Art. 10. - Prezentul contract poate fi modificat şi/sau completat prin una din următoarele modalităţi: - Ghid din 2022 SPECIFIC privind Condiţiile de accesare a fondurilor europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilienţă, componenta C1 - Managementul apei, Investiţia 3. Sprijinirea conectării populaţiei cu venituri mici la reţelele de alimentare cu apă şi canalizare existente

M.Of. 993 bis

În vigoare
Versiune de la: 13 Octombrie 2022
Art. 10
(1)Prezentul contract poate fi modificat şi/sau completat prin una din următoarele modalităţi:
a)prin efectul legii, ca urmare a intrării în vigoare a unor prevederi legale care produc efecte asupra conţinutului prezentului contract, inclusiv în situaţia în care, pe parcursul derulării acestuia intervin modificări/revizuiri ale Deciziei de punere în aplicare a Consiliului din 3 noiembrie 2021 de aprobare a evaluării planului de redresare şi rezilienţă al României;
b)prin acordul de voinţă al părţilor realizat prin Act adiţional, încheiat în aceleaşi condiţii ca şi Contractul de finanţare, cu excepţiile menţionate la alin. (5) al prezentului articol.
(2)Actul adiţional intră în vigoare la data semnării de către ultima parte, cu excepţia cazurilor în care prin actul adiţional se confirmă modificări intervenite în legislaţia naţională şi/sau europeană relevantă, cu impact asupra executării prezentului Contract, situaţii în care modificarea respectivă intră în vigoare de la data menţionată în actul normativ corespunzător.
(3)Actul adiţional nu poate avea caracter retroactiv şi nu poate avea scopul sau efectul de a produce schimbări în Contract, care ar putea aduce atingere condiţiilor iniţiale de acordare a finanţării.
(4)Prin excepţie de la prevederile alin. (1), AFM are dreptul de a modifica/completa, prin notificare, fără acordul beneficiarului, următoarele documente care fac parte integrantă din contractul de finanţare:
a)Anexa II: model de Raportare privind stadiul de implementare a proiectului;
b)Anexa III: Modelul de Grafic estimativ al cererilor de transfer;
c)Anexa IV: Mecanismul de efectuare a plăţilor care cuprinde şi lista cu documente justificative.
d)Anexa V: Achiziţii publice, conflict de interese şi incompatibilităţi.
(5)Contractul poate fi suspendat de către părţi, prin comunicarea unei notificări în termen de 5 zile de la intervenirea situaţiei, după cum urmează:
a)de către AFM/Beneficiar în caz de forţă majoră;
b)de către AFM, la solicitarea beneficiarului, în cazul în care AFM nu asigură asistenţa financiară pentru implementarea Proiectului;
c)alte situaţii expres prevăzute de lege.