Art. 4. - Rezultatele evaluării managerului spitalului public se apreciază după cum urmează: - Metodologie din 2023 privind organizarea şi desfăşurarea evaluării activităţii managerului spitalului public pentru anul 2022
M.Of. 200
În vigoare Versiune de la: 21 Martie 2025
Art. 4
(1)Rezultatele evaluării managerului spitalului public se apreciază după cum urmează:
a)Foarte bine - dacă sunt îndeplinite simultan următoarele condiţii:
1.în cazul indicatorilor C.1-C.5, a obţinut la fiecare 5 puncte;
2.în cazul a cel puţin 80% dintre indicatorii şi criteriile de performanţă prevăzute în anexele nr. 1 şi 2 la prezenta metodologie, a obţinut la fiecare 5 puncte;
3.în cazul restului indicatorilor cuprinşi în anexele nr. 1 şi 2 la prezenta metodologie, alţii decât cei menţionaţi la pct. 1 şi 2, a obţinut la fiecare cel puţin 4 puncte;
b)Bine - dacă sunt îndeplinite simultan următoarele condiţii:
1.în cazul indicatorilor C.1-C.5, a obţinut la fiecare 4 puncte;
2.în cazul a cel puţin 70% dintre indicatorii şi criteriile de performanţă prevăzute în anexele nr. 1 şi 2 la prezenta metodologie, a obţinut la fiecare cel puţin 4 puncte;
3.în cazul restului indicatorilor cuprinşi în anexele nr. 1 şi 2 la prezenta metodologie, alţii decât cei menţionaţi la pct. 1 şi 2, a obţinut la fiecare cel puţin 3 puncte;
c)Satisfăcător - dacă sunt îndeplinite simultan următoarele condiţii:
1.în cazul indicatorilor C.1-C.5, a obţinut la fiecare 3 puncte;
2.în cazul a cel puţin 70% dintre indicatorii şi criteriile de performanţă prevăzute în anexele nr. 1 şi 2 la prezenta metodologie, a obţinut la fiecare cel puţin 4 puncte;
3.în cazul restului indicatorilor cuprinşi în anexele nr. 1 şi 2 la prezenta metodologie, alţii decât cei menţionaţi la pct. 1 şi 2, a obţinut cel puţin două puncte;
d)Nesatisfăcător - dacă nu sunt îndeplinite condiţiile minime necesare pentru a obţine cel puţin calificativul Satisfăcător.
(2)Contractul de management se menţine, în perioada de valabilitate a acestuia, pentru managerii spitalelor publice care au obţinut calificativele Foarte bine, Bine şi Satisfăcător. Pentru managerii care au obţinut calificativul Satisfăcător de două ori pe parcursul executării unui contract de management, acesta încetează de drept.
(3)Contractul de management încetează înainte de termen pentru managerii spitalelor publice care au obţinut calificativul Nesatisfăcător în situaţia evaluării activităţii acestora pe o perioadă de minimum un an, din motive imputabile acestora.