Secţiunea ii - OBIECTUL CONTRACTULUI - Anexa 2/2012 Documentaţii standardizate aferente contractelor de achiziţie de lucrări publice pentru ''execuţie de reţele de canalizare şi reţele de alimentare cu apă''

M.Of. 410 bis

În vigoare
Versiune de la: 20 Iunie 2012
SECŢIUNEA II:OBIECTUL CONTRACTULUI
1.II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumirea dată contractului/concursului/proiectuluide autoritatea contractantă/entitatea contractanta

______________________

II.1.2) Tipul contractului şi locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor (Alegeti o singură categorie - lucrări, produse sau servicii - cea care corespunde cel mai bine obiectului specific al contractului sau achizitiei dumneavoastră)

a) Lucrări |_|

b) Produse |_|

c) Servicii |_|

Executare |_|

Proiectare şi executare |_|

Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrări, conform cerinţelor specificate de autoritatea contractantă |_|

Cumpărare |_|

Leasing |_|

Închiriere |_|

Închiriere cu opţiune de cumpărare|_|

O combinaţie între acestea |_|

Categoria serviciilor: nr. |_|_|

(Pentru categoriile de servicii 1-27, consultati anexa II la Directiva 2004/18/CE).

Locul principal de executare

........................

Cod NUTS |_|_|_|_|_|_|

Locul principal de livrare

........................

Cod NUTS |_|_|_|_|_|_|

Locul principal de prestare

........................

Cod NUTS |_|_|_|_|_|_|

II.1.3) Procedura implică

Un contract de achiziţii publice |_|

Punerea în aplicare a unui sistem de achiziţie dinamic (SAD) |_|

Încheierea unui acord-cadru |_|

II.1.4) Informaţii privind acordul-cadru (după caz)

Acord-cadru cu mai mulţi operatori economici |_|

Numărul |_|_|_| sau, după caz, numărul maxim |_|_|_| de participanţi la acordul-cadru preconizat

Acord-cadru cu un singur operator economic |_|

Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii acordului cadru

da |_| nu |_| Dacă DA,

Reluarea competitiei se va face in SEAP:

da |_| nu |_|

__________________________________________

(se fac precizări suplimentare referitoare la modul de desfăşurare a reluării competiţiei între semnatarii unui acord-cadru)

Durata acordului-cadru: Durata în ani: |_|_| sau în luni: |_|_|_|

Justificarea unui acord-cadru a cărui durată depăşeşte patru ani:

.........................

Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a acordului-cadru (după caz; numai în cifre):

Valoarea estimată fără TVA: ________

intervalul: între _______ şi __________

Monedă: ________ sau

Monedă: ________

Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc): __________

II.1.5) Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor

Dupa caz, fara a se limita la:

Alimentare cu apa:

- reabilitarea conductelor de alimentare cu apa;

- extinderea sistemelor de alimentare cu apa;

- contorizarea consumatorilor din sistemul de alimentare cu apa;

- prevederea unor noi statii de pompare in cadrul sistemelor de alimentare cu apa;

- reabilitarea statiilor de pompare din cadrul sistemelor de alimentare cu apa;

- reabilitarea rezervoarelor pentru inmagazinarea apei;

- prevederea unor noi rezervoare pentru inmagazinarea apei;

Canalizare:

- reabilitarea colectoarelor de canalizare si a caminelor de vizitare aferente;

- extinderea sistemelor de canalizare;

- reabilitarea statiilor de pompare din cadrul sistemelor de canalizare;

- prevederea unor noi statii de pompare in cadrul sistemelor de canalizare;

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achiziţiile)

 

Vocabular principal

 

Obiect principal

45000000-7

Lucrări de construcţii

Obiect(e) suplimentar(e)

Nota: Se va completa de Autoritatea Contractanta in functie de specificul lucrarilor incluse in proiect

 

 

II.1.7) Contractul intră sub incidenţa acordului privind contractele de achiziţii publice (GPA)

da |_| nu |_|

Se va bifa in functie de valoarea stabilita pentru DST.

II.1.8) Împărţire în loturi (pentru precizări privind loturile utilizaţi da |_| nu |_|

anexa B de câte ori este necesar, pentru fiecare lot în parte)

Dacă da, este necesar să se depună oferte pentru (bifaţi o singură căsuţă):

un singur lot |_|

unul sau mai multe loturi |_|

toate loturile |_|

II.1.9) Vor fi acceptate variante (oferte alternative) da |_| nu |_|

2.II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI

II.2.1) Cantitatea totală sau domeniul (inclusiv, după caz, toate loturile şi toate opţiunile) ______________________________

După caz, valoarea estimată fără TVA (numai în cifre): __________________

Monedă: __________

sau intervalul: între _______________ şi _______________

Monedă: __________

II.2.2) Opţiuni (după caz) da |_| nu |_|

Dacă da, valoarea se va completa în mod obligatoriu numai ca interval valoric

Dacă da, descrierea acestor opţiuni: ______________________________

Dacă da, valoarea se va completa în mod obligatoriu numai ca interval valoric

După caz, aplicarea prevederilor art. 252 lit. k) din OUG nr. 34/2006, cu modificările şi

completările ulterioare.

Dacă da, descrierea acestor opţiuni:

În cazul contractelor în care se optează pentru aplicarea prevederile art. 252 lit. k din OUG nr. 34/2006,

valoarea estimată va fi suma dintre valoarea estimată fără TVA a contractului iniţial si valoarea fără TVA

a lucrărilor similare care vor fi achiziţionate ulterior.

Atât în documentaţia de atribuire cât şi în anunţul de participare se va evidenţia distinct,

valoarea estimată fără TVA a contractelor iniţiale faţă de care autoritatea contractantă va

evalua propunerile financiare ale ofertanţilor

Dacă se cunoaşte, calendarul prevăzut de aplicare a respectivelor opţiuni:

în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului)

3.II.3) DURATA CONTRACTULUI SAU TERMENUL PENTRU FINALIZARE

Durata în luni: |_|_| sau în zile: |_|_|_|_| (de la data atribuirii contractului/emiterii ordinelor de incepere a serviciilor sau lucrarilor)

4.II.4) AJUSTAREA PREŢULUI CONTRACTULUI

II.4.1. Ajustarea preţului contractului da |_| nu |_|

În cazul in care se va bifa "Da " ajustarea pretului se va realiza tinand cont de indicii statistici.Aceste informatii se vor regasi si la nivelul clauzelor contractuale.

Se va completa in functie de valoarea si durata contractului de achizitie pubica.In cazul in care se opteaza pentru ajustarea pretului contractului, se va preciza ca ajustarea se aplica pentru restul ramas de executat dupa primele 12 luni de la data semnarii contractului pe baza indicilor preturilor de consum publicati de Institutul National de Statistica:

Sn=S0*IPC/100

Unde:

Sn= valoarea actualizata a situatiei lunare de lucrari pentru luna de decontare "n"

S0= valoarea situatiei lunare de lucrari in luna de decontare "n" calculata in preturi valabile la data semnarii contractului.

IPC= indicele preturilor de consum total aferent perioadei de la semnarea contractului pana la emiterea situatie de lucrari supusa ajustarii