în timpul negocierii sau al dialogului (negociere, dialog competitiv)

Aplicarea unei licitaţii care să se deruleze în etape succesive pentru a da |_| nu |_|

reduce progresiv numărul soluţiilor care trebuie discutate sau al ofertelor

care trebuie negociate

2.IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE/CRITERII DE EVALUARE A PROIECTELOR (concurs de soluţii)

IV.2.1) Criterii de atribuire (după caz,bifaţi rubrica sau rubricile corespunzătoare sau enumeraţi criteriile de atribuire în cazul contractului de concesiune, respectiv criteriile de evaluare a proiectelor în cazul concursului de soluţii)

Preţul cel mai scazut x

sau

Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic în ceea ce priveşte |_|

|_| criteriile menţionate în continuare (criteriile de atribuire trebuie indicate împreună cu ponderarea sau în ordine descrescătoare a priorităţii, în cazul în care nu se poate realiza ponderarea din motive demonstrabile)

|_| criteriile enunţate în caietul de sarcini, în invitaţia de a prezenta o ofertă sau de a participa la negociere sau în documentul descriptiv

Criterii

Pondere

Intră în licitaţie electronică/reofertare SEAP

1.

Nu |_| Da

Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul

2.

Nu |_| Da

Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul

3.

Nu |_| Da

Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul

Intră in licitaţie electronică/ reofertare

Direct proporţional

Invers proporţional

Punctaj maxim componentă tehnică |_|_|_|

IV.2.2) Se va organiza o licitaţie electronică da |_| nu x

Dacă da, informaţii suplimentare despre licitaţia electronică (după caz)

_________________________________

IV.2.3. "Numele participanţilor deja selectaţi ( în cazul unui concurs de soluţii restrâns)"

___________________________

3.IV.3) INFORMAŢII ADMINISTRATIVE

IV.3.1) Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă (după caz)

______________________________________________

IV.3.2) Anunţuri publicate (anunţ publicat) anterior privind acelaşi contract da |_| nu |_|

Dacă da,

Anunţ de intenţie |_| Anunţ despre profilul cumpărătorului |_|

Numărul anunţului în JO: |_|_|_|_| /S |_|_|_|-|_|_|_|_|_|_|_| din |_|_|/|_|_|/|_|_|_|_| (zz/ll/aaaa)

Alte publicări anterioare (după caz) |_|

Numărul anunţului în JO: |_|_|_|_|/S |_|_|_|-|_|_|_|_|_|_|_|din |_|_|/|_|_|/|_|_|_|_| (zz/ll/aaaa)

Numărul anunţului în JO: |_|_|_|_|/S |_|_|_|-|_|_|_|_|_|_|_|din |_|_|/|_|_|/|_|_|_|_| (zz/ll/aaaa)

Anunţ de intenţie

Numărul şi data publicării în SEAP

IV.3.6) Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta/candidatura/proiectul sau cererea de participare

ES BG CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT RO SK SL FI SV

|__| |__| |__| |_| |__| |_| |_| |__| |__| |__| |__| |_| |_| |__| |__| |__| |__| |X| |_| |__| |__| |__|

Altele: _________________________________________________________-

Moneda în care se transmite oferta financiară (în cazul procedurilor online sau offline cu etapa finală de L.E.

IV.3.7) Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină oferta (în cazul unei licitaţii deschise,cerere de oferte) (se va completa de autoritatea contractantă)

durata în luni: |_|_|_| sau în zile: |_|_|_| (de la termenul limită de primire a ofertelor)

IV.3.8) Recompense şi juriu ( în cazul unui concurs de soluţii)

IV.3.8.1) Se va acorda una sau mai multe prime da |_| nu |_|

Dacă da, numărul şi valoarea primelor care urmează să fie acordate (după caz) __________________________________________

IV.3.8.2) Detalii privind plăţile către toţi participanţii (după caz)

_____________________________________________________

IV.3.8.3) Contracte atribuite în urma concursului: Contractele de servicii atribuite în urma concursului vor fi atribuite câştigătorului sau unuia dintre câştigătorii concursului da |_| nu |_|

IV.3.8.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractantă/entitatea contractantă da |_| nu |_|

IV.3.8.5) Numele membrilor juriului selectaţi (după caz)

4.IV.4. PREZENTAREA OFERTEI

IV.4.1. Modul de prezentare a propunerii tehnice

Se prezintă informaţiile necesare pentru elaborarea propunerii tehnice astfel încât aceasta să permită identificarea cu uşurinţă a corespondenţei cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini. După caz, se vor indica formularele ce trebuie completate.

Se vor oferi detalii pentru executarea fiecărei cerinţe din caietul de sarcini susţinute de documentele solicitate.

Elementele propunerii tehnice se vor depune în plic separat, cu menţinea "Propunere tehnică" şi vor fi prezentate detaliat şi complet în corelaţie cu prevederile caietului de sarcini.

