Art. 2. - Legea 84/1998 privind mărcile şi indicaţiile geografice - REPUBLICARE
M.Of. 856
În vigoare Versiune de la: 7 Martie 2024
Arată norme de aplicare
Art. 2
Poate constitui marcă orice semn, cum ar fi cuvintele, inclusiv numele de persoane sau desenele, literele, cifrele, culorile, elementele figurative, forma produsului sau a ambalajului produsului sau sunetele, cu condiţia ca aceste semne să fie capabile:
a)să distingă produsele sau serviciile unei întreprinderi de cele ale altor întreprinderi; şi
b)să fie reprezentate în Registrul mărcilor într-un mod care să permită autorităţilor competente şi publicului să stabilească cu claritate şi precizie obiectul protecţiei conferite titularului lor.
Documente corelate
Dacă doriți să acces la toate documente corelate, autentifică-te în Sintact. Nu ai un cont Sintact? Cere un cont demo »
Jurisprudenţă numărul de obiecte din listă: (378)
Hotarari judecătoresti numărul de obiecte din listă: (378)
- Sentinta nr. RJ 65g5e9344/2025 din 12-sept-2025, Judecatoria Ploiesti, infractiuni la legea privind marcile si indicatiile geografice (Legea 84/1998) (Penal)
- Decizie nr. RJ 239de7677/2025 din 19-feb-2025, Curtea de Apel Craiova, infractiuni la legea privind marcile si indicatiile geografice (Legea 84/1998) (Penal)
- Sentinta nr. RJ 6245762g4/2024 din 05-iun-2024, Judecatoria Targu Jiu, infractiuni la legea privind marcile si indicatiile geografice (Legea 84/1998) (Penal)
Comentarii, monografii, reviste şi webinarii numărul de obiecte din listă: (7)
Articole numărul de obiecte din listă: (5)
- Conflict între o marcă şi un semn utilizat în activitatea comercială. Criterii de analiză a riscului de confuzie. Identificarea limitelor de protecţie a mărcii. Necesitatea analizării caracterului distinctiv al elementelor verbale care intră în compunerea mărcii. Determinarea impresiei de ansamblu
- Este calitatea procesuală activă justificată de interes? O scurtă analiză a practicii judiciare
- Identitate între o marcă naţională înregistrată anterior şi o marcă comunitară refuzată la înregistrare în România. Drepturile conferite titularului mărcii naţionale protejate. Comercializarea de către un terţ pe teritoriul României a unor produse purtând marca europeană, identice cu cele comercializate purtând marca naţională. Acţiune în contrafacere