Nou § 80. - Decizia 676/2025 [A/R] referitoare la obiecţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 3 alin. (1) pct. 15 şi 23, ale art. 3 alin. (1) pct. 31 lit. d), ale art. 5 alin. (1) lit. g), ale art. 7 alin. (1), ale art. 8 lit. b), ale art. 9, ale art. 11 alin. (2), ale art. 12 alin. (1) lit. b), ale art. 13 alin. (1), ale art. 18 alin. (2) lit. b), ale art. 20 alin. (2), ale art. 21 lit. a), b) şi c), ale art. 22 alin. (1), ale art. 28 alin. (1) lit. i), ale art. 39, ale art. 43, ale art. 44 alin. (5), ale art. 51, ale art. 54, ale art. 55, ale art. 56, ale art. 60, ale art. 66, ale art. 67 alin. (6), ale art. 101 alin. (2), ale art. 102 alin. (1) lit. a) pct. (i), lit. b) şi c) şi alin. (5) din Legea privind plata pensiilor private, precum şi a legii, în ansamblul său

M.Of. 1153

În vigoare
Versiune de la: 12 Decembrie 2025
79. Sintagma "a încălcat grav", din cuprinsul art. 12 alin. (1), nu poate fi considerată neclară, având în vedere că aprecierea gravităţii unei fapte se realizează individual, de la caz la caz. Astfel, ţinând cont de multitudinea situaţiilor în care pot apărea încălcări ale prevederilor prezentei legi, enumerarea exhaustivă a acestor încălcări grave ar fi imposibilă. De altfel, potrivit art. 100 alin. (3) lit. a) din legea criticată, A.S.F. este autoritatea în măsură să aprecieze gravitatea încălcărilor dispoziţiilor legale, ţinând cont de principiul proporţionalităţii.