Astel, propunerea tehnică se va prezenta organizată conform modelului Formular nr. 12 şi va cuprinde:

- Programul rezumativ şi programul de lucru (model Formularul nr. 12 A)

- Programul de control al calităţii (model Formularul nr. 12 B)

- Metodologia (model o Formularul nr. 12 C)

- Durata de execuţie (model Formularul nr. 12 D)

- Perioada de garanţie (model Formularul nr. 12 E)

- Alte informaţii suplimentare (model Formularul nr. 12 F)

În cadrul propunerii tehnice ofertantul are de asemenea obligaţia de a prezenta şi:

- Declaraţie privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti şi specializarea acestora (model orientativ Formularul nr. 13)

- Actele cu putere de lege, normele administrative şi acordurile colective, atât la nivel naţional, cât şi la nivel comunitar, care sunt în vigoare în domeniul condiţiilor de muncă şi protecţiei muncii, care se aplică în timpul executării unui contract, cu condiţia ca asemenea norme, precum şi aplicarea lor, să fie conforme cu dreptul comunitar. În situaţiile transfrontaliere, în care lucrători dintr-un stat membru prestează servicii în alt stat membru în scopul executării unui contract, Directiva 96/71/CE prevede condiţiile minime care trebuie să fie respectate de ţara gazdă în privinţa acestor lucrători detaşaţi. În cazul în care dreptul intern conţine dispoziţii în acest sens, se poate considera că nerespectarea acestor obligaţii este o abatere gravă sau un delict privind conduita profesională a operatorului economic interesat, care poate duce la excluderea acelui operator economic din procedura de atribuire a unui contract de achiziţie publică.

Orice alte documente pe care Ofertantul le consideră necesare şi doreşte să le anexeze.

IV.4.2. Modul de prezentare a propunerii financiare

a) Formularul de Ofertă Formularul nr. 11;

b) Formularul de Ofertă Formularul nr. 11;

c) Anexa la Formularul de Ofertă Formularul nr. 11 A;

d) Centralizatorul Financiar al Activitatilor (Obiectelor) Formularul nr. 14;

e) Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv Formularul nr. 15.

f) Lista de cantităţi de lucrări

Propunerea financiară va fi exprimată în Lei, cu şi fără TVA.

IV.4.3. Modul de prezentare a ofertei

Oferta trebuie să conţină următoarele documente, completate în mod corespunzător:

- Scrisoare de înaintare (model orientativ Formularul nr. 9)

- Împuternicire (model orientativ Formularul nr. 10)

- Formularul de Ofertă şi anexa la formularul de ofertă;

- Garanţia de participare (model orientativ Formular nr. 1)

- Toate celelalte documente solicitate (cf. cerinţelor de mai jos).

Ofertantul are dreptul de a-şi prezenta oferta în mai multe volume, cu condiţia includerii în ofertă a unui opis general care să identifice şi să numeroteze toate volumele, indicând şi cuprinsul acestora. De asemenea, fiecare dosar va avea un opis propriu, indicând numerotarea paginilor.

În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens, acestea vor fi semnate şi parafate conform prevederilor legale.

Ofertele (inclusiv anexele la acestea şi documentele doveditoare) vor fi înaintate într-un plic (colet) sigilat, având înscrise doar următoarele:

a) adresa Autorităţii Contractante;

b) denumirea contractului pentru care se depune oferta şi numărul de referinţă SEAP al anunţului de participare la procedura de atribuire a contractului;

c) precizarea "A NU SE DESCHIDE ÎNAINTEA ŞEDINŢEI DE DESCHIDERE A OFERTELOR, DATA ...., ORA .... ".

d) numele/denumirea Ofertantului.

Plicul/coletul va conţine şi un CD cu o copie electronică a propunerii tehnice şi propunerii financiare. În cazul în care există discrepanţe între versiunea electronică şi versiunea tipărită, originală, va fi luată în considerare aceasta din urmă..

SECŢIUNEA VI:INFORMAŢII SUPLIMENTARE

VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC (după caz) da |_| nu x

Dacă da, precizaţi perioadele estimate de publicare a anunţurilor viitoare: _____________________________

VI.2) Contractul/Concursul se inscrie intr-un proiect/program finanţat din fonduri comunitare da x nu |_|

Dacă da, trimitere (trimiteri) la proiect(e) şi/sau program(e):Programul Operational Sectorial Mediu _____________________________________

Tipul de finanţare:

Cofinanţare |_|

Credite externe cu garanţia statului |_|

Fonduri europene x Dacă da, numele fondului (se va selecta obligatoriu din lista disponibilă)

Alte fonduri. |_|

VI.3) ALTE INFORMATII (după caz)

Dacă două sau mai multe oferte clasate pe primul loc conţin acelaş preţ, autoritatea contractantă va solicita ofertanţilor care au ofertat cel mai mic preţ o nouă propunere financiară în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a cărei nouă propunere financiară are preţul cel mai scăzut.

Durata contractului mentionata la Sectiunea II.3 cuprinde perioada de executie a lucrarilor de ......... luni şi perioada de notificare a defectelor de ................ luni. (se va completa de autoritatea contractanta)

VI.4) CĂI DE ATAC

VI.4.1) Organismul competent pentru căile de atac

Denumire oficială: Consiliul Naţional de Soluţionarea Contestaţiilor

Adresă: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3 Bucuresti

Localitate: Bucuresti

Cod poştal: 030084

Ţară: România

E-mail: office@cnsc.ro

Telefon: 0213104641

Adresă Internet (URL) www.cnsc.ro

Fax: 0213104642

Organismul competent pentru procedurile de mediere (după caz)

Denumire oficială:

Adresă:

Localitate:

Cod poştal:

Ţară:

E-mail:

Telefon:

Adresă Internet (URL)

Fax:

VI.4.2) Utilizarea căilor de atac (completaţi rubrica VI.4.2 SAU, după caz, rubrica VI.4.3)

Persoana vătămată poate sesiza Consiliul Naţional de Soluţionare a contestaţiilor în vederea anulării actului şi/sau recunoaşterii dreptului pretins ori a interesului legitim în condiţiile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obţine informaţii privind utilizarea căilor de atac (se va completa de către autoritatea contractantă cu adresa serviciului propriu de unde se pot obtine respectivele informatii)

Denumire oficială:

Adresă:

Localitate:

Cod poştal:

Ţară:

E-mail:

Telefon:

Adresă Internet (URL)

Fax: