Partea 6 - EVALUAREA MĂSURII - Decizia 2549/29-nov-2023 privind ajutoarele de stat SA.57543 şi SA.58342 (2020/NN) (ex 2020/N), puse în aplicare de Regatul Danemarcei şi de Regatul Suediei în favoarea Scandinavian Airlines System AB
Jurnalul Oficial seria L
În vigoareTotalul recapitalizării în contextul COVID-19 | 14 250 |
Poziţia capitalului propriu fără recapitalizare (31.10.2021) | -10 024 |
A. Poziţia capitalului propriu (31.1.2020) (191) (191) La 31 octombrie 2019, adică la începutul celui de al patrulea trimestru al exerciţiului financiar al SAS, poziţia capitalului propriu al SAS era de 5 372 de milioane SEK. Prin urmare, este prudent să se compare poziţia preconizată a capitalului propriu al SAS după recapitalizare cu cea de la 31 ianuarie 2020, care este mai scăzută. | 4 433 |
B. Poziţia preconizată a capitalului propriu după recapitalizare (31.10.2021) | 4 226 |
Indicatorul de proporţionalitate I: B - A < / = 0 | -207 |
C. Raportul dintre datoria netă şi capitaluri (31.1.2020) (192) (192) La 31 octombrie 2019, adică la începutul celui de al patrulea trimestru al exerciţiului financiar al SAS, raportul dintre datoria netă şi capitaluri al SAS era de 4,70. Prin urmare, este prudent să se compare raportul dintre datoria netă şi capitaluri al SAS după recapitalizare cu cel de la 31 ianuarie 2020, care este mai mare. | 4,75 |
D. Raportul dintre datoria netă şi capitaluri după recapitalizare (31.10.2021) | 6,81 |
Indicatorul de proporţionalitate II: C - D < / = 0 | -2,06 |
Tipul de beneficiar | Primul an | Al doilea an | Al treilea an | Al patrulea an | Al cincilea an | Al şaselea an | Al şaptelea an | Al optulea an şi ulterior |
Întreprinderi mari | 250 de puncte de bază | 350 de puncte de bază | 350 de puncte de bază | 500 de puncte de bază | 500 de puncte de bază | 700 de puncte de bază | 700 de puncte de bază | 950 de puncte de bază |
Titluri hibride | Primul an | Al doilea an | Al treilea an | Al patrulea an | Al cincilea an | Al şaselea an | Al şaptelea an | Al optulea an şi ulterior |
NSHN1 (5 miliarde SEK) | 340 de puncte de bază | 440 de puncte de bază | 440 de puncte de bază | 590 de puncte de bază | 590 de puncte de bază | 790 de puncte de bază | 790 de puncte de bază | 1 040 de puncte de bază |
NSHN2 (1 miliard SEK) | 440 de puncte de bază | 540 de puncte de bază | 540 de puncte de bază | 690 de puncte de bază | 690 de puncte de bază | 890 de puncte de bază | 890 de puncte de bază | 1 140 de puncte de bază |
Sezonul IATA | Cota medie de sloturi orare a SAS | Cele mai mari trei cote de sloturi ale SAS | Rata medie de congestie a aeroportului | Cele mai mari trei rate de congestie ale aeroportului |
Vara 2019 | 16% | 32% (interval orar: 5:00-5:59 UTC) 32% (interval orar: 6:00-6:59 UTC) 30% (interval orar: 14:00-14:59 UTC) | 43% | 73% (interval orar: 6:00-6:59 UTC) 72% (interval orar: 5:00-5:59 UTC) 70% (interval orar: 17:00-17:59 UTC) |
Iarna 2019-2020 | 14% | 34% (interval orar: 6:00-6:59 UTC) 32% (interval orar: 7:00-7:59 UTC) 28% (interval orar: 16:00-16:59 UTC) | 37% | 67% (interval orar: 7:00-7:59 UTC) 64% (interval orar: 18:00-18:59 UTC) 63% (interval orar: 19:00-19:59 UTC) |
Sezonul IATA | Cota medie de sloturi orare a SAS | Cele mai mari trei cote de sloturi ale SAS | Rata medie de congestie a aeroportului | Cele mai mari trei rate de congestie ale aeroportului |
Vara 2019 | 16% | 30% (interval orar: 6:00-6:59 UTC) 29% (interval orar: 5:00-5:59 UTC) 29% (interval orar: 12:00-12:59 UTC) | 36% | 59% (interval orar: 13:00-13:59 UTC) 58% (interval orar: 6:00-6:59 UTC) 58% (interval orar: 15:00-15:59 UTC) |
Iarna 2019-2020 | 14% | 32% (interval orar: 16:00-16:59 UTC) 28% (interval orar: 6:00-6:59 UTC) 27% (interval orar: 7:00-7:59 UTC) | 31% | 62% (interval orar: 7:00-7:59 UTC) 56% (interval orar: 16:00-16:59 UTC) 52% (interval orar: 19:00-19:59 UTC) |