Metodologie din 2025 de organizare şi desfăşurare a concursului ''Şcoala Europeană''
M.Of. 174
În vigoareDenumirea instituţiei şcolare | |
Adresa | |
Nr. de telefon/fax | |
Website | |
Numele directorului | |
Date de contact (telefon şi e-mail) |
1.** | Titlul activităţii/proiectului | |
2. | Sursa/Programul de finanţare (dacă este cazul) | |
3. | Tipul activităţii/proiectului | |
4. | Perioada în care s-a derulat | |
5. | Grup-ţintă (şi la nivelul parteneriatului, dacă este cazul) | |
6. | Coordonator | |
7. | Obiective | |
8. | Ariile curriculare implicate | |
9. | Produsele finale, rezultatele obţinute şi gradul lor de utilizare concretă la nivelul instituţiei şi în afara acesteia şi la nivelul parteneriatului, dacă este cazul | |
10. | Metodele folosite pentru evaluare şi comunicare publică/diseminare a rezultatelor/activităţilor | |
11. | Impactul (asupra instituţiei, personalului şcolii, elevilor, părinţilor, comunităţii locale/societăţii civile etc.) | |
12. | Caracterul inovator al activităţilor/proiectelor/Implementarea de soluţii educaţionale inovative | |
13. | Utilizarea noilor tehnologii în implementarea proiectelor/activităţilor (AI, platforme educaţionale digitale/RED etc.) | |
14. | Sustenabilitatea activităţilor desfăşurate şi a rezultatelor obţinute la nivel instituţional (şi la nivelul parteneriatului, în cazul unui parteneriat) |
Prioritatea | Activitatea/Proiectul | Perioada de desfăşurare | Grup-ţintă/Beneficiari (şi la nivelul parteneriatului, dacă este cazul) | Obiective | Discipline de studiu vizate | Produsele finale şi rezultatele aşteptate ale mobilităţilor de învăţare. Caracterul inovator | Metodele de evaluare şi de diseminare prevăzute. Asigurarea sustenabilităţii | Impactul aşteptat (asupra instituţiei, personalului şcolii, elevilor, părinţilor, comunităţii locale etc.) |
Reprezentantul legal al instituţiei: Numele, prenumele ................................................ Semnătura ........................................................... Ştampila unităţii de învăţământ/Semnătura electronică | |
Data .................................... |
1. Coerenţa activităţilor derulate în cadrul proiectelor/programelor europene cu politica generală a instituţiei şcolare - 25 de puncte |
2. Integrarea activităţilor derulate în cadrul proiectelor/programelor europene în programul curent al şcolii/activităţile de zi cu zi - 20 de puncte |
3. Performanţele şcolare reflectate în rezultatele elevilor - 25 de puncte |
4. Asigurarea egalităţii de şanse şi facilitarea accesului la educaţie - 25 de puncte |
5. Continuitate şi constanţă în derularea de activităţi/proiecte/programe europene - 15 puncte |
6. Strategie şi modalităţi de implementare şi evaluare - 15 puncte |
7. Strategie şi modalităţi de valorizare (diseminare şi exploatare a rezultatelor/produselor) - 15 puncte |
8. Dezvoltarea dimensiunii europene a educaţiei şi integrarea valorilor europene în cultura organizaţională/activităţile de zi cu zi ale unităţii de învăţământ prin activităţile de cooperare europeană - 30 de puncte |
9. Calitatea documentelor de candidatură - 30 de puncte |
Da |_| | Nu |_| | Nr. de pagini |_| |
Da |_| | Nu |_| | Nr. de pagini |_| |
Anul şcolar .............. |_| | Anul şcolar .............. |_| | Anul şcolar .............. |_| |
Da |_| | Nu |_| | ||
Data ................................. | |||
Inspector şcolar general, ............................................... Inspector şcolar ....................................................................... | |||
Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »