Capitolul iii2 - BON DE COMANDĂ-CHITANŢĂ (cod 14-4-11 şi cod 14-4-11/a) - Norme Metodologice din 2000 privind organizarea si conducerea evidentei contabile in partida simpla de catre persoanele fizice care au calitatea de contribuabil in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 73/1999 privind impozitul pe venit

M.Of. 102

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 8 Martie 2000
CAPITOLUL III2:BON DE COMANDĂ-CHITANŢĂ (cod 14-4-11 şi cod 14-4-11/a)
Formular cu regim special de tipărire, înseriere şi numerotare.
ipărit în carnete cu câte 75 de file.
1.Serveşte ca document pentru: contractarea serviciilor, confirmarea primirii şi evaluarea obiectului de executat sau de reparat, după caz, încasarea sumei de la client, determinarea volumului serviciilor prestate şi a materialelor consumate.
2.Se întocmeşte în 3 exemplare de către contribuabil.
3.Circulă:
- exemplarul 1, pentru înregistrarea în contabilitate;
- exemplarul 2 se predă clientului;
- exemplarul 3 rămâne în carnet.
Contribuabilul......................................................

Codul fiscal..........................................................

Nr. de înmatriculare în Registrul comerţului/

anul ....................................................................

Domiciliul/sediul (localitatea, strada, numărul)

...........................................................................

Judeţul ................................................................
BON DE COMANDĂ-CHITANŢĂ Nr. .....

din data de ..................................
Client ............................................................, str. .................................................. nr. ............, bl. ........, et. ......., ap. ......., sectorul/judeţul .................................., localitatea .................................

Codul

Obiectul/Operaţiunea

U.M.

Cantitatea

Preţul unitar/Tariful

- lei -

Valoarea

- lei -

TOTAL I: .............................................

TOTAL II: ............................................

TOTAL (I+II): ......................................

Încasat avans................................................................................................................................

Rest de plată................................................................................................................................

Termen de execuţie......................................................................................................................

Valoarea obiectului adus la reparat...............................................................................................

Obiectul neridicat în termen de un an se valorifică conform normelor legale.

Responsabil,

L.S.

.......................................

Client,



.......................................

14-4-11/a

Materiale date de unitate

(verso)

Codul

Denumirea

U.M.

Cantitatea

Preţul unitar

- lei -

Valoarea

- lei -

TOTAL II: ............................................

Materiale aduse de client

Denumirea

U.M.

Cantitatea

Preţul unitar

- lei -

Valoarea

- lei -

TOTAL III: ............................................

Contribuabilul .....................................................

Codul fiscal ........................................................

Nr. de înmatriculare în Registrul comerţului/

anul ...................................................................

Domiciliul/sediul (localitatea, strada, numărul)

..........................................................................

Judeţul ..............................................................
BON DE COMANDĂ - CHITANŢĂ Nr. ............

din data de ........................................
Client ............................................................, str. .................................................. nr. ............, bl. ........, et. ......., ap. ......., sectorul/judeţul .................................., localitatea .................................

Codul

Obiectul/Operaţiunea

U.M.

Cantitatea

Preţul unitar/

Tariful

- lei -

Valoarea

- lei -

TOTAL I: .............................................

TOTAL II: ............................................

TOTAL (I+II): ......................................

TOTAL GENERAL: .............................

Încasat avans................................................................................................................................

Rest de plată................................................................................................................................

Termen de execuţie......................................................................................................................

Valoarea obiectului adus la reparat...............................................................................................

Obiectul neridicat în termen de un an se valorifică conform normelor legale.

Responsabil,

L.S.

.......................................

Client,



.......................................

14-4-11

Materiale date de unitate

(verso)

Codul

Denumirea

U.M.

Cantitatea

Preţul unitar

- lei -

Valoarea

- lei -

TOTAL II: ............................................

Materiale aduse de client

Denumirea

U.M.

Cantitatea

Preţul unitar

- lei -

Valoarea

- lei -

TOTAL III: ............................................