Art. 270. - Art. 270: Taxa pentru serviciile de reclamă şi publicitate - Codul Fiscal din 2003 CODUL FISCAL (Legea nr. 571/2003)

M.Of. 927

Ieşit din vigoare
Versiune de la: 31 Decembrie 2015
Arată norme de aplicare
Art. 270: Taxa pentru serviciile de reclamă şi publicitate
(1)Orice persoană, care beneficiază de servicii de reclamă şi publicitate în România în baza unui contract sau a unui alt fel de înţelegere încheiată cu altă persoană, datorează plata taxei prevăzute în prezentul articol, cu excepţia serviciilor de reclamă şi publicitate realizate prin mijloacele de informare în masă scrise şi audiovizuale.
(11)Publicitatea realizată prin mijloace de informare în masă scrise şi audiovizuale, în sensul prezentului articol, corespunde activităţilor agenţilor de publicitate potrivit Clasificării activităţilor din economia naţională - CAEN, cu modificările ulterioare, respectiv publicitatea realizată prin ziare şi alte tipărituri, precum şi prin radio, televiziune şi Internet.

(2)Taxa prevăzută în prezentul articol, denumită în continuare taxa pentru servicii de reclamă şi publicitate, se plăteşte la bugetul local al unităţii administrativ-teritoriale în raza căreia persoana prestează serviciile de reclamă şi publicitate.
 

NIVELURILE PREVĂZUTE DE CODUL FISCAL

NIVELURILE PENTRU ANUL 2004

- lei/m2 sau fracţiune de m2 -

- lei/m2 sau fracţiune de m2 -

a) în cazul unui afişaj situat în locul în care persoana derulează o activitate economică

între 0 şi 200.000 inclusiv

între 0 şi 200.000 inclusiv

b) în cazul oricărui alt panou, afişaj sau structură de afişaj pentru reclamă şi publicitate

între 0 şi 150.000 inclusiv

între 0 şi 150.000 inclusiv

(3)Taxa pentru servicii de reclamă şi publicitate se calculează prin aplicarea cotei taxei respective la valoarea serviciilor de reclama şi publicitate.
(4)Cota taxei se stabileşte de consiliul local, fiind cuprinsă între 1% şi 3%.
(5)Valoarea serviciilor de reclamă şi publicitate cuprinde orice plată obţinută sau care urmează a fi obţinută pentru serviciile de reclamă şi publicitate, cu excepţia taxei pe valoarea adăugată.
(6)Taxa pentru servicii de reclamă şi publicitate se varsă la bugetul local, lunar, până la data de 10 a lunii următoare celei în care a intrat în vigoare contractul de prestări de servicii de reclamă şi publicitate.