Capitolul 0 - FIŞA DE DATE A ACHIZIŢIEI - MODEL APLICABIL CONTRACTELOR DE LUCRĂRI: REŢELE DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI REŢELE CANALIZARE - Anexa 2/2012 Documentaţii standardizate aferente contractelor de achiziţie de lucrări publice pentru ''execuţie de reţele de canalizare şi reţele de alimentare cu apă''
M.Of. 410 bis
În vigoareDenumire oficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţara: |
Punct(e) de contact: În atenţia ....... | Telefon: | |
E-mail: | Fax: | |
Adresa/ele de internet (dacă este cazul): Adresa sediului principal al autorităţii contractante (URL): Adresa profilului cumpărătorului (URL): www.e-licitatie.ro | ||
Alte informaţii pot fi obţinute la: |_| Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior |_| Altele: completaţi anexa A.I |
Caietul de sarcini, documentatia specifică (pentru concesiuni) şi/sau documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv şi sistemul de achiziţie dinamic) pot fi obţinute la: |_| Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior |_| Altele: completaţi anexa A.II |
Ofertele/proiectele sau solicitările/cererile de participare sau candidaturile trebuie transmise la: |_| Punctul (punctele) de contact menţionat(e) anterior |_| Altele: completaţi anexa A.III |
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor Zile: 9 (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor) |
|_| Minister sau orice altă autoritate naţională sau federală, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestora |_| Agenţie/birou naţional sau federal |_| Colectivitate teritorială |_| Agenţie/birou regional sau local |_| Organism de drept public |_| Instituţie/agenţie europeană sau organizaţie europeană |_| Altele (precizaţi): ......................... | |_| Servicii publice generale |_| Apărare |_| Ordine şi siguranţă publică |_| Mediu |_| Afaceri economice şi financiare |_| Sănătate |_| Construcţii şi amenajări teritoriale |_| Protecţie socială |_| Recreere, cultură şi religie |_| Educaţie |_| Altele (precizaţi): .................. |
Autoritatea contractantă acţionează în numele altor autorităţi contractante da |_| nu |_| | |
|_| Producere, transport şi distribuţie de gaz şi de energie termică |_| Electricitate |_| Prospectare şi extragere a gazului şi petrolului |_| Prospectare şi extragere a cărbunelui şi a altor combustibili solizi | |_| Apă |_| Servicii poştale |_| Servicii feroviare |_| Servicii feroviare urbane, de tramvai sau de autobuz |_| Activităţi portuare |_| Activităţi aeroportuare |
II.1.1) Denumirea dată contractului/concursului/proiectuluide autoritatea contractantă/entitatea contractanta | |||
______________________ | |||
II.1.2) Tipul contractului şi locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor (Alegeti o singură categorie - lucrări, produse sau servicii - cea care corespunde cel mai bine obiectului specific al contractului sau achizitiei dumneavoastră) | |||
a) Lucrări |_| | b) Produse |_| | c) Servicii |_| | |
Executare |_| Proiectare şi executare |_| Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrări, conform cerinţelor specificate de autoritatea contractantă |_| | Cumpărare |_| Leasing |_| Închiriere |_| Închiriere cu opţiune de cumpărare|_| O combinaţie între acestea |_| | Categoria serviciilor: nr. |_|_| (Pentru categoriile de servicii 1-27, consultati anexa II la Directiva 2004/18/CE). | |
Locul principal de executare ........................ Cod NUTS |_|_|_|_|_|_| | Locul principal de livrare ........................ Cod NUTS |_|_|_|_|_|_| | Locul principal de prestare ........................ Cod NUTS |_|_|_|_|_|_| | |
II.1.3) Procedura implică Un contract de achiziţii publice |_| Punerea în aplicare a unui sistem de achiziţie dinamic (SAD) |_| Încheierea unui acord-cadru |_| | |||
II.1.4) Informaţii privind acordul-cadru (după caz) | |||
Acord-cadru cu mai mulţi operatori economici |_| Numărul |_|_|_| sau, după caz, numărul maxim |_|_|_| de participanţi la acordul-cadru preconizat | Acord-cadru cu un singur operator economic |_| | ||
Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii acordului cadru da |_| nu |_| Dacă DA, Reluarea competitiei se va face in SEAP: da |_| nu |_| __________________________________________ (se fac precizări suplimentare referitoare la modul de desfăşurare a reluării competiţiei între semnatarii unui acord-cadru) | |||
Durata acordului-cadru: Durata în ani: |_|_| sau în luni: |_|_|_| Justificarea unui acord-cadru a cărui durată depăşeşte patru ani: | |||
......................... | |||
Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a acordului-cadru (după caz; numai în cifre): | |||
Valoarea estimată fără TVA: ________ intervalul: între _______ şi __________ | Monedă: ________ sau Monedă: ________ |
Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc): __________ | ||||
II.1.5) Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor | ||||
Dupa caz, fara a se limita la: Alimentare cu apa: - reabilitarea conductelor de alimentare cu apa; - extinderea sistemelor de alimentare cu apa; - contorizarea consumatorilor din sistemul de alimentare cu apa; - prevederea unor noi statii de pompare in cadrul sistemelor de alimentare cu apa; - reabilitarea statiilor de pompare din cadrul sistemelor de alimentare cu apa; - reabilitarea rezervoarelor pentru inmagazinarea apei; - prevederea unor noi rezervoare pentru inmagazinarea apei; Canalizare: - reabilitarea colectoarelor de canalizare si a caminelor de vizitare aferente; - extinderea sistemelor de canalizare; - reabilitarea statiilor de pompare din cadrul sistemelor de canalizare; - prevederea unor noi statii de pompare in cadrul sistemelor de canalizare; | ||||
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achiziţiile) | ||||
| Vocabular principal |
| ||
Obiect principal | 45000000-7 | Lucrări de construcţii | ||
Obiect(e) suplimentar(e) Nota: Se va completa de Autoritatea Contractanta in functie de specificul lucrarilor incluse in proiect |
|
| ||
II.1.7) Contractul intră sub incidenţa acordului privind contractele de achiziţii publice (GPA) Se va bifa in functie de valoarea stabilita pentru DST. | ||||
II.1.8) Împărţire în loturi (pentru precizări privind loturile utilizaţi da |_| nu |_| anexa B de câte ori este necesar, pentru fiecare lot în parte) Dacă da, este necesar să se depună oferte pentru (bifaţi o singură căsuţă): | ||||
un singur lot |_| | unul sau mai multe loturi |_| | toate loturile |_| | ||
II.1.9) Vor fi acceptate variante (oferte alternative) da |_| nu |_| | ||||
II.2.1) Cantitatea totală sau domeniul (inclusiv, după caz, toate loturile şi toate opţiunile) ______________________________ După caz, valoarea estimată fără TVA (numai în cifre): __________________ Monedă: __________ sau intervalul: între _______________ şi _______________ Monedă: __________ |
II.2.2) Opţiuni (după caz) da |_| nu |_| Dacă da, valoarea se va completa în mod obligatoriu numai ca interval valoric Dacă da, descrierea acestor opţiuni: ______________________________ Dacă da, valoarea se va completa în mod obligatoriu numai ca interval valoric După caz, aplicarea prevederilor art. 252 lit. k) din OUG nr. 34/2006, cu modificările şi Dacă da, descrierea acestor opţiuni: În cazul contractelor în care se optează pentru aplicarea prevederile art. 252 lit. k din OUG nr. 34/2006, Atât în documentaţia de atribuire cât şi în anunţul de participare se va evidenţia distinct, Dacă se cunoaşte, calendarul prevăzut de aplicare a respectivelor opţiuni: în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului) |
Durata în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului/emiterii ordinelor de incepere a serviciilor sau lucrarilor) |
II.4.1. Ajustarea preţului contractului da |_| nu |_| |
În cazul in care se va bifa "Da " ajustarea pretului se va realiza tinand cont de indicii statistici.Aceste informatii se vor regasi si la nivelul clauzelor contractuale. Se va completa in functie de valoarea si durata contractului de achizitie pubica.In cazul in care se opteaza pentru ajustarea pretului contractului, se va preciza ca ajustarea se aplica pentru restul ramas de executat dupa primele 12 luni de la data semnarii contractului pe baza indicilor preturilor de consum publicati de Institutul National de Statistica: Sn=S0*IPC/100 Unde: Sn= valoarea actualizata a situatiei lunare de lucrari pentru luna de decontare "n" S0= valoarea situatiei lunare de lucrari in luna de decontare "n" calculata in preturi valabile la data semnarii contractului. IPC= indicele preturilor de consum total aferent perioadei de la semnarea contractului pana la emiterea situatie de lucrari supusa ajustarii |
III.1.1) Depozite valorice şi garanţii solicitate (după caz) |
III.1.1.a) Garantie de participare da |_| nu |_| Ofertantul va constitui o garanţie pentru participare în cuantum de ................ lei. Garanţia de participare se constituie în conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de Garanţia de participare până la 5000 lei se poate constitui şi prin numerar Perioada de valabilitate a garanţiei pentru participare: ......... zile de la data limită În cazul depunerii de oferte în asociere, garanţia de participare trebuie constituită Garanţia de participare emisă în altă limbă decât română va fi prezentată în original (Model orientativ Formular nr. 1) |
III.1.1.b) Garantie de bună executie da |_| nu |_| Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 10% din valoarea fără TVA a contractului fără TVA În cazul ofertanţilor care se regăsesc în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii conform Legii (Model orientativ Formular nr. 2) |
III.1.2) Principalele modalităţi de finanţare şi plată şi/sau trimitere la dispoziţiile relevante Se specifică sursele de finantare ale contractului ce urmează a fi atribuit (buget de stat, buget local sau alte surse) ____________ (se va completa de autoritatea contractanta in conformitate cu proiectul aprobat) _____________ |
III.1.3) Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul (după caz) Asociere în conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 - (Model orientativ - Formular nr. 3/3A) |
III.1.4) Executarea contractului este supusă altor condiţii speciale (după caz) da |_| nu |_| |
