Secţiunea 7 - 1.3.7. Actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului - Regulament din 2020 privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară
M.Of. 56 bis
În vigoare
(1)Documentaţia întocmită pe sectoare cadastrale, se predă în formatele, în numărul de exemplare şi cu respectarea celor menţionate în tabelul de mai jos:
Livrarea -Documente tehnice ale cadastrului finale
Nr. crt. | Livrabil | Format analogic | Format digital |
1 | Cereri de rectificare, contestaţii, acte, procese verbale, etc. | nu | .pdf*) |
2 | Fişierele.cgxml | nu | .xml*) |
3 | Registrul cadastral al imobilelor | nu | |
4 | Opisul alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor şi al altor deţinători | nu | .pdf,.xls |
5 | Planurile cadastrale | nu | .tiff georeferenţiat, .shp, .pdf, .dxf |
6 | Planul sectoarelor cadastrale după caz** | nu | .tiff georeferenţiat, .shp, .pdf, .dxf |
7 | Proces verbal de realizare a campaniei de informare publică etapa 2 | nu |
*) Fişierele.cgxml şi.pdf asociate se încarcă de Prestator în aplicaţia informatică, pe baza user-ului şi a parolei anterior solicitate oficiului teritorial. Acestea nu se predau pe suporturi fizice.
**) Planul sectoarelor cadastrale se predă în cazul lucrărilor executate la nivel de UAT.
(5)Durata activităţilor în cadrul lucrărilor de înregistrare sistematică se stabileşte în funcţie de obiectul lucrărilor, conform Tabelelor nr. 1 şi 2.
1._
Tabel nr. 1 Activităţi pentru lucrări realizate la nivel de UAT
Nr. crt. | Descriere activitate | Responsabil de activitate | Durata estimată a activităţii (zile) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Realizare Livrare 1 «Raport Preliminar» | Prestator | 25 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Verificarea şi recepţia Livrării 1 «Raport Preliminar» | Achizitor | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Acceptanţă Livrare 1 «Raport Preliminar» | Achizitor | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Derularea lucrărilor de specialitate şi realizare Livrare 2, care conţine 2 sublivrări: Sublivrarea 2.1 - Plan cadastral al intravilanului Sublivrarea 2.2 - Documente tehnice ale cadastrului spre publicare | Prestator | 240-500 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Verificarea şi recepţia Livrării 2, care include: - Verificarea şi recepţia Sublivrării 2.1 - Plan cadastral al intravilanului - Verificarea şi recepţia Sublivrării 2.2 - Documente tehnice ale cadastrului spre publicare | OCPI | 10 40-100 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Acceptanţa - Sublivrării 2.1 - Plan cadastral al intravilanului - Sublivrării 2.2 - Documente tehnice ale cadastrului spre publicare | Achizitor | 5 5/livrare/livrare parţială | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Pregătirea publicării documentelor tehnice ale cadastrului | Primărie, OCPI | 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Publicarea documentelor tehnice ale cadastrului şi primirea cererilor de rectificare | Primărie, OCPI | 60 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Soluţionarea cererilor de rectificare | OCPI, Prestator, UAT prin reprezentanţi desemnaţi în Comisia de soluţionare a cererilor de rectificare | 90 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Actualizarea documentelor tehnice în urma soluţionării cererilor de rectificare şi realizare Livrare 3 «Documente tehnice ale cadastrului finale» | Prestator | 30 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Verificarea şi recepţia Livrării 3 «Documente tehnice ale cadastrului finale» | OCPI | 25 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Acceptanţa Livrării 3 «Documente tehnice ale cadastrului finale» | Achizitor | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2._
Tabel nr. 2 Activităţi pentru lucrări realizate pe sectoare cadastrale
