Secţiunea 0 - Regulament din 2023 de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară

M.Of. 125 bis

În vigoare
Versiune de la: 18 Noiembrie 2025
SECŢIUNEA 0:
Art. 66
Fluxul integrat de cadastru şi carte funciară presupune parcurgerea următoarelor etape:
- la înregistrarea în RGI cererea este alocată în mod aleatoriu inspectorului, asistentului registrator şi registratorului, după caz;
- în funcţie de obiectul cererii, inspectorul accesează modulul de cadastru al sistemului integrat, parcurgând etapele din aplicaţia informatică;
- dacă din punct de vedere tehnic documentaţia îndeplineşte cerinţele impuse, inspectorul admite cererea, generează referatul de admitere care se transmite serviciului de publicitate imobiliară;
- dacă se impun completări/modificări ale documentaţiei cadastrale, se emite nota de completare din referatul generat de aplicaţie. Referatul se transmite asistentului registrator/registratorului de carte funciară, care verifică documentaţia din punct de vedere juridic şi emit nota de completare, dacă se impune;
- dacă documentaţia cadastrală este incorectă sau nu au fost depuse completările în termenul stabilit prin referatul de completare, se generează referatul de respingere;
- inspectorul soluţionează cererea prin admitere sau respingere;
- după soluţionarea cererii de către inspector cererea se transmite serviciului de publicitate imobiliară;
- serviciul de publicitate imobiliară emite încheierea de carte funciară de admitere, de admitere în parte sau de respingere.