Art. 15. - Art. 15 - Ordonanță de urgență 22/2009 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii

M.Of. 174

În vigoare
Versiune de la: 10 Iulie 2022
Art. 15
(1)Activitatea ANCOM este analizată de Parlament prin dezbaterea raportului anual, care se prezintă pentru anul anterior, precum şi a rapoartelor specifice întocmite la solicitarea Comisiei pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor din cadrul Camerei Deputaţilor şi a Comisiei pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei din cadrul Senatului.
(2)Raportul anual de activitate se depune la Comisia pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor din cadrul Camerei Deputaţilor, la Comisia pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei din cadrul Senatului şi la ministerul de specialitate, până la data de 30 aprilie, şi se dezbate în prezenţa preşedintelui şi a vicepreşedinţilor ANCOM. Pe marginea raportului anual, comisiile întocmesc şi adoptă un raport.

(21)Raportul anual de activitate conţine, printre altele, informaţii cu privire la situaţia existentă în piaţa comunicaţiilor electronice, deciziile emise de ANCOM în perioada de referinţă, resursele umane şi financiare existente, precum şi alocarea acestora în anul anterior, respectiv cu privire la planurile viitoare ale ANCOM.

(3)La solicitarea Comisiei pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor din cadrul Camerei Deputaţilor şi a Comisiei pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei din cadrul Senatului, ANCOM va prezenta, spre dezbatere şi aprobare, comisiilor un program de măsuri concrete pentru remedierea eventualelor lipsuri semnalate în raport.
(4)Raportul Comisiei pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor din cadrul Camerei Deputaţilor şi al Comisiei pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei din cadrul Senatului asupra raportului anual de activitate se supune dezbaterii în plenul Parlamentului, în prezenţa preşedintelui şi a vicepreşedinţilor ANCOM.