Capitolul 4 - Asistenţa administrativă între autorităţile vamale ale statelor membre - Regulamentul 2454/02-iul-1993 de stabilire a unor dispoziţii de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 2913/92 al Consiliului de instituire a Codului Vamal Comunitar

Acte UE

Editia Speciala a Jurnalului Oficial

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 8 Decembrie 2015
CAPITOLUL 4:Asistenţa administrativă între autorităţile vamale ale statelor membre
Art. 910
În cazurile menţionate la articolul 885 alineatul (2), autoritatea vamală de decizie trimite biroului vamal de control două exemplare ale cererii sale întocmite în scris pe un formular conform modelului din anexa 112. Această cerere este însoţită de cererea de rambursare sau remitere, în original sau copie, şi de toate documentele necesare pentru a permite biroului vamal de control să obţină informaţiile sau să desfăşoare verificările cerute.
Art. 911
(1)În termen de două săptămâni de la data primirii cererii, biroul vamal de control are obligaţia de a obţine informaţiile sau de a desfăşura verificările cerute de autoritatea vamală de decizie. Rezultatele obţinute sunt înscrise în documentul original menţionat la articolul 910, în spaţiul rezervat în acest sens, şi înapoiază acest document autorităţii vamale de decizie, împreună cu toate documentele primite.
(2)În cazul în care nu poate obţine informaţiile necesare sau nu poate efectua verificările necesare în termenul de două săptămâni stabilit la alineatul (1), biroul vamal de control confirmă către autoritatea vamală de decizie primirea cererii prezentate în acest termen înapoind autorităţii vamale de decizie copia documentului menţionat la articolul 910, adnotată corespunzător.
Art. 912
Biroul vamal de aplicare trimite certificatul menţionat în articolul 887 alineatul (5) către autoritatea vamală de decizie, pe un formular în conformitate cu modelul prevăzut în anexa 113.