Ordinul 3903/2018 privind stabilirea structurii situaţiilor referitoare la monitorizarea derulării programului de investiţii publice potrivit prevederilor art. 44 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, precum şi pentru stabilirea conţinutului-cadru al raportărilor privind stadiul de implementare a proiectelor de investiţii publice semnificative potrivit prevederilor art. II din Hotărârea Guvernului nr. 363/2018 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind prioritizarea proiectelor de investiţii publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 225/2014

M.Of. 29

În vigoare
Versiune de la: 10 Ianuarie 2019
Ordinul 3903/2018 privind stabilirea structurii situaţiilor referitoare la monitorizarea derulării programului de investiţii publice potrivit prevederilor art. 44 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, precum şi pentru stabilirea conţinutului-cadru al raportărilor privind stadiul de implementare a proiectelor de investiţii publice semnificative potrivit prevederilor art. II din Hotărârea Guvernului nr. 363/2018 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind prioritizarea proiectelor de investiţii publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 225/2014
Dată act: 27-dec-2018
Emitent: Ministerul Finantelor Publice
În temeiul art. 5 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare, al art. II din Hotărârea Guvernului nr. 363/2018 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind prioritizarea proiectelor de investiţii publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 225/2014, şi al art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
având în vedere art. 44 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi art. 27 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:
Art. 1
În vederea monitorizării derulării programului de investiţii publice se instituie un sistem de raportare pentru ordonatorii principali de credite ai autorităţilor şi instituţiilor publice finanţate din bugetele prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 2
(1)Raportarea datelor aferente programului de investiţii publice se realizează centralizat de către ordonatorii principali de credite, potrivit anexei nr. 1, care se transmite Ministerului Finanţelor Publice în format electronic, cu semnătură autorizată, lunar, până cel târziu în a zecea zi lucrătoare inclusiv a lunii curente pentru luna anterioară.
(2)Raportarea indicatorilor de progres şi rezultat corespunzători proiectelor de investiţii publice semnificative se realizează centralizat de către ordonatorii principali de credite şi se transmite Ministerului Finanţelor Publice trimestrial, în format electronic şi/sau letric, cu semnătură autorizată, conform anexei nr. 2, până cel târziu la data de 25 inclusiv a lunii următoare trimestrului pentru care se face raportarea.
(3)Completarea anexei nr. 2 se face conform instrucţiunilor prevăzute în anexa nr. 3.
(4)În cazul nerespectării prevederilor alin. (1), Ministerul Finanţelor Publice este autorizat să blocheze deschiderile de credite bugetare pentru ordonatorii principali de credite ai bugetului de stat, bugetului asigurărilor sociale de stat şi bugetelor fondurilor speciale.
Art. 3
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 4
Anexele nr. 1 şi 2 vor fi transmise Direcţiei generale de programare bugetară din cadrul Ministerului Finanţelor Publice.
Art. 5
Pe baza informaţiilor prezentate de către ordonatorii principali de credite, Ministerul Finanţelor Publice elaborează rapoarte/informări trimestriale ce vor fi supuse aprobării conducerii ministerului şi, ulterior, publicate la adresa www.mfinante.ro
Art. 6
Direcţia generală de programare bugetară, direcţiile de specialitate din Ministerul Finanţelor Publice şi ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art. 1 vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 7
(1)Prevederile prezentului ordin se aplică începând cu luna ianuarie 2019.
(2)Prima raportare a indicatorilor de progres şi rezultat corespunzători proiectelor de investiţii publice semnificative, menţionată la art. 2 alin. (2), se va întocmi şi transmite de către ordonatorii principali de credite Ministerului Finanţelor Publice până cel târziu la data de 25 inclusiv a lunii aprilie pentru trimestrul I al anului 2019.
(3)La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 1.202/2008 privind stabilirea structurii situaţiilor referitoare la monitorizarea derulării programului de investiţii publice prevăzute la art. 5 alin. (2) şi a unor precizări referitoare la prevederile art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, publicat în Monitorul Oficial al României Partea I, nr. 330 din 25 aprilie 2008, se abrogă.
Art. 8
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-

Ministrul finanţelor publice,

Eugen Orlando Teodorovici

ANEXA nr. 1:Fişa de monitorizare a derulării programului de investiţii publice
la finele lunii ......../(anul) ..............1
Denumirea instituţiei publice2
Nume prenume (Ordonator principal de credite)3 .......................
Funcţia deţinută în cadrul instituţiei publice (semnătura autorizată) ..................
L.S.
- mii lei -

Nr. crt.

