Secţiunea 1 - Organizarea Curţii de Conturi - Ordonanță de urgență 43/2006 privind organizarea şi funcţionarea Curţii de Conturi

M.Of. 525

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 19 Iunie 2006
SECŢIUNEA 1:Organizarea Curţii de Conturi
Art. 30
(1)Curtea de Conturi este o autoritate administrativă autonomă, cu personalitate juridică, finanţată de la bugetul statului. Sediul Curţii de Conturi este în municipiul Bucureşti.
(2)Curtea de Conturi este organizată la nivel central şi la nivel teritorial.
(3)La nivel teritorial, funcţiile Curţii de Conturi se exercită prin direcţiile de audit judeţene şi a municipiului Bucureşti, unităţi fără personalitate juridică. Sediile direcţiilor de audit sunt în oraşele reşedinţă de judeţ şi în municipiul Bucureşti.
(4)În cadrul sediului central al Curţii de Conturi funcţionează Secretariatul general.
Art. 31
(1)Curtea de Conturi se compune din departamente, conduse de câte un consilier de conturi.
(2)În cadrul departamentelor pot fi organizate direcţii, servicii şi birouri.
(3)Secretariatul general este condus de un secretar general.
Art. 32
Direcţiile de audit teritoriale sunt conduse de câte un director, cu excepţia Direcţiei de Audit a Municipiului Bucureşti, a cărei conducere este asigurată de un director ajutat de un director adjunct. În cadrul direcţiilor de audit teritoriale pot fi organizate servicii şi birouri.
Art. 33
Pe lângă Curtea de Conturi funcţionează Autoritatea de audit pentru fondurile nerambursabile acordate României de către Uniunea Europeană. Atribuţiile, organizarea şi funcţionarea Autorităţii de audit sunt prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă.