Secţiunea 15 - STRUCTURI FĂRĂ PATURI. XV. Serviciul de Management al Calităţii Serviciilor Medicale - Regulament din 2019 de organizare şi funcţionare al Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti

M.Of. 317 bis

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 23 Aprilie 2019
SECŢIUNEA 15:STRUCTURI FĂRĂ PATURI. XV. Serviciul de Management al Calităţii Serviciilor Medicale
Art. 54
Serviciul de Management al Calităţii Serviciilor Medicale are în principal următoarele atribuţii:
a)coordonează activităţile de elaborare a documentelor sistemului de management al calităţii: manualul calităţii şi procedurile;
b)asigură coordonarea şi implementarea programul de acreditare a tuturor serviciilor oferite în cadrul unităţii, pe baza procedurilor operaţionale specifice fiecărei secţii, laborator etc. şi a standardelor de calitate;
c)implementează instrumente de asigurare a calităţii şi de evaluare a serviciilor oferite;
d)asigură implementarea strategiilor şi obiectivelor referitoare la managementul calităţii declarate de manager;
e)asigură implementarea şi menţinerea conformităţii sistemului de management al calităţii cu cerinţele specifice;
f)monitorizează procesului de elaborare a procedurilor specifice de la nivelul spitalului, prin utilizarea modelelor standard în vederea asigurării conformităţii;
g)asigură aplicarea strategiei sanitare şi politica de calitate a unităţii în domeniul medical în scopul asigurării sănătăţii pacienţilor.