Secţiunea 3 - Informare şi publicitate - Regulamentul 1974/15-dec-2006 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CE) nr. 1698/2005 al Consiliului privind sprijinul pentru dezvoltarea rurală acordat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală (FEADR)

Acte UE

Editia Speciala a Jurnalului Oficial

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 18 Iulie 2013
SECŢIUNEA 3:Informare şi publicitate
Art. 58
(1)Programul de dezvoltare rurală cuprinde un plan de comunicare care indică:
a)obiectivele şi grupurile ţintă;
b)conţinutul şi strategia măsurilor de comunicare şi de informare, precum şi măsurile care urmează să fie luate;
c)bugetul orientativ;
d)serviciile administrative sau organismele responsabile de punerea în aplicare;
e)criteriile care urmează să fie utilizate pentru a evalua impactul măsurilor de informare şi de publicitate în termeni de transparenţă, de notorietate a programelor de dezvoltare rurală şi în ceea ce priveşte rolul jucat de Comunitate.
(2)Suma prevăzută pentru informare şi publicitate poate fi integrată în cadrul componentei "asistenţă tehnică" a programului de dezvoltare rurală.
(3)Normele detaliate referitoare la informare şi publicitate sunt stabilite în anexa VI.
Art. 59
În cadrul reuniunilor comitetului de monitorizare instituit în conformitate cu articolul 77 din Regulamentul (CE) nr. 1698/2005, preşedintele prezintă un raport privind progresele realizate în ceea ce priveşte punerea în aplicare a măsurilor de informare şi de publicitate şi prezintă membrilor comitetului exemple de astfel de măsuri.