Art. 7. - Norme Metodologice din 1995 cu privire la funcţionarea comisiilor sau, după caz, a subcomisiilor de evaluare şi la întocmirea rapoartelor de evaluare în vederea privatizării societăţilor comerciale prestatoare de servicii pentru agricultură

M.Of. 251

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 29 Ianuarie 1996
Art. 7
Imediat după constituire, comisia ia măsuri de publicitate şi informare, coordonate la nivelul judeţului, pentru toate părţile interesate.
Publicitatea şi informarea se asigură prin:
a)afişare la sediul societăţilor comerciale respective, al primăriilor din localităţile de pe raza de activitate a societăţilor comerciale şi al instituţiilor reprezentate în comisie;
b)publicare în presa scrisă (câte un cotidian de mare tiraj, de răspândire locală şi naţională);
c)alte mijloace de comunicare în masă cu audienţă locală semnificativă;
d)organizarea la secretariatul comisiei (direcţia generală pentru agricultură şi alimentaţie judeţeană) a unui birou de relaţii cu publicul, inclusiv cu reprezentanţii societăţilor comerciale şi cu producătorii agricoli.