Art. 11. - Norme Metodologice din 1995 cu privire la funcţionarea comisiilor sau, după caz, a subcomisiilor de evaluare şi la întocmirea rapoartelor de evaluare în vederea privatizării societăţilor comerciale prestatoare de servicii pentru agricultură

M.Of. 251

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 29 Ianuarie 1996
Art. 11
După întocmirea şi centralizarea documentelor, conform art. 9 şi 10, comisia le analizează, în cel mai scurt termen posibil, şi întocmeşte raportul de evaluare, pe care îl transmite, împreună cu dosarul complet privind fiecare societate comercială prestatoare de servicii pentru agricultură, Fondului Proprietăţii de Stat şi Fondului Proprietăţii Private - acţionar al societăţii comerciale - în vederea divizării/fuziunii şi/sau privatizării.
Raportul de evaluare trebuie să cuprindă:
a)documentele prevăzute la art. 9 alin. (3) lit. a), b), d), e), f) şi h);
b)activul net ajustat de comisie în conformitate cu dispoziţiile art. 22 alin. (1) şi (3) din lege şi cu instrucţiunile privind determinarea activului net ajustat, care vor fi întocmite de către Ministerul Finanţelor în colaborare cu Ministerul Agriculturii şi Alimentaţiei şi Fondul Proprietăţii de Stat;
c)în cazul în care din analizele efectuate rezultă necesitatea divizării, comisia sau, după caz, subcomisiile propun, în raportul de evaluare, începerea procedurii de privatizare pe data de 15 noiembrie 1995. După finalizarea procedurii de divizare, persoanele devenite acţionari pot opta, pe criterii de arondare teritorială, pentru menţinerea acestei calităţi la una dintre societăţile comerciale prestatoare de servicii pentru agricultură rezultate din divizare;
d)clauzele asiguratorii prevăzute de art. 7 alin. (3) din lege.