Art. 55. - Publicarea în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene este obligatorie în toate situaţiile în care: - Ordonanță de urgență 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii
M.Of. 418
Ieşit din vigoare Versiune de la: 10 Martie 2016
Art. 55
(1)Anunţul de participare se publică în SEAP şi, după caz, în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, precum şi, opţional, în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, Achiziţii publice.
(2)Publicarea în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene este obligatorie în toate situaţiile în care:
a)autoritatea contractantă se încadrează în una dintre categoriile prevăzute la art. 8 lit. a)-c), iar valoarea estimată a contractului de furnizare sau de servicii care urmează să fie atribuit este egală ori mai mare decât echivalentul în lei al sumei de 130.000 euro;
b)autoritatea contractantă se încadrează în una dintre categoriile prevăzute la art. 8 lit. d) sau e), iar valoarea estimată a contractului de furnizare ori de servicii care urmează să fie atribuit este egală sau mai mare decât echivalentul în lei al sumei de 400.000 euro;
c)valoarea estimată a contractului de lucrări care urmează să fie atribuit este egală sau mai mare decât echivalentul în lei al sumei de 5.000.000 euro.
(1)Anunţul de participare se publică în SEAP şi, după caz, în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, precum şi, opţional, în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, Achiziţii publice.
(2)Publicarea în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene este obligatorie în toate situaţiile în care:
a)autoritatea contractantă se încadrează în una dintre categoriile prevăzute la art. 8 lit. a)-c), iar valoarea estimată a contractului de furnizare sau de servicii care urmează să fie atribuit este egală ori mai mare decât echivalentul în lei al sumei de 130.000 euro;
b)autoritatea contractantă se încadrează în una dintre categoriile prevăzute la art. 8 lit. d) sau e), iar valoarea estimată a contractului de furnizare ori de servicii care urmează să fie atribuit este egală sau mai mare decât echivalentul în lei al sumei de 400.000 euro;
c)valoarea estimată a contractului de lucrări care urmează să fie atribuit este egală sau mai mare decât echivalentul în lei al sumei de 5.000.000 euro.Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Jurisprudenţă numărul de obiecte din listă: (368)
Hotarari judecătoresti numărul de obiecte din listă: (367)
- Decizie nr. 787/2016 din 23-mai-2016, Curtea de Apel Alba Iulia, litigiu privind achizitiile publice (Contencios administrativ si fiscal)
- Decizie nr. 787/2016 din 23-mai-2016, Curtea de Apel Alba Iulia, litigiu privind achizitiile publice (Contencios administrativ si fiscal)
- Decizie nr. 719/2016 din 06-mai-2016, Curtea de Apel Alba Iulia, litigiu privind achizitiile publice (Contencios administrativ si fiscal)
Decizie CNSC numărul de obiecte din listă: (1)
Comentarii, monografii, reviste şi webinarii numărul de obiecte din listă: (2)
Articole numărul de obiecte din listă: (2)
- Calificarea căii de atac în litigiile având ca obiect acordarea despăgubirilor pentru repararea prejudiciilor cauzate în cadrul procedurii de atribuire, precum şi în cele privind executarea, nulitatea, anularea, rezoluţiunea, rezilierea sau denunţarea unilaterală a contractelor de achiziţie publică
- Achiziţie publică. Plângere formulată de autoritatea contractantă împotriva deciziei de soluţionare a contestaţiei. Admisibilitate. Directiva nr. 89/665/CEE, modificată prin Directiva nr. 2007/66/CE. Inexistenţa unei obligaţii a statelor membre de a prevedea şi în favoarea autorităţilor contractante o acţiune în instanţă împotriva deciziilor organismelor competente. Inexistenţa unei interdicţii ca normele interne ale statelor membre să prevadă astfel de căi de atac. Admisibilitatea căilor de atac împotriva deciziei de soluţionare a contestaţiei în dreptul român. Lucrări de reabilitare referitoare la un imobil monument istoric. Cerinţe speciale de calificare. Admisibilitatea impunerii unor asemenea cerinţe în cazul reabilitării imobilelor din patrimoniul istoric