III.1.5) Legislaţia aplicabilă - Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, - Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare - Ordinul 314/2010 al Preşedintelui ANRMAP - Ordinul 302/2011 al Preşedintelui ANRMAP - Ordinul 313/2011 al Preşedintelui ANRMAP - Ordinul 509/2011 al Preşedintelui ANRMAP - Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/12.04.2006 privind functia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achizitie publica, cu modificările şi completările ulterioare - Hotararea de Guvern nr. 782/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor. - Ordonanta de urgenta nr. 74 din 29 iunie 2005 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice. - Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ - Legea nr. 215/2001, Legea administraţiei publice locale, publicată în Monitorul Oficial nr. 204/2001, modificată. - Legea nr. 500/2002, privind finanţele publice, publicată în Monitorul Oficial nr. 597/2002, cu modificările şi completările ulterioare. - Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale. - Hotararea de Guvern nr. 1660 din 22 noiembrie 2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică prin mijloace electronice din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii. - Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii. - H.G. 766/1997 privind privind obligativitatea utilizarii de materiale agrementate la executia lucrarilor. - HG nr. 28/2008 privind aprobarea structurii devizului general si al metodologiei privind elaborarea devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de investitii. - HG nr. 1072/2003 privind avizarea de catre ISC a documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivele de investitii finantate din fonduri publice. - Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei cu modificarile si comletariile ulterioare. - HG nr. 925/1995 de aprobare a regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor. - Legea 265/2006 privind aprobarea OUG 195/2005 privind protectia mediului - Ordonanta de urgenta nr. 228/2008 pentru modificarea si completarea unor acte normative. - Legea 50/1991 privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea - H.G. 51/1996 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de montaj utilaje, - Ordinul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor nr. 863/2008 pentru aprobarea "Instrucţiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii" - Ordinul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative nr. 597/2008 privind stabilirea conţinutului-cadru, întocmirea şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi şi/sau lucrărilor de intervenţii la construcţii existente, cuprinse în programele Ministerului Internelor şi Reformei Administrative - HG 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora - Standarde nationale si reglementari tehnice in domeniu. - www.anrmap.ro (după caz, si alte acte normative în legătură cu obiectul contractului) ............................................ (se va mai putea adauga de autoritatea contractantă) |
III.2.1) Situaţia personală a operatorilor economici, inclusiv cerinţele referitoare la înscrierea în registrul comerţului sau al profesiei | |
III.2.1.a) Situaţia personală a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Condiţie de calificare: Ofertantul nu trebuie să fi fost condamnat în ultimii 5 ani, printr-o hotărâre definitivă şi irevocabilă, pentru fraudă, corupţie, spălare de bani, activităţi criminale. Modalitatea de indeplinire: Declaraţie pe proprie răspundere (completare Formular nr. 4)/ Cazier judiciar al operatorului economic/ Cazier judiciar al administratorului/directorului general 2. Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanţă Condiţie de calificare: autoritatea contractantă nu va califica ofertantul care înregistrează datorii la bugetul consolidat precum şi la cel local (indiferent de cuantumul acestora)- documentele prezentate trebuie să ateste îndeplinirea obligaţiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice române documentele se prezintă în original, copie legalizată sau copie conformă cu originalul iar pentru persoanele juridice străine documentele se prezintă în original sau copie conformă cu originalul şi vor fi însoţite de traducere autorizată şi legalizată. Modalitatea de indeplinire: Declaraţie pe proprie răspundere (completare Formular nr. 4) 3. Declaraţie "Certificat de participare la licitaţie cu ofertă independentă" 4. Documente de confirmare: Declaraţie pe proprie răspundere (completare Formular nr. 5) Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 691 Documente de confirmare: Declaraţie pe proprie răspundere (completare Formular nr. 6) Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autorităţii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului menţionat sunt următoarele: ........................................................................................................................................... (În ceea ce priveste persoanele cu functie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, mentionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, nu va limitati doar la factorii de decizie importanti) | |
III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale Informatii si formalităti necesare pentru evaluarea respectării cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice române documentele se prezintă în original, copie legalizată sau copie conformă cu originalul iar pentru persoanele juridice străine documentele se prezintă în original sau copie conformă cu originalul şi vor fi însoţite de traducere autorizată şi legalizată. Pentru persoanele juridice române Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Teritorial, din care să rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifică domeniului obiectului contractului să se facă dovada autorizării conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Pentru persoanele juridice străine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o formă de înregistrare/ atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional, conforme legii ţării de rezidenţă a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenţă Fiscală (evitarea dublei impuneri) sau o declaraţie valabile pentru anul calendaristic în curs | |
III.2.2) Capacitatea economică şi financiară | |
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerintelor mentionate | Modalitatea de indeplinire |
Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globală pe ultimii 3 (trei) ani să fie cel puţin egală cu valoarea estimată a contractului în suma de .............................. (se va completa de autoritatea contractantă în funcţie de valoarea estimată a contractului) .............. Documente relevante: bilanţul contabil sau extrase de bilanţ înregistrat la organele competente, raport de audit, după caz, sau orice alte documente echivalente. | Modalitatea de indeplinire Declaraţie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 7) Pentru conversia în RON, dacă situaţiile financiare sunt întocmite în altă monedă, se va lua în considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. |
Cerinta nr. 2 Disponibilităţi băneşti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim "X " luni de derulare a contractului, conform graficului de execuţie, în valoare de ______ (suma solicitată, pentru a nu fi considerată restrictivă, se va calcula dupa formula: S = valoare estimata contract/perioada de derulare a contractului X perioada solicitata de autoritatea contractanta S reprezintă suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impus Modalitatea de indeplinire Scrisoare din partea băncilor/societăţi finanţatoare că deţin acces la finanţare în suma de ____ şi pentru o perioadă de ______ luni. | Modalitatea de indeplinire Scrisoare din partea băncilor/societăţi finanţatoare că deţin acces la finanţare în suma de____ şi pentru o perioadă de ______ luni. |
În cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6. | |
III.2.3.a) Capacitatea tehnică şi/sau profesională | |
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerintelor mentionate | Modalitatea de îndeplinire |
Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele (se va selecta dupa caz): Pentru Contracte de executie retele de canalizare - Ofertantul trebuie să fi executat cel puţin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin .... km de retele de canal (se va completa de autoritatea contractantă, numarul de km va fi mai mic sau egal cu cel care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.. Pentru Contracte de executie retele de apa - Ofertantul trebuie să fi executat cel puţin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin .... km de retele de apa si sau aductiuni de apa de(se va completa de autoritatea contractantă, numarul de km va fi mai mic sau egal cu cel care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autorităţile contractante la finalizarea contractelor de lucrări. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Instructiuni pentru cazuri particulare 1. În cazul unui proiect care contine ambele tipuri de lucrari (apa si canal) ofertantului i se va cere sa faca dovada indeplinirii experientei similare pentru ambele tipuri de lucrari (apa si canal). 2. In cazul in care proiectul contine si alte constructii care fac parte din sistemele de alimentare cu apa si canalizare (ex statii de pompare etc) acestea nu se vor fi constitui in criterii de calificare. 3. Se va solicita ca obiectul contractului sa vizeze retele de apa si canalizare in mediul urban, numai in cazul in care contractul de achizitie publica se va derula in mediul urban. Informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze. În cazul în care autoritatea contractantă solicită, ofertantul are obligaţia de a preciza partea/părţile din contract pe care urmează să le subcontracteze şi datele de recunoaştere ale subcontractanţilor propuşi. Subcontractantul nu trebuie să se afle în situaţia prevăzută de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sancţiunea excluderii din procedura de atribuire. | Completare Formular nr. 8 Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. În cazul in care candidatul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A în forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.
Fără a i se diminua răspunderea în ceea ce priveşte modul de îndeplinire a viitorului contract de achiziţie publică, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include în propunerea tehnică posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. În cazul în care autoritatea contractantă solicită, ofertantul are obligaţia de a preciza partea/părţile din contract pe care urmează să le subcontracteze şi datele de recunoaştere ale subcontractanţilor propuşi. Subcontractantul nu trebuie să se afle în situaţia prevăzută de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sancţiunea excluderii din procedura de atribuire. |
III.2.3.b.) Standarde de asigurare a calităţii | |
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerintelor mentionate | Modalitatea de îndeplinire |
Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calităţii în conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calităţii pentru activităţile care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit. Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să ateste conformitatea cu standardul specificat sau dacă nu urmează aceleaşi metode din standard, trebuie să dovedească că îndeplinesc nivelurile de performanţă stabilite de acesta. | Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calităţii pentru activităţile care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit. Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să ateste conformitatea cu standardul specificat sau dacă nu urmează aceleaşi metode din standard, trebuie să dovedească că îndeplinesc nivelurile de performanţă stabilite de acesta. |
Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Management de Mediu în conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activităţi care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit. Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să demonstreze că acţiunile/activităţile pe care le aplică în îndeplinirea contractului de lucrări, nu afectează mediul. | Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestă că acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activităţi care fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit. Operatorii economici care nu deţin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care să demonstreze că acţiunile/activităţile pe care le aplică în îndeplinirea contractului de lucrări, nu afectează mediul. |
III.2.4) Contracte rezervate (după caz) da |_| nu |_| | |
Contractul este rezervat unor ateliere protejate |_| Contractul va fi executat numai în cadrul unor programe de ocuparea forţei de muncă protejate |_| | |
III.3.1) Prestarea serviciilor în cauză este rezervată unei anumite profesii da |_| nu |_| Dacă da precizaţi actele cu putere de lege şi actele administrative aplicabile: După caz, mentionati care profesie (concurs de solutii) _______________________________________________ |
III.3.2) Persoanele juridice au obligaţia să indice numele şi calificările da |_| nu |_| profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
IV.1.1) Tipul procedurii si modalitatea de desfăsurare |
IV.1.1.a) Modalitatea de desfăsurare a procedurii de atribuire Offline |_| On line |_| |
IV.1.1.b) Tipul procedurii Licitaţie deschisă |_| |
Licitaţie restrânsă |_| |
Licitaţie restrânsă accelerată |_| Justificare pentru alegerea licitaţiei accelerate: ___________________________ |
cerere de oferte |_| |
Negociere |_| Au fost deja selectaţi candidaţi da |_| nu |_| Dacă da, indicaţi numele şi adresa operatorilor economici selectaţi deja în secţiunea VI.3) Informaţii suplimentare |
Negociere accelerată |_| Justificare pentru alegerea negocierii accelerate: ______________________________________ |
Dialog competitiv |_| |
Concurs de solutii |_| Deschis |_| Restrâns |_| Numărul de participanti estimat |_|_|_| sau numărul minim |_|_|_| / numărul maxim |_|_|_| |
IV.1.2) Limitarea numărului de operatori economici invitaţi să prezinte oferte sau să participe (licitaţie restrânsă şi negociere, dialog competitiv) Număr de operatori economici preconizat |_|_|_| sau Număr minim preconizat |_|_|_| şi, după caz, număr maxim |_|_|_| |
IV.1.3) Reducerea numărului de operatori economici în timpul negocierii sau al dialogului (negociere, dialog competitiv) Aplicarea unei licitaţii care să se deruleze în etape succesive pentru a reduce progresiv numărul soluţiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate da |_| nu |_| |
IV.2.1) Criterii de atribuire (după caz,bifaţi rubrica sau rubricile corespunzătoare sau enumerati criteriile de atribuire în cazul contractului de concesiune, respectiv criteriile de evaluare a proiectelor în cazul concursului de solutii) |
|
Cel mai mic preţ |_| |
|
Sau |
|
Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic în ceea ce priveşte |_| |
|
|_| criteriile menţionate în continuare (criteriile de atribuire trebuie indicate împreună cu ponderarea sau în ordine descrescătoare a priorităţii, în cazul în care nu se poate realiza ponderarea din motive demonstrabile) |_| criteriile enunţate în caietul de sarcini, în invitaţia de a prezenta o ofertă sau de a participa la negociere sau în documentul descriptiv |
|
IV.2.2) Se va organiza o licitaţie electronică da |_| nu |_| |
|
Dacă da, informaţii suplimentare despre licitaţia electronică (după caz) |
|
IV.2.3. "Numele participantilor deja selectati ( în cazul unui concurs de solutii restrâns)" ________________________________________ |
|
IV.3.1) Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă (după caz) __________________________________________________________ |
IV.3.2) Anunţuri publicate (anunţ publicat) anterior privind acelaşi contract da |_| nu |_| Dacă da, Anunţ de intenţie |_| Anunţ despre profilul cumpărătorului |_| Numărul anunţului în JO: |_|_|_|_|/S |_|_|_| -|_|_|_|_|_|_|_| din |_|_|/|_|_|/|_|_|_|_| (zz/ll/aaaa) Alte publicări anterioare (după caz) |_| Numărul anunţului în JO: |_|_|_|_|/S |_|_|_| -|_|_|_|_|_|_|_| din |_|_|/|_|_|/|_|_|_|_| (zz/ll/aaaa) Numărul anunţului în JO: |_|_|_|_|/S |_|_|_| -|_|_|_|_|_|_|_| din |_|_|/|_|_|/|_|_|_|_| (zz/ll/aaaa) Anunt de intentie Numărul si data publicării în SEAP |
IV.3.6) Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta/candidatura/proiectul sau cererea de participare |
ES BG CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT RO SK SL FI SV |__| |__| |__| |_| |__| |_| |_| |__| |__| |__| |__| |_| |_| |__| |__| |__| |__| |X| |_| |__| |__| |__| Altele: ________________________________________- Moneda in care se transmite oferta financiara (in cazul procedurilor online sau offline cu etapa finala de L.E. |
