Art. 10. - Regulament din 2015 privind organizarea, funcţionarea şi componenţa Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatare forestieră, precum şi criteriile de atestare pentru activitatea de exploatare forestieră

M.Of. 693

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 14 Octombrie 2015
Art. 10
Atribuţiile secretariatului Comisiei sunt următoarele:
a)primirea şi înregistrarea documentaţiilor necesare atestării/reatestării;
b)întocmirea graficului de şedinţe, pe care îl supune spre aprobare preşedintelui Comisiei;
c)pregătirea şedinţelor şi asigurarea logisticii necesare desfăşurării acestora;
d)inventarierea documentelor din dosarele prezentate pentru atestare/reatestare, completarea unei fişe pentru fiecare dosar şi returnarea dosarelor incomplete care au fost respinse de Comisie;
e)redactarea certificatelor de atestare/reatestare şi prezentarea acestora spre semnare preşedintelui Comisiei, potrivit hotărârilor acesteia;
f)întocmirea comunicărilor către operatorii economici cărora le-au fost respinse cererile de atestare/reatestare, cu menţionarea motivelor de respingere şi prezentarea acestora spre semnare preşedintelui Comisiei;
g)ţinerea evidenţei dosarelor de atestare/reatestare într-un registru special şi reactualizarea, după fiecare şedinţă, a listei operatorilor economici atestaţi/reatestaţi, în ordinea emiterii certificatelor, pe suport electronic, precum şi a celor respinşi;
h)arhivarea dosarelor care au fost analizate de Comisie;
i)comunicarea către operatorii economici a hotărârii Comisiei privind retragerea certificatului de atestare/reatestare;
j)întocmirea procesului-verbal de şedinţă şi consemnarea modului în care se desfăşoară lucrările Comisiei;
k)redactarea hotărârilor Comisiei şi a celorlalte documente emise de aceasta;
l)ţinerea evidenţei personalului de specialitate pentru fiecare operator economic;
m)comunicarea informaţiilor privind întocmirea documentaţiilor aferente cererilor de atestare/reatestare către operatorii economici interesaţi.