Nr. crt. | Descriere activitate | Responsabil de activitate | Durata estimată a activităţii (zile) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lucrări realizate la nivel de sector cadastral pentru un număr estimat de 2.500 de imobile | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Derularea lucrărilor de specialitate | Prestator | 60-220 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Verificarea şi recepţia Livrării - «Documente tehnice ale cadastrului spre publicare» | OCPI | 50 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Acceptanţa Livrării - «Documente tehnice ale cadastrului spre publicare» | Achizitor | 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Pregătirea publicării documentelor tehnice ale cadastrului | Primărie, OCPI | 10 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Publicarea documentelor tehnice ale cadastrului şi primirea cererilor de rectificare | OCPI cu sprijinul Prestatorului şi reprezentantului UAT | 60 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Soluţionarea cererilor de rectificare | OCPI, Prestator, UAT prin reprezentanţi desemnaţi în Comisia de soluţionare a cererilor de rectificare | 90 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Actualizarea documentelor tehnice în urma soluţionării cererilor de rectificare şi întocmirea «Documentelor tehnice ale cadastrului finale» | Prestator | 25 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Verificarea şi recepţia Livrării - «Documente tehnice ale cadastrului finale» | OCPI | 15 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Acceptanţa Livrării - «Documente tehnice ale cadastrului finale» | Achizitor | 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(6)În cazul lucrărilor realizate la nivel de UAT, Sublivrarea 2.1 poate fi predată oricând în perioada "Derulării lucrărilor de specialitate". Sublivrarea 2.2 poate conţine livrări parţiale sau poate fi predată integral. Se pot efectua livrări parţiale, în funcţie de suprafaţa contractată a UAT, după cum urmează:
a)până la 3.000 ha: maxim 4 livrări parţiale
b)3.001 ha - 6.000 ha: maxim 5 livrări parţiale
c)6.001 ha - 9.000 ha: maxim 6 livrări parţiale
d)9.001 ha - 15.000 ha: maxim 8 livrări parţiale
e)peste 15.000 ha: maxim 10 livrări parţiale
Livrările parţiale trebuie să conţină sectoare cadastrale adiacente.
(7)Pentru fiecare livrare parţială Prestatorul stabileşte durata activităţii "Derularea lucrărilor de specialitate" astfel încât perioada totală pentru realizarea lucrărilor de specialitate aferente livrărilor parţiale nu depăşească perioada ofertată şi precizată în contract.
(8)Fiecare livrare parţială va include toate livrabilele prevăzute la capitolul 1.3.5.2. Livrabile.
Durata activităţii de verificare şi recepţie pentru 1 livrare/livrări parţiale va fi stabilită în concordanţă cu suprafaţa contractată:
- până la 3.000 ha: maxim 40 de zile, indiferent dacă se efectuează o singură livrare sau mai multe livrări parţiale (maxim 4);
- 3001 ha - 6.000 ha: maxim 50 de zile, indiferent dacă se efectuează o singură livrare sau mai multe livrări parţiale (maxim 5);
- 6001 ha - 9.000 ha: maxim 60 de zile, indiferent dacă se efectuează o singură livrare sau mai multe livrări parţiale (maxim 6);
- 9001 ha - 15.000 ha: maxim 80 de zile, indiferent dacă se efectuează o singură livrare sau mai multe livrări parţiale (maxim 8);
- peste 15.000 ha: maxim 100 de zile, indiferent dacă se efectuează o singură livrare sau mai multe livrări parţiale (maxim 10).
(9)Publicarea documentelor tehnice se realizează după emiterea procesului-verbal de acceptanţă a ultimei livrări parţiale din Livrarea 2.2.
(10)Durata de realizare a unei livrări include şi zilele în care lucrarea este la prestator pentru refaceri şi tipărirea documentelor.
(11)În cazul lucrărilor realizate la nivel de UAT, pentru Livrarea 1 durata de realizare se calculează de la data semnării contractului de prestări servicii. Pentru Livrarea 2 durata de realizare se calculează de la data comunicării Procesului-verbal de acceptanţă a Livrării 1. Pentru Livrarea 3 durata de realizare se calculează de la data comunicării tuturor Proceselor verbale de soluţionare a cererilor de rectificare/contestaţiilor.
(12)În cazul lucrărilor realizate la nivel de sector cadastral, pentru Livrarea 1 durata de realizare se calculează de la data semnării contractului de prestări servicii. Pentru Livrarea 2 durata de realizare se calculează de la data comunicării tuturor Proceselor verbale de soluţionare a cererilor de rectificare/contestaţiilor.
(13)Valorile estimate din tabelul nr. 1 şi 2 se referă la intervalul maxim de zile alocat unei activităţi, exceptând durata publicării documentelor tehnice ale cadastrului. Perioada specifică pentru fiecare UAT/sector este prevăzută în contract.
(14)Durata estimată pentru activitatea de verificare şi recepţie aferentă fiecărei livrări, prevăzută în tabelele nr. 1 şi 2, se calculează de la data predării livrării/livrării parţiale, după caz, şi nu include zilele aferente verificării şi recepţiei documentelor redepuse ca urmare a deficienţelor constatate de Comisia de recepţie.