IV.3.7) Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină oferta (în cazul unei licitaţii deschise,cerere de oferte) durata în luni: |_|_|_| sau în zile: |_|_|_| (de la termenul limită de primire a ofertelor) |
IV.3.8) Recompense si juriu ( în cazul unui concurs de solutii) |
IV.3.8.1) Se va acorda una sau mai multe prime da |_| nu |_| Dacă da, numărul si valoarea primelor care urmează să fie acordate (după caz) _________________________________________________ |
IV.3.8.2) Detalii privind plătile către toti participantii (după caz) _________________________ |
IV.3.8.3) Contracte atribuite în urma concursului: Contractele de servicii atribuite în urma concursului vor fi atribuite câstigătorului sau unuia dintre câstigătorii concursului da |_| nu |_| |
IV.3.8.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractantă/entitatea contractantă da |_| nu |_| |
IV.3.8.5) Numele membrilor juriului selectati (după caz) |
IV.4.1. Modul de prezentare a propunerii tehnice |
Se prezinta informatiile necesare pentru elaborarea propunerii tehnice astfel incat aceasta sa permita identificarea cu usurinta a corespondentei cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini. Dupa caz, se vor indica formularele ce trebuie completate. Se poate solicita completarea unui tabel cuprinzand caracteristici/specificatii tehnice/ alte cerinte de indeplinit, precizandu-se dupa caz, formularul aferent; Propunerea tehnica va contine cel putin informatiile de mai jos: Organizarea Lucrarilor - Formular nr. 12 a) Adecvarea la constrangerile fizice impuse de amplasamentul in cauza: Ofertantul va demonstra ca oferta sa este adecvata constrangerilor fizice impuse de amplasamentul in cauza, prin elaborarea unei planse care sa prezinte, in special,urmatoarele: 1.Limitele instalatiilor 2.Cladiri 3.Zone de depozitare 4.Accese in santier 5.Lucrari temporare Plansa va include dimensiuni si etichete. b) Aspecte de ordin operational ale lucrarilor existente ce trebuie mentinute (acolo unde este cazul) Ofertantul va demonstra ca facilitatile ce trebuie mentinute vor ramane in operare in timp ce Lucrarile propuse se vor afla in executie. Pentru demonstrare, se va utiliza text descriptiv, insotit de planse si/sau diagrame. Va fi prezentat Planul pentru toate Lucrarile Temporare necesare pentru pastrarea functiunilor lucrarilor existente. Metodologia pentru realizarea lucrarii - Formular nr. 13 Ofertantul va descrie abordarea generala si metodologia pentru realizarea Lucrarilor, inclusiv descrieri detaliate pentru metodele de lucru pentru componentele majore ale Lucrarilor. Program - Formular nr. 14 Un program pentru executie care sa ilustreze ordinea si derularea in timp a activitatilor pe care ofertantul propune sa le indeplineasca pentru realizarea Lucrarilor; programul va prezenta, in special, urmatoarele: 1.Lucrari permanente si temporare ce urmeaza a fi executate. 2.Activitati de interfatare cu lucrarile existente si operarea acestora. 3.Perioadele pentru examinarea Documentelor Contractorului de catre Inginer. 4.Secventierea, derularea in timp si durata testelor. 5.Perioadele necesare elaborarii de documentatii pentru toate permisele si acordurile necesare si pentru inaintarea acestora. 6.Etape esentiale. Resurse (personal si instalatii/echipamente) - Formular nr. 15 Ofertantul va ilustra organizarea de proiect pe care o propune. Aceasta se va realiza prin prezentarea unei organigrame cuprinzatoare care sa identifice in mod clar tot personalul si echipamentele pe care Ofertantul intentioneaza sa le utilizeze la realizarea Lucrarilor. Aceasta organigrama va include si o descriere a rolurilor si responsabilitatilor personalului si liniile de comunicare dintre membrii echipei. |
IV.4.2. Modul de prezentare a propunerii financiare |
Propunerea financiara se va prezenta in lei. Propunerea financiara va contine: (a)Formularul de oferta - Formular nr. 11 (b)Anexa la oferta (c)Listele de cantitati Nota 1: Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel incat aceasta sa furnizeze toate informatiile cu privire la pret, precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Ofertantul va respecta cerintele impuse in documentatia de atribuire privind modul de prezentare al propunerii financiare. |
IV.4.3. Modul de prezentare a ofertei |
Oferta trebuie să conţină următoarele documente, completate în mod corespunzător: - Scrisoare de înaintare (Formular nr. 9) - Împuternicire (Formular nr. 10) - Formularul de Ofertă ( Formularul nr. 11) şi anexa la formularul de ofertă - Garanţia de participare (Formular nr. 1) - Toate celelalte documente solicitate (cf. cerinţelor de mai jos). Ofertantul are dreptul de a-şi prezenta oferta în mai multe volume, cu condiţia includerii în ofertă a unui opis general care să identifice şi să numeroteze toate volumele, indicând şi cuprinsul acestora. De asemenea, fiecare dosar va avea un opis propriu, indicând numerotarea paginilor. În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens, acestea vor fi semnate şi parafate conform prevederilor legale. Ofertele (inclusiv anexele la acestea şi documentele doveditoare) vor fi înaintate într-un plic (colet) sigilat, având înscrise doar următoarele: a) adresa Autorităţii Contractante; b) denumirea contractului pentru care se depune oferta şi numărul de referinţă SEAP al anunţului de participare la procedura de atribuire a contractului; c) precizarea "A NU SE DESCHIDE ÎNAINTEA ŞEDINŢEI DE DESCHIDERE A OFERTELOR, DATA...., ORA.... ". d) numele/denumirea Ofertantului. Plicul/coletul va conţine şi un CD cu o copie electronică a propunerii tehnice şi propunerii financiare. În cazul în care există discrepanţe între versiunea electronică şi versiunea tipărită, originală, va fi luată în considerare aceasta din urmă. |