Denumirea obiectivului/proiectului /fişei de investiţii

Cod fişă

Valoarea rămasă de finanţat la 31 decembrie anul precedent

*)

Total surse de finanţare

din care

Buget de stat**)

din care

51 - Transferuri între unităţi ale administraţiei publice

din care:

55 - Alte transferuri

din care:

...

...

din care:

56= Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare

din care:

58 = Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile aferente cadrului financiar 2014-2020

din care:

  

...

...

...

...

...

...

0

1

2

3

4

5 = 6+29+33+37

6=7+10+13+16

+19+22+29

7=8+9

8

9

10=11+12

11

12

13=14+15

14

15

16=17+18

17

86

 

Total general, din care:

I

              

II

              

II

              

A

Obiective/proiecte de investiţii în continuare

I

              

II

              

III

              

B

Obiective/proiecte de investiţii noi

I

              

II

              

III

              

C

Alte cheltuieli de investiţii, din care:

I

              

II

              

III

              

a

Achiziţii de imobile, inclusiv terenurile

I

              

II

              

III

              

b

Dotări independente

I

              

II

              

III

              

c

Cheltuieli pentru elaborarea SPF, SF, a altor studii aferente obiectivelor de investiţii, inclusiv cheltuielile necesare pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi acordurilor prevăzute de lege

I

              

II

              

III

              

d

Cheltuieli de expertiză, proiectare, asistenţă tehnică pentru probe tehnologice şi teste şi predare la beneficiar şi de execuţie privind consolidările şi intervenţiile pentru prevenirea sau înlăturarea efectelor produse de acţiuni accidentale şi calamităţi naturale - cutremure, inundaţii, alunecării, prăbuşiri şi tasări de teren, încendii, accidente tehnice, inclusiv cheltuieli necesare pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi acordurilor prevăzute de lege

I

              

II

              

III

              

e

Lucrări de foraj, cartarea terenului, fotogrammetrie, determinări seismologice, consultanţă şi alte cheltuieli de investiţii ce nu se regăsesc la celelalte categorii de investiţii

I

              

II

              

III

              

f

Cheltuieli de expertiză, proiectare, asistenţă tehnică, pentru probe tehnologice şi teste şi predare la beneficiar şi de execuţie privind reparaţiile capitale, precum şi alte categorii de lucrări de intervenţii , cu excepţia celor incluse la lit. d), astfel cum sunt definite de legislaţia în vigoare, inclusiv cheltuielile necesare pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi acordurilor prevăzute de lege

I

              

II

              

III

              
 

Capitol..............., din care:

I

              

II

              

III

              

A

Obiective/proiecte de investiţii în continuare, din care:

I

              

II

              

III

              

1

 

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

2

 

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

...

 

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

B

Obiective/proiecte de investiţii noi, din care:

I

              

II

              

III

              

1

 

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

2

 

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

...

 

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

C

Alte cheltuieli de investiţii, din care:

I

              

II

              

III

              

a

Achiziţii de imobile, inclusiv terenurile

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

b

Dotări independente

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

c

Cheltuieli pentru elaborarea SPF, SF, a altor studii aferente obiectivelor de investiţii, inclusiv cheltuielile necesare pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi acordurilor prevăzute de lege

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

d

Cheltuieli de expertiză, proiectare, asistenţă tehnică pentru probe tehnologice şi teste şi predare la beneficiar şi de execuţie privind consolidările şi intervenţiile pentru prevenirea sau înlăturarea efectelor produse de acţiuni accidentale şi calamităţi naturale - cutremure, inundaţii, alunecării, prăbuşiri şi tasări de teren, încendii, accidente tehnice, inclusiv cheltuieli necesare pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi acordurilor prevăzute de lege

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

e

Lucrări de foraj, cartarea terenului, fotogrammetrie, determinări seismologice, consultanţă şi alte cheltuieli de investiţii ce nu se regăsesc la celelalte categorii de investiţii

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              

f

Cheltuieli de expertiză, proiectare, asistenţă tehnică, pentru probe tehnologice şi teste şi predare la beneficiar şi de execuţie privind reparaţiile capitale, precum şi alte categorii de lucrări de intervenţii , cu excepţia celor incluse la lit. d), astfel cum sunt definite de legislaţia în vigoare, inclusiv cheltuielile necesare pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi acordurilor prevăzute de lege

Cod fişă

 

I

              

II

              

III

              
 

Capitol .............din care:

I

              

II

              

III

              

...

