Art. 14. - Art. 14: Atribuţiile secretariatului comisiei de atestare - Metodologie din 2001 de atestare a competenţei tehnice a persoanelor juridice care întocmesc documentaţii şi/sau execută lucrări de cercetare geologică, lucrări de exploatare a petrolului şi a resurselor minerale şi de expertizare, precum şi a persoanelor fizice care întocmesc documentaţii şi/sau execută lucrări de cercetare geologică şi de expertizare

M.Of. 315

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 10 Iunie 2004
Art. 14: Atribuţiile secretariatului comisiei de atestare
Secretariatul comisiei de atestare are următoarele atribuţii:
- primeşte şi înregistrează cererile-tip de atestare, însoţite de documentele necesare;
- întocmeşte graficul de şedinţe şi îl supune spre aprobare preşedintelui comisiei de atestare;
- convoacă membrii comisiei de atestare la şedinţe;
- comunică, după caz, persoanelor fizice şi juridice data prezentării pentru interviu. Persoana juridică va fi reprezentată la interviu prin reprezentantul său legal;
- întocmeşte procesele-verbale ale şedinţelor comisiei de atestare;
- păstrează documentele comisiei de atestare;
- prezintă certificatul de atestare preşedintelui ANRM spre semnare şi eliberare;
- comunică hotărârile comisiei de atestare celor interesaţi şi solicită eventuale completări ale documentaţiilor depuse.