Secţiunea 7 - Standardul 7 - Închiderea cazului - Standarde din 2023 - STANDARDE MINIME DE CALITATE privind managementul de caz în serviciile sociale acordate persoanelor vârstnice
M.Of. 1173
În vigoare Versiune de la: 22 Decembrie 2023
SECŢIUNEA 7:Standardul 7 - Închiderea cazului
(1)SPAS/FSS închide cazul în condiţii reglementate de actele normative în vigoare.
(2)Rezultat: Cazul beneficiarului este închis în condiţii reglementate de actele normative în vigoare.
(3)Cerinţe minime
1.Închiderea cazului se realizează la iniţiativa oricăreia dintre părţi: FSS sau MC sau beneficiar/reprezentant legal.
2.Motivele care pot determina închiderea cazului pot fi:
a)obiectivele stabilite pentru beneficiar au fost atinse şi rezultatele dorite au fost obţinute;
b)referirea către alte servicii;
c)decesul beneficiarului;
d)transferul beneficiarului;
e)la cererea beneficiarului/reprezentantului legal.
3.La închiderea cazului, MC completează cel puţin: minuta de informare a beneficiarului/reprezentantului legal, raportul de închidere a cazului, chestionarul de satisfacţie a beneficiarului.
4.Raportul de închidere a cazului cuprinde cel puţin: diagnoza iniţială, componenţa echipei multidisciplinare, durata intervenţiei, situaţia beneficiarului, datele de contact ale beneficiarului sau/şi ale reprezentantului legal la care poate fi contactat după încetarea furnizării serviciilor.
5.MC transmite raportul de închidere a cazului către FSS, care îl înregistrează conform procedurii interne.
(4)Indicatori de monitorizare
Im. 1. Raportul de închidere a cazului respectă cerinţele minime ale standardului de calitate.
Im. 2. Raportul de închidere a cazului este arhivat la dosarul de caz.