Nou § 41. - Decizia 676/2025 [A/R] referitoare la obiecţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 3 alin. (1) pct. 15 şi 23, ale art. 3 alin. (1) pct. 31 lit. d), ale art. 5 alin. (1) lit. g), ale art. 7 alin. (1), ale art. 8 lit. b), ale art. 9, ale art. 11 alin. (2), ale art. 12 alin. (1) lit. b), ale art. 13 alin. (1), ale art. 18 alin. (2) lit. b), ale art. 20 alin. (2), ale art. 21 lit. a), b) şi c), ale art. 22 alin. (1), ale art. 28 alin. (1) lit. i), ale art. 39, ale art. 43, ale art. 44 alin. (5), ale art. 51, ale art. 54, ale art. 55, ale art. 56, ale art. 60, ale art. 66, ale art. 67 alin. (6), ale art. 101 alin. (2), ale art. 102 alin. (1) lit. a) pct. (i), lit. b) şi c) şi alin. (5) din Legea privind plata pensiilor private, precum şi a legii, în ansamblul său

M.Of. 1153

În vigoare
Versiune de la: 12 Decembrie 2025
40. Se mai invocă nerespectarea cerinţelor de calitate şi previzibilitate şi referitor la definiţia prevăzută la art. 3 alin. (1) pct. 23 furnizorilor de pensii private, întrucât nu rezultă de câte ori şi potrivit cărui act normativ este realizată autorizarea furnizorilor de pensii private, în condiţiile în care se face referire la sintagmele "a căror autorizare este în vigoare" şi "care sunt autorizate de către ASF în conformitate cu prevederile prezentei legi". Textul astfel propus nu determină cu precizie şi fără echivoc regimul juridic aplicabil furnizorilor de pensii private.