 

I

              

II

              

III

              
NOTE:
*) _
I Program anual actualizat-credite bugetare
II Plăţi efectuate, cumulat de la începutul anului până la finele lunii pentru care se face raportarea
III Plăţi efectuate în luna pentru care se face raportarea
- mii lei -
 

Observaţii4

 

08- Fonduri externe nerambursabile

din care:

10 - Venituri proprii

din care:

80 - alte surse

din care:

65 - Cheltuieli aferente programelor cu finanţare rambursabilă

din care

71 Active nefinanciare-

din care:

51 - Transferuri între unităţi ale administraţiei publice

din care:

51 - Transferuri între unităţi ale administraţiei publice

din care:

51 - Transferuri între unităţi ale administraţiei publice

din care:

...

...

Active fixe

din care:

Reparaţii capitale aferente activelor fixe

      

Construcţii

Maşini, echipamente şi mijloace de transport

Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale

Alte active fixe

...

...

...

...

...

...

19= 20+21

20

21

22 = 23+28

23 = 24+25+26+27

24

25

26

27

28

29=30

30=31+ 32

31

32

33=34

34 =35+36

35

36

37=38

38 = 39+40

39

40

41

                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
                       
____
**)Poate reprezenta bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, după caz.
1Detalierea alineatelor se va face potrivit structurii aprobate prin legea bugetului de stat, bugetului asigurărilor sociale de stat, după caz, iar sumele vor fi înscrise în mii lei, fără zecimale.
2Potrivit art 2 alin. (1) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, "instituţii publice-denumire generică ce include Parlamentul, Administraţia Prezidenţială, ministerele, celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice, alte autorităţi publice, instituţiile publice autonome, precum şi instituţiile din subordinea/coordonarea acestora...".
3Potrivit art. 20 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, "Ordonatorii principali de credite sunt miniştrii, conducătorii celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, conducătorii altor autorităţi publice şi conducătorii instituţiilor publice autonome.".
4Potrivit art. 44 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, "În cazul în care, pe parcursul derulării procesului investiţional, apar probleme în implementarea unui obiectiv/proiect de investiţii sau a unei categorii de investiţii, ordonatorul principal de credite va consemna, în raportul de monitorizare, cauza şi măsurile ce se impun pentru remedierea acestui lucru".
ANEXA nr. 2:
Ordonator principal de credite,
(Reprezentant legal)
....................................
(nume, prenume, semnăturii)
L.S.
RAPORT DE MONITORIZARE pentru trimestrul ....../......
Nr. ..../......(zz/ll/an)
1.Denumirea obiectivului/proiectului de investiţii:
2.Cod Fişă program/obiectiv/proiect de investiţii:
(În cazul în care obiectivul/proiectul de investiţii este inclus în Programul de investiţii publice în cadrul unei fişe globale se va indica codul acesteia.)
3.Date privind obiectivul/proiectul de investiţii
Documente de aprobare/reaprobare/de actualizare:
- mii lei -

Nr. crt.

Tipul şi data documentului de aprobare/ reaprobare/ actualizare

Valoarea totală aprobată/ reaprobată/ actualizată

din care: valoare

C + M

Durata de realizare aprobată/reaprobată/ actualizată

(luni)

Durata de execuţie a lucrărilor aprobată/reaprobată/ actualizată

(luni)

Principalii indicatori/

capacităţi fizice aprobate/reaprobate/ actualizate

Perioada de implementare a proiectului

de la

până la

0

1

2

3

4

5

6

7

8

         
         
         
         
4.Descrierea obiectivului/proiectului de investiţii
4.1.Lista contractelor încheiate/acte administrative aprobate pentru implementarea obiectivului/proiectului de investiţii

Nr. crt.

Denumire contract/ act administrativ aprobat

Valoare estimată a contractului

- lei fără TVA -

Valoare contract în urma procedurii de achiziţie publică/ valoare act administrativ

- lei cu TVA -

Data de semnare a contractului (nr./data ordinului de începere)

Data de începere a contractului (nr./data ordinului de începere)

Durata conform contract

(luni)

Extindere de timp/ durata totală

(luni)

Data finală

0

1

2

3

4

5

6

7

8

A.

Lot/Etapa/Secţiune/Tronson ..........................

1.

Contract nr. 1 - ....

       

2.

Contract nr. 2 - ....

       

B.

Lot/Etapa/Secţiune/Tronson ...........................

 

Contract nr. 1 - ...

       
 

TOTAL

       
4.2.Informaţii privind contractele/actele administrative în derulare, pentru implementarea obiectivului/proiectului de investiţii
A.Informaţii privind contractele/actele administrative în derulare şi plăţile efectuate

Nr. crt.

