Secţiunea 1 - Stabilirea normei didactice - Regulament din 2003 privind organizarea şi funcţionarea centrelor şi a cabinetelor de asistenţă psihopedagogică
M.Of. 702
Ieşit din vigoare Versiune de la: 7 Octombrie 2003
SECŢIUNEA 1:Stabilirea normei didactice
Art. 15
(1)Norma didactică a personalului didactic din CJAP/CMBAP se stabileşte potrivit prevederilor art. 43 lit. e) din Legea nr. 128/1997 şi conform Ordonanţei Guvernului nr. 103/1998 privind structura normei didactice în învăţământul preuniversitar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 109/1999.
(2)Norma didactică a personalului didactic din CJAP/CMBAP cuprinde un număr de 40 de ore pe săptămână, repartizate astfel:
a)18 ore/săptămână, care constau în: activităţi de asistenţă psihopedagogică, desfăşurate individual şi colectiv cu elevii, consiliere, examinare, preorientare, orientare, reorientare şcolară şi profesională, activităţi de consiliere a părinţilor, cadrelor didactice, participare la şedinţe cu părinţii, la comisiile metodice şi consiliile pedagogice cu tematică specifică, centralizarea datelor pentru elaborarea materialelor informative pe problematica orientării şcolare şi profesionale la nivel judeţean, întocmirea şi realizarea de programe de informare şi consiliere privind cariera, activităţi de cercetare ştiinţifică cu tematică psihopedagogică; 2-4 ore de predare în specialitatea înscrisă pe diplomă;
b)22 de ore/săptămână, care constau în: activităţi de pregătire metodico-ştiinţifică şi complementară, pregătirea şi corectarea rezultatelor examinărilor, stabilirea măsurilor şi întocmirea programelor de intervenţie şi evaluare psihopedagogică, activităţi de documentare ştiinţifică, colaborarea cu comunităţile locale.
Art. 16
(1)Norma didactică a personalului didactic din cabinetele de asistenţă psihopedagogică se stabileşte potrivit prevederilor art. 43 lit. e) din Legea nr. 128/1997 şi conform Ordonanţei Guvernului nr. 103/1998, aprobată cu modificări prin Legea nr. 109/1999.
(2)Norma didactică a personalului didactic din cabinetele de asistenţă psihopedagogică cuprinde un număr de 40 de ore pe săptămână, repartizate astfel:
a)18 ore/săptămână, care constau în: activităţi de asistenţă psihopedagogică, desfăşurate individual şi colectiv cu elevii, consiliere, examinare, preorientare, orientare, reorientare şcolară şi profesională, activităţi de consiliere a părinţilor, cadrelor didactice, participare la şedinţe şi lectorate cu părinţii, la comisiile metodice şi consiliile pedagogice cu tematică specifică; 2-4 ore de predare în specialitatea înscrisă pe diplomă;
b)22 de ore/săptămână, care constau în: activităţi de pregătire metodico-ştiinţifică şi complementară; pregătirea şi corectarea rezultatelor examinărilor, stabilirea măsurilor şi întocmirea programelor de intervenţie şi evaluare psihopedagogică, activităţi metodico-ştiinţifice, colaborarea cu comunităţile locale.