Art. 3. - La cererea de înscriere se anexează următoarele acte: - Regulament din 2005 privind organizarea si desfăşurarea concursului de admitere în magistratură

M.Of. 816

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 3 Noiembrie 2005
Art. 3
(1)Concursul de admitere se organizează anual sau ori de câte ori este necesar, de Consiliul Superior al Magistraturii, prin Institutul Naţional al Magistraturii, pentru ocuparea posturilor vacante de la judecătorii şi de la parchetele de pe lângă acestea.
(2)Consiliul Superior al Magistraturii stabileşte în fiecare an numărul de locuri scoase la concurs, în funcţie de posturile de judecători şi procurori vacante, precum şi de cele care vor fi înfiinţate.
(3)Data, locul, modul de desfăşurare a concursului de admitere, numărul de locuri scoase la concurs, tematica şi bibliografia se publică pe paginile de Internet ale Consiliului Superior al Magistraturii şi Institutului Naţional al Magistraturii, cu cel puţin 60 de zile înainte de data stabilită pentru concurs.
(4)Data, locul, modul de desfăşurare a concursului de admitere şi numărul de locuri scoase la concurs se aduc la cunoştinţă şi printr-un comunicat de presă, care se publică în 3 cotidiene centrale.
(5)Cererile de înscriere tipizate se elaborează de Consiliul Superior al Magistraturii şi se înaintează tribunalelor şi parchetelor de pe lângă acestea odată cu tematica şi bibliografia stabilite pentru concurs.
(6)La înscriere candidaţii primesc cererea tipizată, un exemplar al prezentului regulament, precum şi tematica şi bibliografia stabilite pentru concurs.
(7)Cererile pentru înscrierea la concurs se depun cu cel puţin 30 de zile înainte de data acestuia, la tribunale şi, după caz, la parchetele de pe lângă acestea, în ale căror circumscripţii domiciliază candidaţii.
(8)La cererea de înscriere se anexează următoarele acte:
a)certificatul de naştere, în copie;
b)actul de identitate, în copie;
c)diploma de licenţă, în copie;
d)chitanţa de plată a taxei de înscriere;
e)certificatul de cazier judiciar;
f)certificatul de cazier fiscal;
g)declaraţia pe propria răspundere că nu au avut întreruperi în activitate;
h)curriculum vitae;
i)carnetul de muncă sau alte acte doveditoare ale vechimii în specialitate, în copie.
(9)Cuantumul taxei de înscriere la concurs se stabileşte prin hotărâre a Consiliului Superior al Magistraturii, în funcţie de cheltuielile necesare pentru organizarea concursului. Taxa se plăteşte la casieria tribunalului sau, după caz, a parchetului la care se face înscrierea. Pentru încasarea taxei se va utiliza chitanţier separat de cel folosit pentru activitatea curentă. Chitanţele se întocmesc în 3 exemplare, dintre care originalul şi al doilea exemplar se vor înmâna candidatului. Sumele astfel obţinute se vor vira la Consiliul Superior al Magistraturii prin ordin de plată.
(10)Preşedinţii tribunalelor şi, după caz, prim-procurorii parchetelor de pe lângă acestea vor transmite dosarele candidaţilor, cu cel puţin 25 de zile înainte de data concursului, la Consiliul Superior al Magistraturii.