Art. 21. - Dosarul cuprinde următoarele documente: - Instructiuni din 2010 de aplicare în Ministerul Apărării Naţionale a prevederilor Legii nr. 384/2006 privind statutul soldaţilor şi gradaţilor voluntari

M.Of. 243

În vigoare
Versiune de la: 14 Octombrie 2021
Art. 21
(1)Dosarul personal - anexa nr. 8 - constituie principalul document de evidenţă nominală a soldaţilor şi gradaţilor voluntari care reflectă calificarea profesională şi principalele trăsături ale personalităţii acestora, precum şi evoluţia lor în cariera militară.
(2)Dosarul personal se întocmeşte în exemplar unic de către instituţiile unde se desfăşoară modulul perfecţionării instruirii de specialitate, pe baza documentelor din dosarul de candidat şi a informaţiilor furnizate de titular şi se completează pe întreaga perioadă cât soldaţii şi gradaţii voluntari sunt în activitate.
(3)Dosarul cuprinde următoarele documente:
a)fişa matricolă - anexa nr. 9;
b)fişa jurământului militar;
c)aprecierile de serviciu;
d)rezultatele testelor psihologice susţinute sau ale recomandărilor făcute de psiholog cu ocazia încheierii unui nou contract;
e)copiile/fotocopiile documentelor de identitate şi ale actelor de studii;
f)documentele care atestă absolvirea cursurilor de carieră, de perfecţionare a pregătirii profesionale şi de specializare, din ţară şi străinătate;
g)fişa cu încadrarea locurilor de muncă şi a activităţilor desfăşurate în condiţii de muncă în care au lucrat soldaţii şi gradaţii voluntari şi fişa de evidenţă a timpului care nu se ia în calcul la stabilirea timpului efectiv lucrat în condiţiile respective, conform modelelor utilizate pentru cadrele militare în activitate;
h)angajamentul pentru efectuarea modulului instruirii individuale, pentru soldaţii voluntari care au frecventat acest modul;
i)contractul pentru efectuarea modulului perfecţionării instruirii de specialitate, în fotocopie;
j)contractele de angajare;
k)fişele controalelor medicale, în fotocopie;
l)alte documente considerate necesare.
(4)Documentele prevăzute la alin. (3) se înscriu în inventarul documentelor cuprinse în dosarul personal - anexa nr. 10a.
(5)Evidenţa dosarelor personale se ţine de către structura de gestiune a resurselor umane, într-un registru special destinat acestui scop şi întocmit potrivit anexei nr. 10b.