Secţiunea 2 - Dosarul arhivistic - Regulament din 2024 de ordine interioară al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism
(1)La soluţionarea dosarului, în vederea predării acestuia la grefă, grefierul-şef serviciu ori grefierul anume desemnat aşază documentele existente în fiecare dosar în ordine cronologică sau în cea prevăzută în reglementările interne, le numerotează şi le coase sau le leagă în coperte de carton, în aşa fel încât să se asigure citirea completă a textelor, a datelor calendaristice şi a rezoluţiilor. Din dosar se îndepărtează agrafele, clemele şi acele.
(2)Pe coperta dosarului se menţionează denumirea direcţiei şi a compartimentului de activitate, indicativul din nomenclatorul arhivistic, termenul de păstrare, problema la care se referă, numărul de file şi numărul ordinului, potrivit anexei nr. 2 la Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, republicată.
(3)Pe o filă adăugată la sfârşitul dosarului, respectiv după ultima menţiune scrisă din cuprinsul registrelor şi condicilor, salariatul care gestionează arhiva menţionează: "prezentul dosar (registru, condică etc.) conţine ... file" (în cifre şi litere), aplică ştampila rotundă şi semnează.