Contract/ act administrativ

Act adiţional/modificare act administrativ

Valoare contract/ act administrativ

- lei cu TVA -

Valoare plăţi efectuate

- lei cu TVA -

Valoare rest de plată

- lei cu TVA -

Stadiul implementării la data raportării

Obiectul şi justificarea modificării

Număr/Data

Valoare (lei)

Cumulat la finele trimestrului anterior celui de raportare

în trimestrul de raportare

Fizic

%

Valoric

%

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

A.

Lot/Etapa/Secţiune/Tronson ...........................

1

Ctr. nr. ..../...

A.Ad. nr. 1/...

        
  

A.Ad. nr. 2/...

        

2

Ctr. nr. ..../...

         

B.

Lot/Etapa/Secţiune/Tronson ............................

1

Ctr. nr. .../...

         

2

Ctr. nr. .../...

         
 

TOTAL

         
A.1.Contracte
Lot/Etapa/Secţiune/Tronson ......................
Contract nr. .... - (........................................)
Contract nr. .... - (........................................)
Contract nr. .... - (........................................)
A.2.Exproprieri
5.Implementarea obiectivului/proiectului respectă calendarul de implementare/graficul de realizare.
5.1.Implementarea proiectului conform calendar de implementare/grafic de realizare

Nr. crt.

Contract/act administrativ

Calendarul de derulare a contractului/actului administrativ

Planificat pentru perioada de raportare

Realizat în perioada de raportare

Abaterea de la calendar/grafic

Justificarea abaterii

0

1

2

3

4

5

6

A.

Lot/Etapa/Secţiune/Tronson .........................

 

Ctr. nr. .../....

Activităţi/etape/termene intermediare/ faze determinante/etc., stabilite prin contract (Se vor menţiona în funcţie de natura contractului încheiat, servicii, furnizare, execuţie.)

   

(Se vor da informaţii privind cauzele care au condus la nerespectarea termenelor stabilite, alte informaţii relevante etc.)

 

Ctr. nr. .../....

     
5.2.Indicatorii de monitorizare - Indicatori fizici totali/capacităţi totale ai/ale proiectului

Nr. crt.

Indicator

UM

Cantitate conform contract

Cantitate realizată

Rest de realizat

Stadiu fizic realizat

%

Raportare precedentă

În perioada raportării

Cumulat

0

1

2

3

4

5

6

7

8

A.

Lot/Etapa/Secţiune/Tronson .............................

1

        

2

        

n

        
6.Graficul de achiziţii actualizat la data ................................
(contractele care urmează a fi încheiate pentru finalizarea obiectivului/proiectului - estimate)

Nr. crt.

Contract/ Tip contract

Valoare estimată contract

- lei fără TVA -

Dată anunţ de participare

Dată anunţ depunere ofertă

Data semnare contract

Dată începere contract

Data finalizare contract

0

1

2

3

4

5

6

7

A.

Lot/Etapa/Secţiune/Tronson ......................

1.

Ctr. nr. ..../.....

      

2.

Ctr. nr. ..../.....

      

B.

Lot/Etapa/Secţiune/Tronson ..........................

1.

Ctr. nr. ..../.....

      

2.

Ctr. nr. ..../.....