VI.1) CONTRACTUL ESTE PERIODIC (după caz) da |_| nu |_| Dacă da, precizaţi perioadele estimate de publicare a anunţurilor viitoare: _____________________________ | ||
VI.2) Contractul/Concursul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare da |_| nu |_| Dacă da, trimitere (trimiteri) la proiect(e) şi/sau program(e): PROGRAMUL OPERAŢIONAL SECTORIAL MEDIU (se va completa de autoritatea contractantă) Tipul de finantare: Cofinantare |_| Credite externe cu garantia statului |_| Fonduri europene |_| Dacă da, numele fondului (se va selecta obligatoriu din lista disponibilă) Alte fonduri. |_| | ||
VI.3) ALTE INFORMATII (după caz) Dacă două sau mai multe oferte clasate pe primul loc conţin acelaşi pret, autoritatea contractantă va solicita ofertanţilor care au ofertat cel mai mic preţ o nouă propunere financiară în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a cărei nouă propunere financiară are preţul cel mai scăzut. | ||
VI.4) CĂI DE ATAC | ||
VI.4.1) Organismul competent pentru căile de atac | ||
Denumire oficială: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor | ||
Adresă: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 | ||
Localitate: Bucuresti | Cod poştal: 030084 | Ţară: Romania |
E-mail: office@cnsc.ro | Telefon: +40 213104641 |
|
Adresă Internet (URL) www.cnsc.ro | Fax: +40 213104642/ +40 218900745 |
|
Organismul competent pentru procedurile de mediere (după caz) | ||
Denumire oficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: |
E-mail: | Telefon: |
|
Adresă Internet (URL) | Fax: |
|
VI.4.2) Utilizarea căilor de atac (completaţi rubrica VI.4.2 SAU, după caz, rubrica VI.4.3) Precizări privind termenul (termenele) de exercitare a căilor de atac: Eventualele contestatii se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si vor fi solutionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006 cu privire la atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Termenul de depunere al contestatiei: in conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006. | ||
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obţine informaţii privind utilizarea căilor de atac | ||
Denumire oficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: |
E-mail: | Telefon: |
|
Adresă Internet (URL) | Fax: |
|
Denumire oficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: |
Punct(e) de contact: În atenţia: | Telefon: | |
E-mail: | Fax: | |
Adresă Internet (URL): | ||
Denumire oficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: |
Punct(e) de contact: În atenţia: | Telefon: | |
E-mail: | Fax: | |
Adresă Internet (URL): | ||
Denumire oficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: |
Punct(e) de contact: În atenţia: | Telefon: | |
E-mail: | Fax: | |
Adresă Internet (URL): | ||
1) DESCRIERE SUCCINTĂ ______________________________________ | ||
2) CLASIFICARE CPV (VOCABULARUL COMUN PRIVIND ACHIZIŢIILE PUBLICE) | ||
| Vocabular principal | Vocabular suplimentar (după caz) |
Obiect principal | |_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_| | |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |
Obiect(e) suplimentar(e) | |_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_| |_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_| |_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_| |_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_| | |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |
3) CANTITATE SAU DOMENIU ____________________________________________________ ____________________________________________________ Dacă se cunoaşte, valoarea estimată fără TVA (numai în cifre): __________ Monedă: ___________ sau intervalul: între _____________ şi ___________________ Monedă: ___________ (Valoarea se va exprima obligatoriu în moneda în care va fi exprimată valoarea estimată totală) | ||
4) INDICATII PRIVIND O ALTA DURATA A CONTRACTULUI SAU O ALTA DATA DE INCEPERE/DE FINALIZARE (după caz) Durata în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| | ||
5) INFORMAŢII SUPLIMENTARE PRIVIND LOTURILE (inclusiv cele referitoare la garantia de participare) _Valoarea garantiei de participare (numai în cifre) _____________ Monedă: (Valoarea se va exprima obligatoriu în moneda în care a fost exprimată valoarea estimată) - Utilizati prezenta anexă pentru fiecare lot - | ||
CUPRINS |
Formular nr. 1 - Garanţie de participare |
Formular nr. 2 - Garanţie de bună execuţie |
Formular nr. 3 - Informaţii despre asociere |
Formular nr. 3A - Acord de asociere |
Formular nr. 4 - Declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic |
Formular nr. 5 - Declaraţia privind participarea la licitaţie cu ofertă independentă |
Formularul nr. 6 - Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 691 |
Formular nr. 7 - Declaraţie privind cifra de afaceri globală |
Formular nr. 7A - Angajament ferm privind susţinerea financiară |
Formular nr. 7B - Declaraţie terţ susţinător economic şi financiar |
Formular nr. 8 - Declaraţie privind capacitatea tehnica - lista principalelor lucrări executate |
Formular nr. 8 A - Angajament Ferm privind susţinerea tehnică a ofertantului |
Formular nr. 8B - Declaraţie terţ susţinător tehnic |
Formular nr. 9 - Scrisoare de înaintare |
Formular nr. 10 - Împuternicire |
Formular nr. 11 - Formularul de ofertă |
Formular nr. 12 - Organizarea lucrarilor |
Formular nr. 13 - Metodologia |
Formular nr. 14 - Program |
Formular nr. 15 - Resurse |
Cifra de afaceri globală pentru ultimii 3 ani | |||
Anul | Valoare Moneda | Curs de schimb | Echivalent LEI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Media anuală a cifrei de afaceri |
| ||
Numele ofertantului |
|
Semnătura persoanei autorizate |
|
Data |
|
Nr. crt. | Denumire | Valoare | Forma de constituire |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nr. crt. | Obiect contract | Denumirea/nume beneficiar /client | Calitatea prestatorului*) | Preţ contract sau valoarea lucrărilor executate (în cazul unui contract aflat în derulare) | Procent îndeplinit de prestator | Perioadă derulare contract**) |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
Nr. crt. | Obiect contract | Denumirea/nume beneficiar/client | Calitatea prestatorului*) | Preţ contract sau valoarea lucrărilor executate (în cazul unui contract aflat în derulare) | Procent îndeplinit de prestator (%) | Perioadă derulare contract**) |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
Nume |
|
Adresă |
|
Telefon |
|
Fax |
|
|
Denumire oficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: |
Punct(e) de contact: În atenţia: | Telefon: | |
E-mail: | Fax: | |
Adresă Internet (URL): | ||
Denumire oficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: |
Punct(e) de contact: În atenţia: | Telefon: | |
E-mail: | Fax: | |
Adresă Internet (URL): | ||
Denumire oficială: | ||
Adresă: | ||
Localitate: | Cod poştal: | Ţară: |
Punct(e) de contact: În atenţia: | Telefon: | |
E-mail: | Fax: | |
Adresă Internet (URL): | ||
1) DESCRIERE SUCCINTĂ ______________________________________ | ||
2) CLASIFICARE CPV (VOCABULARUL COMUN PRIVIND ACHIZIŢIILE PUBLICE) | ||
| Vocabular principal | Vocabular suplimentar (după caz) |
Obiect principal | |_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_| | |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |
Obiect(e) suplimentar(e) | |_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_| |_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_| |_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_| |_|_|.|_|_|.|_|_|.|_|_|-|_| | |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |_|_|_|_|-|_| |
3) CANTITATE SAU DOMENIU ____________________________________________________ ____________________________________________________ Dacă se cunoaşte, valoarea estimată fără TVA (numai în cifre): __________ Monedă: ___________ sau intervalul: între _____________ şi ___________________ Monedă: ___________ (Valoarea se va exprima obligatoriu în moneda în care va fi exprimată valoarea estimată totală) | ||
4) INDICATII PRIVIND O ALTA DURATA A CONTRACTULUI SAU O ALTA DATA DE INCEPERE/DE FINALIZARE (după caz) Durata în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| | ||
5) INFORMAŢII SUPLIMENTARE PRIVIND LOTURILE (inclusiv cele referitoare la garantia de participare) _Valoarea garantiei de participare (numai în cifre) _____________ Monedă: (Valoarea se va exprima obligatoriu în moneda în care a fost exprimată valoarea estimată) - Utilizati prezenta anexă pentru fiecare lot - | ||
CUPRINS |
Formular nr. 1 - Garanţie de participare |
Formular nr. 2 - Garanţie de bună execuţie |
Formular nr. 3 - Informaţii despre asociere |
Formular nr. 3A - Acord de asociere |
Formular nr. 4 - Declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic |
Formular nr. 5 - Declaraţia privind participarea la licitaţie cu ofertă independentă |
Formularul nr. 6 - Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 691 |
Formular nr. 7 - Declaraţie privind cifra de afaceri globală |
Formular nr. 7A - Angajament ferm privind susţinerea financiară |
Formular nr. 7B - Declaraţie terţ susţinător economic şi financiar |
Formular nr. 8 - Declaraţie privind capacitatea tehnica - lista principalelor lucrări executate |
Formular nr. 8 A - Angajament Ferm privind susţinerea tehnică a ofertantului |
Formular nr. 8B - Declaraţie terţ susţinător tehnic |
Formular nr. 9 - Scrisoare de înaintare |
Formular nr. 10 - Împuternicire |
Formular nr. 11 - Formularul de ofertă |
Formular nr. 12 - Organizarea lucrarilor |
Formular nr. 13 - Metodologia |
Formular nr. 14 - Program |
Formular nr. 15 - Resurse |
Cifra de afaceri globală pentru ultimii 3 ani | |||
Anul | Valoare Moneda | Curs de schimb | Echivalent LEI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Media anuală a cifrei de afaceri |
| ||
Numele ofertantului |
|
Semnătura persoanei autorizate |
|
Data |
|
Nr. crt. | Denumire | Valoare | Forma de constituire |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nr. crt. | Obiect contract | Denumirea/nume beneficiar /client | Calitatea prestatorului*) | Preţ contract sau valoarea lucrărilor executate (în cazul unui contract aflat în derulare) | Procent îndeplinit de prestator | Perioadă derulare contract**) |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
Nr. crt. | Obiect contract | Denumirea/nume beneficiar/client | Calitatea prestatorului*) | Preţ contract sau valoarea lucrărilor executate (în cazul unui contract aflat în derulare) | Procent îndeplinit de prestator (%) | Perioadă derulare contract**) |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
Nume |
|
Adresă |
|
Telefon |
|
Fax |
|
|