Art. 6. - Anunţul afişat la sediul şi, după caz, pe pagina de internet a serviciului de ambulanţă judeţean sau Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, organizator al concursului, va cuprinde, în mod obligatoriu, următoarele elemente: - Ordinul 157/2019 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director din serviciile de ambulanţă judeţene şi a Serviciului de Ambulantă Bucureşti-Ilfov şi aprobarea modelului contractului de administrare a serviciilor de ambulanţă judeţene şi Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov

M.Of. 105

În vigoare
Versiune de la: 20 Aprilie 2023
Art. 6
(1)Anunţul de concurs este întocmit de către serviciul de ambulanţă judeţean sau Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov. Serviciul de ambulanţă judeţean sau Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov are obligaţia să publice, cu cel puţin 15 zile lucrătoare înainte de data stabilită pentru prima probă a concursului pentru ocuparea postului vacant, anunţul privind concursul în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, pe portalul posturi.gov.ro, într-un cotidian de largă circulaţie, pe pagina de internet a unităţii sanitare, precum şi la sediul acesteia.
(2)Anunţul afişat la sediul şi, după caz, pe pagina de internet a serviciului de ambulanţă judeţean sau Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, organizator al concursului, va cuprinde, în mod obligatoriu, următoarele elemente:
a)denumirea postului vacant;
b)documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, locul de depunere a dosarului de concurs şi datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs;
c)condiţiile generale şi specifice;
d)tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora;
e)bibliografia şi, după caz, tematica;
f)temele de proiect;
g)calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data-limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs, datele de desfăşurare a probelor de concurs, termenele în care se afişează rezultatele pentru fiecare probă, termenele în care se pot depune şi în care se afişează rezultatele contestaţiilor, precum şi termenul în care se afişează rezultatele finale.
(3)Informaţiile referitoare la organizarea şi desfăşurarea concursului prezentate la alin. (2) se menţin la locul de afişare şi pe pagina de internet a serviciului de ambulanţă judeţean sau Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov organizator până la finalizarea concursului.
(4)Anunţul publicat într-un cotidian şi în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, va conţine: denumirea postului, nivelul studiilor şi vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul, data, ora şi locul de desfăşurare a acestuia, data-limită până la care se pot depune actele pentru dosarul de concurs şi datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs.
(5)Documentele aferente concursului, respectiv anunţul cuprinzând condiţiile generale şi specifice, calendarul de desfăşurare a concursului, bibliografia şi, după caz, tematica, se transmit spre publicare către portalul posturi.gov.ro, prin intermediul adresei de e-mail: posturi@gov.ro, în termenele prevăzute la alin. (1).
(6)Publicitatea în cazul modificării unor aspecte referitoare la organizarea sau desfăşurarea concursului se realizează în cel mai scurt timp prin mijloacele prevăzute la alin. (1).