      
ANEXA nr. 3:INSTRUCŢIUNI de completare a raportului de monitorizare
3."Date privind obiectivul/proiectul de investiţii"
Documente de aprobare/reaprobare/de actualizare:
Col. 1 - se vor menţiona tipul/numărul/data documentului de aprobare/reaprobare/de actualizare (de exemplu: hotărâre de Guvern, ordin de ministru etc.) nr. ....../zz/ll/an; datele vor fi completate în conformitate cu toate documentele de aprobare/reaprobare/actualizare;
Col. 2 - se va menţiona valoarea totală actualizată a obiectivului/proiectului de investiţii, conform prevederilor Legii nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
Col. 4 - durata de realizare aprobată iniţial, conform documentului de aprobare/reaprobare/actualizare corelată cu stadiul de implementare, nr. /dată/tip document justificativ, dacă este cazul;
Col. 5 - durata de execuţie a lucrărilor aprobată/reaprobată/ actualizată corelată cu stadiul de implementare, nr. /dată/tip document justificativ, dacă este cazul;
Col. 6 - se vor menţiona principalii indicatori/capacităţi fizice care urmează să se realizeze prin obiectivul/proiectul de investiţii, în funcţie de specificul şi obiectul fiecărui proiect, de exemplu, km reţea, capacitate staţie epurare, km drum (în funcţie de categoria de drum), orice alte elemente importante pentru realizarea obiectivului/proiectului etc., în conformitate cu documentul aprobator;
Col. 7 şi 8 - se va menţiona perioada de implementare a proiectului de investiţii de la data includerii în Programul de investiţii publice, anexă la legea bugetului de stat, până la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi PIF etc.; ulterior, pe măsura implementării proiectului se vor menţiona toate datele/termenele de extindere/decalări ale termenului de finalizare a proiectului, precum şi documentele aprobatoare, dacă este cazul, respectiv tip document/nr. ......../zz/ll/an.
4."Descrierea obiectivului/proiectului de investiţii"
4.1.Lista contractelor încheiate/acte administrative aprobate pentru implementarea obiectivului/proiectului de investiţii
NOTĂ:
- Se va completa pentru toate obiectivele/proiectele de investiţii indiferent de sursele de finanţare, identificate în PIP prin fişe de obiectiv distincte sau incluse în cadrul fişelor globale, pe măsura implementării acestora, conform stadiului aferent fiecărei etape de raportare.
- În cazul în care implementarea proiectului se realizează pe loturi/etape/secţiuni/tronsoane, conform unei/unui strategii/ calendar de implementare stabilite/stabilit şi aprobate/aprobat, în cadrul acestui subpunct va fi prezentată lista contractelor pentru fiecare lot/etapă/secţiune/tronson etc., în parte coroborat cu graficul de implementare general al proiectului.
- Pentru exproprieri se va trece valoarea aprobată prin hotărâre a Guvernului.
4.2.Informaţii privind contractele/actele administrative în derulare, pentru implementarea obiectivului/proiectului de investiţii
Col. 2 - se vor menţiona toate actele adiţionale (de exemplu, modificare de valoare/extindere termen de finalizare etc.);
Col. 3 - se va completa cu valoarea actului adiţional în cazul în care se modifică valoarea iniţială a contractului;
Col. 4 - se va completa cu valoarea contractului rezultată în urma încheierii actului adiţional de modificare a valorii acestuia, dacă este cazul;
Col. 5 - se va completa cu suma decontată de la începutul contractului până la finele trimestrului anterior de raportare;
Col. 10 - se va completa cu date privind obiectul modificării (de exemplu, extindere termen finalizare, modificare valoare contract etc.) şi justificarea la modificări (de exemplu, eveniment neprevăzut, note de renunţare, note de comandă suplimentară, actualizare preţ contract).
NOTA pentru A.1. şi A.2.:
Vor fi prezentate şi justificate, pe scurt, eventualele probleme/întârzieri apărute în implementarea obiectivului/ proiectului, diferenţe între indicatorii tehnici/capacităţile aprobaţi/ aprobate iniţial şi indicatorii tehnici/capacităţile executaţi/ executate, note de renunţare, note de comandă suplimentară şi orice alte informaţii relevante, care să prezinte stadiul de derulare a fiecărui contract/act administrativ, precum şi modul de soluţionare/acţiunile întreprinse în vederea soluţionării.
5."Implementarea obiectivului/proiectului respectă calendarul de implementare/graficul de realizare
5.1.Implementarea obiectivului/proiectului conform calendar de implementare/grafic de realizare
NOTĂ;
Informaţiile se vor actualiza la fiecare raportare conform stadiului realizat.
5.2.Indicatorii de monitorizare - indicatori fizici totali/capacităţi totale ai/ale proiectului
NOTĂ:
Se va completa conform cantităţilor stabilite potrivit contractelor încheiate [de exemplu, km reţea, capacitate staţie epurare, km drum (în funcţie de categoria de drum), noduri rutiere, poduri, suprafaţă construită, nivel de înălţime sau orice alte/alţi capacităţi/indicatori importante/importanţi specifici pentru realizarea obiectivului/proiectului] şi în funcţie de stadiul de realizare a contractului.
6."Graficul de achiziţii actualizat la data ...................................."
(contractele care urmează a fi încheiate pentru finalizarea obiectivului/proiectului)
NOTĂ:
În cazul în care implementarea obiectivului/proiectului se realizează pe loturi/etape/secţiuni/tronsoane conform unei/unui strategii/grafic de implementare stabilite/stabilit şi aprobate/aprobat, în cadrul acestui subpunct vor fi prezentate toate aspectele legate de implementarea şi realizarea proiectului de investiţii, graficul fiind prezentat pentru fiecare lot/etapă/secţiune/tronson etc., în parte coroborat cu calendarul de implementare general al proiectului.
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 29 din data de 10 ianuarie 2019